روايات

رواية نبض قلبي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شروق خالد

رواية نبض قلبي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شروق خالد

رواية نبض قلبي البارت السادس والعشرون

رواية نبض قلبي الجزء السادس والعشرون

رواية نبض قلبي
رواية نبض قلبي

رواية نبض قلبي الحلقة السادسة والعشرون

الدكتور يخرج بحزن علي حال اميره
فارس خير يا دكتور هي كويسه صح
الدكتور.. للاسف خسرنا الحنين
فارس.. ايه
اسد وهو يدخل على امير الاوضه وهو غاضب😡جدا ويصرف بعلو صوته ممكن اعرف انت تعرفي زياد منين وايه علاقته بك ايه
فارس.. انت بتعلي صوتك ليه كده
اسد.. علي شان الاستاذ بيقول هات الهانم تاخد ملك
فارس.. يجلس علي الكرسي بخوف علي اخته وعينه تدمع
————————–
تخرج نهى من المنزل بسرعه وتذهب على بيت ابيها وهي تبكي وتمسح دموعها انا اسفه يا بابا حقك عليا انا عارفه اللي انا عملته ده كله غلط وانا هرجع كل حاجه ارجوكم تسامحوني وتوقف تاكسي وتركب فيه بخوف وهي ترتعش وتقول له على عنوان وتضم نفسها بخوف التاكسي من منظرها وهدومها المقطعه بالسواق مالك يا هانم هو في حاجه حصلت معاكي نهى تهز براسها وتبكي في صمت وتوقف عند مدخل الحاره وتنظر وتلاقي واجب كبير جدا تنزل من التاكسي استناني هنا انا هجيب لك الفلوس وارجع بسرعه ما تمشيش واتشاور لاحدى الستات الماشيه في الشارع وتسالها على الواجب ممكن اعرف هو مين توفى هنا الست وهي لم تتعرف على نهى ولا بتتعرف على منظرها المشوه من كثر الضرب دي نهى بنت الاستاذ جابر اتوفت امبارح
نهى وهي تسمع الخبر وتقع على الارض معقول بابا يكون عمل لي واجب ليه يا بابا بتعمل كده فيا انا عارفه انا عملت كل حاجه غلط في حياتي بس انت قلت الملجا الوحيد ليه دلوقتي انا اروح فين ينزل السواق من التاكسي ويذهب اليها ايه ست هانم انت هتجيبي لي الحساب ولا ايه الحكايه تنظر اليه نهى ولم تتكلم تستمر في البكاء
________________________________
اميره بخوف وهي تلعب في يدها انا هاقول لك على كل حاجه بس اهدي
اسد… بصوت عالي اخلصي اهدى ايه هو ده الوقت واخذ ملك ويهددني بها وبيقول لي ان ارجع الامانه اللي عندي باسرع وقت عارفه يعني ايه
اميره بخوف… ابوس على ايدك يا اسد ما تودينيش ليه ثاني انا صدقت ما هربت من عنده انت ما تعرفش كان بيعمل في ايه انا هاقول لك على كل حاجه بس ابوس على يدك سيبني
اميره بالصوت ضعيف هو السبب
في اللي عملتيه كله في هو كان بيهددني وكان دائما بيضربني وهو اللي عرفني عليك وخلاني احبك واتعلق بك وبعد ما حبيتك وتعلقت به وهو اللي خذني وحبسني عنده وعمل ده كله وحرمني منك يا اسد وبعد كله بقى بيتاجر فيا بيوديني لكل واحد شويه عشان بس ياخذ فلوس من اي احد واخر مره لما قلت له ان انا حامل بهدلني وضربني وكان عايز يخليني اتجوز واحد ثاني واكتب العيل باسمه بس انا ما قدرتش اعمل كده تعبت منه عشان احمي نفسي واحمي ابني ابن منه
اسد وهو يصرف في الاوضه… يعني ايه يعني الصاحب عمري هو اللي عملته كله هو اللي كان معي في كل خطوه وفي كل كلمه كنت باقولها وفي كل لحظه حزن هو كان بيتفرج علي فيها ويمسح دموعه
___________________________ زياد وهو يضحك ويرى ملك مربوطه يدها ورجلها وبقها عليه لاصق لما اشوف يا ملك اسد هيجيب لي اميره ويجي ياخدك ولا هينساكي وانتي تاخذي مكان اميره ما انا لازم ابقى حد معايا اما انا هجيب اءي فلوس وعيش في نفس المستوى اللي انا عايش فيه ده ويضحك في علو صوته عليها
ملك تبكي وتفره وهي مربوطه وتصرخ بصوت مكتوم
زياد اخرسي بقى واكتمي لما اشوف الباشا اللي عامل نفسه بيحبك ده هينقذك ولا هيرميكي ما تنسيش ان هو كان بيحب اميره ويرمي عليها صور لي اسد واميره وهم مع بعض شوفي لا تكوني مش مصدقني هههههه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نبض قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى