روايات

رواية قلوب الاحبه لا تفترق الفصل الرابع 4 بقلم جاسمين محمد

رواية قلوب الاحبه لا تفترق الفصل الرابع 4 بقلم جاسمين محمد

رواية قلوب الاحبه لا تفترق البارت الرابع

رواية قلوب الاحبه لا تفترق الجزء الرابع

رواية قلوب الاحبه لا تفترق
رواية قلوب الاحبه لا تفترق

رواية قلوب الاحبه لا تفترق الحلقة الرابعة

اسر بصوت عالي… اسيههههه ونزل جري من العربيه ورحمه وخالد واقفين مستغرابين
اسيه واقفه مستغرابه وبتبص لاقي عربيه جي من بعيد عليها
اسر جري حضن اسيه وشالها من قدام العربيه ووقع هو وهي علي الطريق وخالد ورحمه جري عليهم
اسر بخضه… انتي كويسه ها ردي انتي كويسه
اسيه بخوف… اه كويس وانت
اسر.. كويس
خالد بلهفه وخوف.. انتو كويسين
اسيه بتبص ل اسر وهو حاضنها ولسه ماسكها ووقعين علي الارض وراحت قايمه بسرعه
اسيه.. اه كويسين يابابا يلا نمشي
اسر قام من علي الارض وبينفض البس
رحمه.. حبيبي انت كويس

 

 

اسر.. اه متخافيش كويس يلا امشي عشان اروح اخلص ورق السفر انا وبيتكلم وباصص علي اسيه
اسيه كانت بتتكلم مع باباها ولم سمعت سفر سكتت وسرحت
خالد… حبيبتي روحتي فين
اسيه.. ها لا معاك اهو يابابا يلا انا رايحه المحاضره وانت روح شغلك
خالد .. ماشي ياروحي روحي خلي بس بالك من نفسك
اسيه.. حاضر وسابت باباها ودخلت الجامعه
رحمه… مش هتقدر تنساها
اسر.. مين
رحمه… ولا حاجه يا اسر يلا روح شوف مشوارك
اسر.. حاضر ومتقلقيش عليا انا اقدر اتخط الموضوع كله
رحمه .. بتمنا يلا سلام
اسر . سلام
اسر ركب العربيه ومشي واسيه دخلت المدرج وقاعدها عماله تفكر في كلمه اسر اروح اجهز الورق عشان اسافر
رحمه دخلت المدرج لاقت اسيه قاعدها سرحانه راحت قعدت في نفس البنج بس بعيد شوي عنها
والدكتور دخل وبدا يشرح
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

_بس خطه جامده اللي عملتها دي ياض ياعمر
عمر.. ههههه امال اسيبه ياخدها مني ده علي جثتي
_ههههه جامد ياض يلا انت تاخد اسيه وانا اخد اسر
عمر… ههههه صفقه هي ولا ياحور
حور… ههههه اه ياخوي المهم يلا تعال نروح نشرب حاجه
عمر.. ههههه يلا ياختي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
المحاضره خلصت والكل مشي واسيه لسه قاعدها سرحانه
رحمه… اي مش ناوي تمشي
اسيه… ها اه همشي
رحمه… تممم سلام
اسيه… رحمه
رحمه وقفت بعد مكانت ماشي… نعم
اسيه بحيرها وتوتر… هو اسر مسافر
رحمه بستفزاز.. وانتي بتسالي ليه اصلا
اسيه.. رحمه كلمني عدل انا سالت وانتي جاوبي علي قد السوال وخلاص
رحمه… وانا اجاوب ومجاوبش براحتي عشان انتي مالكيش دعوه بيه
يسافر ولا ميسافرش ولا يمو..
اسيه بحزن… متكمليش بعد الشر ليه بتقولي كدا
رحمه… عشان انتي مالكيش دعوه بي انتي كسرتيه وسيبتيه وطلعتي من بيتكم حزين انا اول مره اشوف اخوي في الحاله دي بسببك انتي يا اسيه
اسيه عيونها دمعت ومش بتتكلم…

 

 

رحمه… هو بيهمك اصلا في اي عشان تسالي عليه ابعدي عنه مدام مش بتحبيه
اسيه بعياط وهي بتقعد.. بيهمني ده بيكون حياتي كلها انتي متعرفيش هو بالنسبه ليا اي
رحمه بحزن… لم هو حياتك ليه عملتي فيه كدا انطقي ليه كسرتي وكسرتي نفسك ليه انطقي يا اسيه
اسيه… غصب عني والله اللي شوفته كان يخليني اعمل كدا
رحمه بستغراب… اللي شوفتيه انتي شوفتي اي
اسيه مسكت تلفونها وفتحته… بصي اللي شوفته ده وورتها صور ل اسر وهو مع بنت في وضع مش كويس
رحمه بصدمه… اي ده مستحيل
اسيه بعياط… قولت زيك كدا بس بعدها جتلي رساله انه كان معاها في نفس يوم عيد الحب وكمان في فديو مسجل ليهم استني واخدت منها الفون وجابت الفديو
#الفديو
اسر وهو حضن البنت… ههههه انا اصلا مافيش حد يعجبني غيرك انتي ياجميل
البنت… ههههه ليه اسيه مهي حلو برضو
اسر… هههه اسيه مين بس يلا بس قومي شغلي اغاني وتعالي نرقص شوي وبطلي وجع دماغ
البنت بضحكه مايعه… ههههه من عنيه ياحبيبي
رحمه سمعت الفديو وقعدت جنب اسيه وهي مش مصدقه
رحمه… بقا اسر يعمل كدا مستحيل

 

 

اسيه بعياط… عرفتي ليه دلوقتي انا رفضت اتجوزه واعملت كدا
رحمه اخدت اسيه في حضنها وعيطت
رحمه بعياط… انا اسفه ياروحي والله مكنت اعرف الحقيقه بس انا لازم اتكلم معا وقول لماما هو كيف يعمل فيكي كدا
اسيه… لا لو كنتي بتحبيني فعلا متتكلميش معا وسيبيه عشان انا مش ناقصه وجع قلب اكتر من كدا ارجوكي
رحمه… لازم اتكلم معا وشوفه عمل كدا ليه وكمان ده مسافر بكر ومش ناوي يرجع تاني بسبب انك رفضتي
اسيه بضحكه كلها حزن.. ههه رفضته المهم ربنا يسعدو وابقا طمنيني عليه يلا اسيبك واروح انا عشان مش قادرها
رحمه… حاضر ياروحي خلي بالك من نفسك
اسيه… حاضر سلام
رحمه بعد اسيه ما مشت… مينفعش اسيبه كدا ولا هقدر اشوف حالتها كدا انا لازم اتكلم مع اسر واشوف ليه عمل كدا وافهم كل حاجه لازم احاول ارجعهم لبعض
ــــــــــــــــــــــــــــــ
_الحق دي هتعرفه االعبه اللي عملنها
عمر… ههههه تبقا توريني هتعمل اي ومسك الفون.. الو نفز اللي طلبته منك
_حاضر ياباشااا

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
اسر راكب العربيه ومش واخد باله وفي عربيه كبيره جي قدامه واخبط
اسر… اااااااااااه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قلوب الاحبه لا تفترق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى