رواية انتقام الفصل الخامس 5 بقلم زهرة البستان
رواية انتقام الجزء الخامس
رواية انتقام البارت الخامس
رواية انتقام الحلقة الخامسة
الاب بغضب:انتي راحه فين يبت انتي
اميره ببرود:هروح عند خالتي هقعد معاها لعند لما تبقي كويسه
الاب ببرود:مفيش خروج ويلا علي اوضتك احسنلك
اميره ببرود:ماشي ودخلت اوضتها بهدوء
الاب بغضب: انا هربيكي عشان يبقي تعاملك معايا كويس
اميره طنشت كلامه ودخلت نامت
_______
مراد بغضب:اااه يبنت ،،، نهضتي بقي دا كله يطلع منك
لؤي:اهدي يمراد مش تتاكد الاول انت عارف ان اميره ملهاش في الكلام ده
مراد وهو بيكسر كل اللي حواليه:والصور دي مين اللي فيها انا هق*تلها مش هسيبها متهنيه كدا
لؤي بغضب:اهدي يمراد بلاش تتهور وتخسر البنت وانت لسه مبداتش معاها اهدي وانت عارف ان مش اميره اللي تعمل كدا ولا انت مش واثق فيها من اساسه
مراد:سلام انا همشي وبلاش تدافع عنها انا هتجوزها وهخليها تكره نفسها
_____
مراد بتمثيل الفرحه:انا هتقدم لاميره يا امي
سلمي بفرحه:الف هنا والف بركه يبني يزين ما اخترت هنروح بكرا ايه رايك
مراد ببرود:ماشي بكرا بالليل هاخدك ونروح ومتقليش ليها حاجه خليها مفاجاه واه انا عايز كتب الكتاب الاسبوع ده
سلمي:ماشي يحبيبي بس نشوف ابوها الاول هيعمل اي
مراد ببرود:متخافيش ده كلب فلوس لو اتكلم هنديله قرشين وهيسكت
سلمي بغضب:مينفعشي كدا يمراد احنا مش راحيين نشتريها ومتقلشي كدا ده برضو هيبقي حماك مهما كان
مراد ببرود:مش فارقه انا ماشي
______
تاني يوم بالليل
مراد ببرود:انا بطلب ايد الانسه اميره يعمي
ابو اميره:معنديش مانع اهو هرتاح منها واشوف حياتي
مراد ببرود:ماشي كتب الكتاب هيبقي بكرا والفرح الاسبوع الجاي
ابو اميره:ماشي وانا موافق بس نتفق علي المهر وكل حاجه الاول
مراد:متقلقشي انا عارف ان هتطلب كدا فلوسك هتوصلك بكرا ومش عايز اشوف وشك بعدها
ابو اميره بطمع:تمم اهم حاجه الفلوس توصل وهختفي من هنا خالص
______
لؤي بغضب:برضو يا صاحبي بتعمل اللي في دماغك هتندم صدقني البت دي مظلومه ولو اذتها انت اللي هتندم في الاخر
مراد بغضب:والصور اللي اتبعتتلي والصور اللي لسه مبعوتالي امبارح والمحادثات وكل دا هسميه ايه بلاش نت اللي تدافع عنها
لؤي بغضب:مرااااد انا حذرتك انا ماشي هبقي اجيلك بكرا
______
،،:هاي امورتي عامله اي
اميره باستغراب كتبت:مين
،،:اي يقمر بقلك اي بدون لف ودوران تيجي علي العنوان ده
اميره بسخريه:وده بمناسبه اي بقي
،،،:بمناسبه الصور دي وبعتلها الصور اميره بصدمه:اي الصور دي دي انا ينهار اسود
،،:ها تحبي انشرهم ولا هتيجي بالذوق
اميره بغضب:انت شخص زباله وحقير وانا مش هاجي ولا هحزن
،،:طيب وصورك دي كمان ساعتين هتتنشر علي النت واااه بقي علي الفضيحه واه كمان مش الصور دي بس استني ابعتلك الاحلي
اميره بصدمه اكتر بعدما شافت الصور جسمها كله بدا يرجف وقعدت تعيط وهي مش عارفه تعمل اي
،،:بصي يبت انتي تجيبي معاكي ١٠ الاف وتيجي علي العنوان ده معاكي ساعتين لو اتاخرتي هتلاقي صورك منشوره كلها ومترجعيش تندمي
_____
..:انت طلبت فلوس لي
،،:مهي مش غبيه دلوقتي هتفكر ان احنا عايزين فلوس وبس انما لو مطلبتش مستحيل كانت تيجي انا لازم خطتي تنجح
..:طيب انا همشي بقي عشان تاخد راحتك بس متنساش اخوك في حته من اللي هتجيبها
،،:ماشي يصاحبي سلام الحق اجهز انا بقي
_____
اميره بعد ما فكرت قررت انها هتروح وكانت محوشه فلوس خدتها معاها
بعد ساعه وصلت المكان اللي قلها عليه دخلت وخبطت علي الباب دقيقه وشخص خرج ليها وشدها لجوه
اميره بغضب:امسح الصور دي والفلوس اهي
،،:بس يحلوه صور اي اللي امسحها وبعدين الفلوس دي متكفيش انتي هطله يبت انتي انا لو عايز فلوس هطلب ١٠ الاف بس الظاهر عقلك لسه صغير يقطه
اميره بغضب وخوف:عارف لو قربت مني هصوت والم عليك الناس
،،بضحك:هههه ضحكتني وهي فيه واحده محترمه تيجي شقه واحد اعذب ها يقمر بس اي الحلاوه دي اتطورنا خالص يا ميرو وقرب منها ومسك ايدها
اميره بغضب:ضربته قلم وبعدت اديها وقالت بغضب:لو قربت مني ه،،
،،:هتعملي اي ها هتضربيني بطلب عبط يبت انتي ثم شدها جامد وطلع حقنه من جيبه وغرزها في ضهرها
اميره بوجع:اااه بعد دقيقه وقعت علي الارض
،،:احلوت مسك تليفونه وبعت لمراد علي الرقم اللي بيبعتله عليه ان اميره معاه في العنوان ده وبعت كمان للؤي من رقم تاني وقله يجي علي المكان ده وان مراد فيه وشارب وطلب منه ييجي ياخده
بعد ربع ساعه كان لؤي وصل ودخل ملقاش حد قعد يدور في الاوض دخل اوضه لقي بنت نايمه وشعرها مغطي وشها راح عشان يشوف مين وبتعمل اي في المكان ده وهو قاعد جمبها وبيشيل شعرها عن علي وشها دخل مراد وقتها
مراد بصدمه:لؤي انت بتعمل اي هنا
لؤي ولسه هيتكلم كان مراد قرب ولقي ان اميره هي اللي نايمه و لابسة هدوم مش كويسه
مراد بصدمه:انت يلؤي انت وووو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انتقام)