روايات

رواية القاسي العنيد الفصل التاسع عشر 19 بقلم وحيدة كالقمر

رواية القاسي العنيد الفصل التاسع عشر 19 بقلم وحيدة كالقمر

رواية القاسي العنيد الجزء التاسع عشر

رواية القاسي العنيد البارت التاسع عشر

رواية القاسي العنيد الحلقة التاسعة عشر

صدم آسر بشده عندما وجد ساره تتجاوب مع وتبادله قبلته وقد لفت زراعيها حول عنقه فلم يتخيل آسر ان يحدث ذالك فهي دائما تقاومه ولكنه سعد بشده وضمها اليه اكثر اما عن ساره فكانت هناك حرب بداخلها فعقلها يمنعها من التجاوب معه ولكن قلبها يريد ذالك وبشده فهو حبيب طفولتها وشبابها فهي تعشقه وفي النهايه استسلمت لقلبها وتجاوبت معه وهااا هي الان بين احضانه …. ابتعد آسر عنها عند شعر بحاجتها للهواء ……ونظر الي شفتيها التي تحمل أثار قبلته
آسر بخبث : امممم شكلي مش انا بس اللي عاوزك
ابتعدت ساره عنه سريعا وحمرت وجنتها بشده من الخجل
ساره بخجل : لا انا مش بحبك ومش عاوزاك
آسر : متكدبيش يا ساره انا عارف انك بتحبيني زي ما بحبك
صدمت ساره بشده عندما سمعته يعترف بحبها وكادت تطير من الفرحه ولكن تجهمت ملامح وجهها مره اخره فهي تظن انها مجرد نزوه لذلك ارادت تلقينه درسا قاسيا
ساره ببرود : انا مش بحبك ……وده مش حب انت مش بتحبني دي مجرد نزوه
آسر بعصبيه خفيفه : نزوه .. انتي هبله يا بت في حاجه اسمها نزوه بين راجل ومراته
ساره : انا مش مراتك …احنا هنطلق بعد كام شهر

 

 

غضب آسر بشده عندما سمعها تتحدث عن الطلاق واقترب منها بسرعها وامسك ساعديها بقي
اسر بغضب وهو ينظر لعينيها بقوه : انا مش قولتلك متتكلميش عن الطلاق ابدا …انا مستحيل اطلقك ..انتي مراتي وهتفضلي كده لحد ما اموت
ساره بسرعه : بعد الشر عليك
آسر بمكر : خايفه عليا
ساره بتلعثم : هاا…لا ابدا هخاف عليك ليه
آسر وهو يرفع احد حاجبيه : امممم…ماشي يا ساره …بس انا بعشقك وهخليكي تحبيني
ساره بفرحه جاهدت انتي تخفيها وتتحدث بسخريه : هههه احبك ….مستحيييل

 

 

آسر بتحدي : ماشي يا ساره هنشوف……ثم تركها وغادر …اما هي ظلت تركض وتقفز بسعاده فحبيبها اخيييرا اعترف بحبها ولكن لا هي لن ترضخ له بسهوله عليها تلقينه درسا اولا
»»»»»»»»»«««««««««««
في المساء
عاد آسر للمنزل وجد ساره امام المراه تصفف شعرها وترتدي (بنطلون برموده ابيض وتي شيرت كت زهري ضيق ) وتركت شعرها منسدل علي ظهرها …كانت جميله جدا ومثيره
آسر في نفسه وهو ينظر لساره : امممم بقي كده يا ساره اوك استحملي بقي …ثم ذهب ليغير ملابسه وعاد وجدها تنام علي السرير فستلقي بجانبها اعتدلت ساره في جلستها
ساره : انت بتعمل ايه
آسر ببرود : مش بعمل نايم جمب مراتي
ساره : انا مش مراتك ويالا قوم من هنا
آسر : اممم بجد ……ثم فجاءه وضع يده علي خصرها وسحبها اليه لتكون في احضانه
آسر بمكر : ودلوقت ….ولا محتاج اثبات تاني انك مراتي واقدر اعمل اللي انا عاوزه حاولت ساره الابتعاد عنه ولكنه امسكها بقوه وقيد حركتها
ساره : سبني يا آسر …ابعد عني

 

 

آسر ببرود : لا مش هبعد ….ويالا نامي
ساره بعصبيه وهي مازالت تتحرك لكي يتركها : ما انا مش هعرف انام كده
آسر : لا هتعرفي …..ثم اغمض عينيه وادعا النوم وتركها تفعل ما تريد
ظلت ساره تحاول الابتعاد حتي تعبت ونامت بين زراعيه …شعر آسر بأستكانتها لذلك فتح عينيه ونظر لها بحب ثم قبل جبينها
آسر : تصبحي وانتي في حضني ..ثم اغمض عينيه وذهب في نوم عميق
في صباح اليوم التالي استيقظت ساره ووجدت نفسها بين احضان آسر ف أبتسمت بخفه وظلت تنظر له بحب ولكنها افاقت سريعا حتي لا يستيقظ ويجدها تنظر اليه وحاولت الابتعاد ولكنها لم تستطع فهو ممسك بها بقوه كأنه يخشي ضياعها استيقظ آسر علي حركتها ومحاولتها في الابتعاد عنه ولكنه لم يفتح عينه لانه لم يرد تركها
ساره بنفاذ صبر : اوعى يا آسر سبني
لكن آسر لم يرد عليها وظل يتظاهر بالنوم ولكنها عرفت انه مستيقظ فتوعدت له
ساره في نفسها بتوعد : بقي كده طييييب
ساره : ……………..
ياتري ساره هتعمل ايه 👿؟؟؟؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية القاسي العنيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى