رواية منذ ذلك اليوم الفصل الثاني 2 بقلم هديل المعداوي
رواية منذ ذلك اليوم الجزء الثاني
رواية منذ ذلك اليوم البارت الثاني
رواية منذ ذلك اليوم الحلقة الثانية
طاهر يعني مش هتعرف تمشي تاني
الدكتور للاسف هتكون حراكتها بكرسي بعجل بعد كده بس طبعا في امل انها ترجع تمشي هو كسر بسيط في العمود الفقري قصر علي القدم بشكل سلبي هنعالج الكسر و علاج طبيعي للقدم هتخف علي المدي البعيد
نظر طاهر الي الغرفه التي بها اروي ليجدها نائمه علي السريع مريضه لا حوله لها ولا قوه و ظل يحادث نفسه ما الذي فعلته أنها فتاه صغيره تبدو في العشرين من عمرها لقد اضعت حياتها و شبابها حتي قطع شروده الدكتور
استاذ طاهر تحب نجبلك الكرسي ولا حضرتك هتجبه استاذ طاهر
طاهر ها ايه هاته هاته انت و خلص كل حاجه و ابعت الفاتوره علي شركتي
الدكتور تمام ي استاذ طاهر
طاهر هي هتفوق أمتي
الدكتور مش هطول أن شاء الله اخدت ضربه قويه علي رأسها و كان لازم نخيط الجرح نص ساعه و تفوق
طاهر بتنهيد تمام
غادر الدكتور و جلس طاهر بالخارج و هو ينظر إلي باب الغرفه و هو يلوم نفسه ولا يفهم ما هذا الذي فعله انا حقا غبي ثم قام بالاتصال علي أخاه
طاهر علي انا عملت حادثه قالها طاهر ليرد عليه علي بخوف العالم
ايه حادثه انت في مستشفي ايه هات العنوان
طاهر اهدي شويه انا بخير جدا تعالي بس و انا هقولك كل حاجه و متقولش لبابا حاجه
علي حاضر حاضر العنوان
طاهر****
🕝🕓🕒🕛🕖🕟🕞🕑🕜
علي طاهر في ايه انت كويس مالك
طاهر ما انا كويس قدامك اهوا مش انا اللي عملت حادثه
علي و قد بدو عليه التعجب امال مين
طاهر أشار بيده الي الغرفه التي بها اروي هي اللي عملت
علي نظر إلي الغرف و ذاد تعجبه مين دي
طاهر تنهد بضيق و سرد له ما حدث
علي العربيه كانت من غير فرامل ازاي !!!
طاهر ما ده اللي انا مش عارفه ازاي ده البنت كانت هتموت و انا كمان كنت هموت
علي بعد الشر حمدلله علي سلامتك أن شاء الله هي كمان تقدم
عندما قال علي هذه الكلمه انهار طاهر بالدموع مش هتقوم انا ضيعتها و ضيعت شبابها و اجمل ايام حياتها عمرها ما هتسامحني بسببي بقت عاجزه عن المشي هتفضل تدعي عليا هي و اهلها العمر كله اه ي علي اه و الله ما كان قصدي سامحني ي رب
يكي علي هو الآخر و حضن أخاه متخافش أن شاء الله هتبقي كويسه و هترجع احلي ما كانت كمان انت معملتش حاجه انت ضحيه زيك زيها بالظبط تعالي اقعد هنا و اهدي
🕜🕑🕟🕖🕛🕒🕒🕝🕝
مر الوقت و استيقظت اروي و هم بالدخول لها كل من علي و طاهر
اروي انتوا مين
طاهر ا ا انا انا
قطع علي حدث اخيه خوفا عليه أنا علي و يعني للاسف انا اللي كنت راكب العربيه اللي خبطتك انا بعتذر منك عربيتي مكنش فيها فرامل و انا مكنتش اعرف
نظر طاهر بتعجب لاخاه علي !!!
علي نظر إلي طاهر و أشار له بيده أن يصمت
اروي حصل خير ي استاذ علي حمدلله علي سلامتك
علي احم مش هتسالي حصلك ايه
اروي مش مهم بس انا ليه مش قادره اقوم
علي م م ما هو و سرد لها ما حدث
و لكن كان ردها صادم له و لطاهر
اروي حصل خير
علي نعم !!!
اروي حصل خير ي استاذ علي
علي ازاي !!! انتي من حقق تبلغي عني
اروي ابلغ عنك انا المفروض اشكرك علي الاقل لقيت مكان ابات فيه و لما هخرج اكيد هلاقي مكان للمعاقين
علي بتعجب شديد انتي معندكيش بيت
اروي و قد تذكرت ما حدث بعد وفات والدها ممكن اعرف هخرج من هنا امتي
علي بكره
اروي تمام شكرا
🕓🕞🕜🕖🕒🕟🕑🕝
طاهر هتخرجي انهارده أن شاء الله كمان شويه
اروي تمام
طاهر طب انتي هتروحي فين
اروي متخافش ارض الله واسع
قاطعتهم الممرضه و هي اتيه بالكرسي فنظرت له اروي و هي تقول لنفسها صدقت ي الله عندما قولت انك قادر علي كل شئ ف كنت تبدل حزني دائما الي فرح و الان تبدل قدمي بعجل و لكن لدي يقين أن هناك فرجا قريب سيشرح صدري
الممرضه لو سمحتوا اطلعوا برا عشان اجهز المريضه للخروج
🕟🕟🕒🕛🕖🕜🕞🕓
مر الوقت و خرجت الممرضه و معها اروي علي كرسيها
طاهر شكرا ي انسه و اعطي لها بقشيشا و امسك هو الكرسي و غادرت الممرضه
اروي شكرا نزلني تحت بس
طاهر هشششش انتي هتجي معانا
اروي اجي معاكم فين
علي ضرب طاهر علي رأسه واضح كلامك هتودينا في داهيه قصده ي انسه انك هاجي تعيشي معانا
اروي نعم !!!
طاهر لا و انت اللي وضحت كلامك اوي هتعشي مع امي و اخواتي البنات
اروي لا انا مش هيبقي عبء علي حد
علي انتي مش عبء احنا السبب في اللي حصلك و من هنا لحد ما تخلصي العلاج الطبيعي بتاعك و علاجك و ترجعي زي الاول و احسن هتفضلي عندنا و اخواتي و امي هيحطوكي في عنيهم الاتنين
اروي بس
طاهر مبسش يلا
و ذهبوا الي منزلهم و ترك علي الباب لتفتح والدتهم و تري والديها و معهم فتاه تجلس علي كرسي بعجل تبدو ملامحها جميله جدا
ناديه مين دي
علي تعالي معايا ي بس ادخل ي طاهر نورتي البيت ي انسه و أخذ أمه و غادر
ناديه في ايه ي علي مين اللي معاك انت و طاهر دي
علي قصي عليها ما ما حدث
ناديه بعصبيه و زعيق
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية منذ ذلك اليوم )