روايات

رواية جريمة قتل الفصل الثالث 3 بقلم حبيبة أحمد شحاتة

رواية جريمة قتل الفصل الثالث 3 بقلم حبيبة أحمد شحاتة

رواية جريمة قتل الجزء الثالث

رواية جريمة قتل البارت الثالث

رواية جريمة قتل الحلقة الثالثة

قال ادهم وهو عينو بطلع شرار : ايدك دي تقطع قبل ما تترفع عليها 😡❤️‍🔥
نادر بصدمه : انت بدافع عن البنت دي يا ادهم
ادهم وهو بيزق ايدو: اه يا نادر عايز اي بقا
نادر باستغراب : ادهم انت في حاجه غلط انت متغير….راح كمل بزعيق وقال : انت بدافع عن اخت القا*تله
ادهم بثقه : وايش عرفك أن هي اللي قتل*تو
نادر عدم فهم : انت بتقول اي انا ضابط وبحست عن الموضوع وعرفت ان الراجل مات وغير كدا دي جايبنها من الشقه بتعتو و غير أن السك*ينه عليها بصمتها
قال ادهم وهو بيلف يبص علي سمر : انتي بجد قتل*تي يا سمر
سمر بتوتر : اه اه انا الللي قت*لتو وهو مات هو م…
قطعها ادهم وهو بيقول بعصبيه وضرب بايدو علي المكتب : كدابه كدابه يا سمر
نادر بعصبيه : هو اي اللي كدابه انا بقولك هي اللي قا*تله وراجل مات ودفنو كمان
قال ادهم وهو ماسك الملف بتعها : سمر حسين الشرنوبي والقا*تل حسين الشرنوبي

 

 

قمر بصدمه وهي بتضرب علي صدرها : يا مري قت*لتي ابوكي يا سمر
سمر بزعيق : اه قتل*تو يا قمر عشان انا بجد تعبت دا مش ابونا يا قمر دا وحش دا راجل عمرو ما شاف معنا كلمت رجوله ابدااا عمرو ما اعترف بينا انو احنا عيالو حته العيله الصغيره دي اللي قول ما اتولدت متعرفش عنو حاجه دا مش اب يا قمر و عمري ما اعترف انو ابويه
قال نادر ببرود : عشان كدا قتل*تي
سمر بعياط : لا مش عشان كدا وبس ابونا دا كان بيضر*بنا وكان بيعذ*بنا وانا ببقا عايزه اتكلم بس تيجي قمر وتقولي لا خليكي ساكته كان يضر*ب امي بوحشيه لدرجه لما حملت في دنيا كان عايز يمو*تها قبل ما تشوف الدنيا ،الاب اللي انتو بتقولو علي دا كان أسوأ واحق اب شوفتو في حياتي
قمر بحزن وعياط : لي لي يا سمر تعملي في نفسك كدا
ادهم بغرور وهو باصص في عيون سمر وهي عماله تبعت عيونها عنو عشان ميكشفهاش راح قال ادهم بهدوء : سمر انتي كدابه واضح من عيونك اتكلمي وقولي لي عملتي كدا واي اللي حصل واحده واحده
قال سمر وهي عيونها في الأرض: انا …انا روحت عند حسين اللي هو ابويه قولتلو اني عايزه فلوس عشان اجيب لماما العلاج ونعرف ناكل عشان مش معانا فلوس كان سعتها سكر*ان فضل يقولي كلام مش فاهمه و كان معا وحده ست معرفش هي مين فضلت اتحايل علي لغيت لما زعق فيا وضربني بالقلم علي وشي عيط صعب عليا نفسي …..راحت سكتت وكملت بعياط وقالت …..صعب عليا اني معنديش اب يخدني في حضنو يطبطب عليا ولا يخاف عليا صعب عليا البت الصغيره اللي عمرها ما شافت ابوها ولا هو حاول يجي يشوفها …

 

 

