رواية قدري الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم حبيبة عيد
رواية قدري الجزء الثاني والثلاثون
رواية قدري البارت الثاني والثلاثون
رواية قدري الحلقة الثانية والثلاثون
عمر . حقك عليا انا كنت غلطان وبحاول اصلح غلطتي موافقه نرجع وتديني فرصة تانيه
حبيبه بشرود وتنهيده .طيب يا عمر انا هدي فرصه ثانيه لعلاقتنا بس لو مفيش امل ف عمري ما هستمر
عمر بسرعه.وانا هحاول أنها تستمر بأي شكل
حبيبه.دي حاجه بتاعتك انت
عمر وهوا بيقرب منها.وانتي كمان ليا انا لوحدي
حبيبه وهي بتبعده.لحد ما تنتهي الفرصه دي و علاقتنا ترجع كويسه ياريت متقربش مني
عمر بصلها شويه وأنه لو قال حاجه ممكن تدمر الفرصة اللي ادتهاله . حاضر يا حبيبه
بعدها عمر مشي وقفل الباب وراه جامد
حبيبه اتخضت من قفل الباب.اااه يارب مش عارفه اللي عملته دا صح ولا غلط مبقتش عارفه اعمل اي في حياتي وكل شويه بتزيد تعقيد
عند بسمه وسليم
بسمه .واد يا سليم اي رايك نعزم عمر انهارده على الغدا مشفتهوش من زمان
سليم .من عيوني يا روحي هرن عليه اعزمه
بسمه .اشطا وانا هقوم اعمل غدا يلا
حمزه .انا عايز مكرونه بالبشاميل
بسمه بدموع .فكرتني بالبت حبيبه كانت احسن حد يعمل مكرونه بالبشاميل ❤️
حمزه .ماما مين حبيبه دي
بسمه.اختي وصاحبتي
حمزه .مش انتي مش عندك غير خالوا عمر بس هوا اللي اخوكي
بسمه. حبيبه كانت تبقي مراته وحببته كمان
حمزه ببراءة.يعني كان خالوا عمر بيحبها اوي
بسمه .اه كان بيعشقها
حمزه .طيب هي فين انا مش بشوفها
بسمه بدموع.هي عند ربنا
حمزه.يعني هي ماتت
بسمه .ااا.اه
حمزه وهوا بيطبطب على بسمه خلاص يا ماما متزعليش
سليم وهوا بيحضنها .خلاص بقي يا روحي هي في مكان احسن
بسمه. وحشتني اوي يا سليم انا لحد دلوقتي مش مصدقه أنها ماتت
سليم. اهدي يا بسمه عشان اللي في بطنك وبطلي عياط عشان غلط عليكي يا حبيبتي
بسمه وهي بتمسح دموعها .حاضر يا سولي
سليم .طيب انا هرن على عمر دلوقتي
بسمه. ماشي وانا هدخل اعمل غدا
سليم .اشطا يلا ادخلي وبراحه عشان متولديش في اي لحظه
بسمه بضجر.يعني على أساس أنه مش ابنك
سليم .خلاص يا ستي حقك عليا
بسمه.ماشي يا اخويا انا مشيه
بسمه مشيت وقعد يضحك عليها
عند عمر كان في الشركه وبيشتغل لقي فونه بيرن
عمر .ايوا يا سليم
سليم .اي يا باشا عامل اي
عمر .تمام كويس عايز اي بقي
سليم .مفيش يا عم انا كنت عازمك على الغداء انهارده
عمر. اامممم تمام بس اعمل حسابك في ضيفين جيين معايا
سليم باستغراب مين دول
عمر .مش لازم تعرف لما اجي هتبقي تشوفهم
سليم .ماشي امري لله
عمر .طيب سلام عشان الحق أكمل شغل
سليم .ماشي يا باشا سلام
عمر .سلام
عمر قفل مع سليم وكما شغل
عند ياسمين ويوسف
يوسف.انتي كويسه
ياسمين بجمود.عايزه ارجع مصر
يوسف.مصر ؟!ليه واشمعنا دلوقتي
ياسمين ببكاء .انا مبقتش حابه اكون بعيده عن اهلي انا تعبت انا غلط في حق حبيبه وبتحاسب عليه انا تعبت اقسم بالله ومبقاش قادره
يوسف وهوا بيحضنها.طيب اهدي يا حبيبتي انا اسف طيب بس مش هقدر نرجع دلوقتي خالص
ياسمين قعدت تبكي لحد ما نامت
عند حبيبه عمر رجع وجاب ليها هدوم كتير
عمر.خدي الهدوم دي والبسي عشان هنروح مشوار بعد ما نعدي على مامتك وناخد مالك
حبيبه.ليه هنروح فين
عمر .خلصي البسي بس الاول عقبال ما اغير انا كمان
حبيبه.طيب
عمر وحبيبه غيروا وراحوا بيت هبه واخدوا مالك
وصلوا بيت بسمه وسليم
بسمه . حاضر جايه اهو دقيقه
بسمه فتحت وكانت الصدمه لها
بسمه بصريخ .ااااااااه
سليم خرج علي الصوت .بسم.اأاااي دا 😳
بسمه .ااااااااه الحقواااني بولد
سليم .شال بسمه بسرعه وكله مشي معاه وراحوا المستشفى
سليم .اهدي يا بسمه
بسمه بعياط ازااااااي دا انا مش فهمه حاجه
حبيبه وهي بتحضنها .اهدي وانا هيبقي افهمك كل حاجه يا بسمه
بسمه بصت لها بدموع واخدوها العمليات
وبعد وقت خرج الدكتور و هوا شايل الطفل
الدكتور .الف مبروك يا استاذ سليم هتسمي اي
سليم وهوا بيبص لعمر هسمي عمر
عمر حضن سليم .الف مبروك يا صاحبي
بسمه خرجت وحبيبه عرفتها كل حاجه واللي حصل كله
حبيبه كشفت مين شبح المعمار وبقت بتحضر اجتماعات وحياتها هي وعمر مستقره الي حد ما
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قدري)