قطعها نادر وهو بيقول بعصبيه : انتي هتيجي تحكلنا صعبنياتك ولا اي ما تخلصي وتقولي قت*لتي ازي
ادهم بزعيق وبرق لنادر : نااااااادر ….سكت نادر وحط عيونو في الأرض
كملت سمر وقالت : من ساعت اخر مره لما حاول يضر*ب قمر قدام الناس دي مش كانت قول مره يضر*بها قدام الناس بس قمر كانت هتقف لي المرادي بس سعتها حضرتك وقفت لي ربنا يبارك فيك يا باشا
قال ادهم اللي باصص في عيون قمر اللي مبطلتش عياط وقال : كملي يا سمر اي اللي حصل بعد ما ضر*بك
سمر : بعد ما ضر*بني شدني من شعر ورماني برا الشقه وقفل الباب سعتها فضلت افكر اخود حقي وحق امي واختي اللي اتعذبو من زمان بسبب الشخص المقرف دا فضلت لغيت لما نام وروحت دخلت الشقه و قتل*تو وهو نايم
قال ادهم : بس انتي بصماتك مش علي الباب ولا علي اي مكان غير علي السك*ينه
قال نادر : وانت عايز دليل اكتر من كدة اي
ادهم بهدوء : متخافيش يا سمر انتي هتروحي دلوقتي مع نادر هيدخلك مكتب تنامي في مش هدخلك الزنزاله مع المجر*مين انتي بس خليكي واثقه اني هقف جنبك واني مش هذيكي
نادر بعصبيه : انت بتقول اي انا م……
قطعو ادهم بعصبيه شديده لدرجه ان كل اللي قاعد اتخد من شدت صوتو : انا سكتلك من بدري صوتك عمال يعلي عليا احترم نفسك يا نادر احسن ما انت عارف انا هعمل اي كويس واتفضل اعمل اللي انا قولت علي
قال نادر بهدوء وهو عينو في الأرض: حاضر يا فندم …راح خد سمر ودخلها مكتب تنام في لغيت بكره
قالت قمر بعياط : انت لي بتعمل معانا كل دا انت عايز اي مننا انا مش عارفه انت طلعت ليا منين انت اي يا اخي انا مش عايزه مسعده من حد انا عملت اي عشان تقف جنبي في كل دا انا علي طول اللي بشيل المسوليه وانا اللي طول عمري بحافظ علي اخواتي وامي انت جيت منين عشان تعمل كل دا عشاني ليه ليه تعمل كدا
قال ادهم وهو بيوجه الكلام لدنيا : قولي لي اختك اني مش بسعدها هي انا بسعدك انتي عشان كنتي محتاجه مسعديتي وانا لما حد يحتجني الازم اقف جنبو انا مش وحش زي كل الناس زي ما اختك فاكره ….راح كان لسه هيخروج راح لف ليها وقال ….. وامك هتفضل في المستشفي وقت لما تحبي تظريها روحي ولما تحبي تيجي تظوري اختك تعالي و متخافيش علي امك هي هتبقا في المستشفي دي في امان …..راح خرج من المكتب
قالت دنيا بفرحه : عمو دا انا حبيتو اوووووي انا عايزه افضل معا هو هيخلي ماما تخف صح

 

 

بصت عليها قمر و لقتها فرحانه راحت قالت ليها بابتسامه : اه يا حبيبتي ماما ان شاء الله هتخف …..راحت خدتها وروحت البيت اللي كانو قعدين في رجع ادهم مكتبو وفضل يبحس عن ق*تل حسين الشرنوبي ولقا ان كل التهم علي سمر سهر لغيت بليل يدور علي اي دليلي يخرج بي سمر بمعنا انو حاسس من كلامها انها مش هي اللي قات*لتو فضل يدور يدور يدور لغيت لما قطع علي العسكري وهو بيدخل بنهجه وقال
العسكري : المتهما سمر هربت يا فندم
ادهم بصدمه : انت بتقول اي 😳

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جريمة قتل)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى