روايات

رواية مالك الجميلة الفصل الثاني عشر 12 بقلم مريم حجاج مصطفى

رواية مالك الجميلة الفصل الثاني عشر 12 بقلم مريم حجاج مصطفى

رواية مالك الجميلة الجزء الثاني عشر

رواية مالك الجميلة البارت الثاني عشر

رواية مالك الجميلة الحلقة الثانية عشر

جميلة كانت بتعيط وهي بتحاول تفك نفسها وحازم بصلها بشما**تة
وقال:واهو ما**ت
جميلة كانت بتعيط وهو قال:دورك يا حلوة
جميلة فضلت باصه لاولادها بخوف وهو قرب منها وشدها قومها من علي الارض
ولسه هيضر**بها بالسك**ينه وقع علي الارض لما ابوها ضر**به بالفارزة علي راسه
جميلة عيطت وهو بدا يفكها وقال:كنت جاي اشوفك جايز قلبك يصفي
من نحيتي واشوف ولادك
جميلة كانت دموعها نازله بدموع وقوف وجريت علي مالك اللي مرمي
علي الارض وبقت تصر”خ باسم زياد

 

 

في المستشفي
البو**ليس:حضرتك مطلوب القب*ض عليك بته*مه قت**ل المدعو حازم شريف
جميلة بصتلهم وقالت:تاخدوه باماره ايه ده واحد هر*بان من مستشفي المجانين وولولاه
لكنت م**ت انا وولادي وجوزي اللي في العمليا**ت
الضا”بط:مدام جميلة كل ده هتقولوه في القس**م وطبعا لانها كانت
محاولة دفاع عن النفس فهيخرج
جميلة بصت لابوها بدموع وهو قرب منها وحط ايديه علي خدودها وقال:انا مش عايز بس
غير انك تحاولي تصفي من ناحيتي انتي واختك
جميلة حضنته وهي بتعيط وهو ضمها بقوة
الضا”بط:مدام جميلة كفاية اتفضل معانا يا استاذ
جميلة بصتله بدموع وزياد قال:متقلقيش كل حاجة هتكون بخير
الدكتور خرج غوجميلة جريت ناحيته وهو قال:اهدوا هو اه نز**ف
كتير واصا**بته كانت صعبه بس لسه ليه عمر
جميلة عيطت براحه وهو قال:هو بس محتاج راحه وهيفضل في المستشفي
اسبوعين اقل حاجة
جميلة:زي ما يكون المهم يبقي كويس
تاني يوم
فتح عيونه بو”جع وبص للي ماسكه ايده ونايمه
مالك حاول يتحرك بس اتا**لم وجميلة صحيت

 

 

جميلة بخو”ف:هنادي للدكتور
مالك مسك ايدها بو**جع وقال بصوت متقطع:كنت
خا**يف ياذ**يكي انتي والولاد
جميلة دموعها نزلت وقالت:انا م*ت من الخو**ف عليك
وانت كده كنت خا**يفة اخس*رك
مالك بو**جع:قربي يا جميلة
جميلة قربت وهو با”سها وهمس:لسه لينا عمر ما بعض ومحدش
هيقدر يفرقنا
دموعها نزلت علي وشه رفع ايده ومسح دموعها وقال بو*جع:لو انتي
هتفضلي تعيطي كده هتع**ب اكتر
جميلة مسحت دموعها وهو قال با”لم لما شاف جر*ح علي رقبتها
مالك:جميلة انتي
جميلة بمقاطعة:انا بخير اهدي وكفاية كلام عشان جر**حك
مالك:الولاد
جميلة وهي بتبو**س ايده:مع همس يا حبيبي
في الفيلا
نور كانت بتعيط علي السرير وهمس بتا**كل الولد
عمر ابنها طلع علي السرير وهمس قالت:حاسب يا عمر
عمر قرب با”س خد نور وقال:متعيطيث مالك وحثك هو وخالتو جميلة
البنت سكتت وهو بدأ يلاعبها وهي ضحكت
همس ابتسمت وقالت:الواضح اننا هنتعب معاكم انتوا الاتنين
بعد اسبوع كامل
جميلة بخو”ف وهي بتسنده:براحه يا مالك
مالك بابتسامة:علفكرة انا بقيت كويس
جميلة بصتله وهو قربها منه وقال:بتحلوي يا جميلة
جميلة بكسو*ف وهي بتسنده:ع*يب بقي
مالك با**س خدها وقال:انا عايز اروح يا جميلة

 

 

جميلة:مينفعش يا عيون جميلة الدكتور قال هتفضل اسبوع
مالك: ولو قولتلك وحياتي عندك
جميلة باستسلام:حاضر
بعد وقت
مالك بصلها بخ*بث وقال:جميلة تعالي ساعديني الجر*ح واج**عني
جميلة قرب منه ولبسته القميص ولسه هتقفص الزر*اير شدها وبا*سها
جميلة بعدت عنه وقالت بغ”ضب وخدودها حمرا:مالك
مالك بابتسامة: قلب مالك
جميلة:ات*لم احنا في المستشفي
في الفيلا
مالك كان ساند علي زياد وقال:متروح تشوف مراتك ياض وسيبني
مع مراتي
زياد ضحك وساعده يطلع اوضته
بعد وقت
جميلة كانت شايلة نور اللي مش مبطله عياط وجميلة عيطت بخو”ف
مالك :هي مالها بتعيط ليه
جميلة بعيا”ط:مش عارفه
عمر خبط ودخل وقال:خالتو جميلة ممكن اثوف نور
جميلة:هي بتعيط
عمر :طب حطيها عالسليل السرير
جميلة حطتها وفجاة عمر با”س خدود نور ومالك
قال بز”عيق:نهارك اسود يا ابن زياد بتبو*سها قدامي امال من ورايا
هتعمل ايه
جميلة بصدمه:الحق ديه بتضحك
عمر ببراءة:بتحبني❤
مالك:عليه العوض في البت اللي حيلتي
جميلة ضحكت وقالت:بتبدا قصه جديدة من دلوقتي بس لبنتك
مالك بز”عيق:كفاية بو**س في بنتي ياض
بعد سنة
جميلة حضنته وقالت بعيا”ط:لا خليك معايا

 

 

مالك:يا حبيبتي هروح الشركة
جميلة با*ست خده وهي بتهز راسها بلا
مالك:طب ليه
جميلة بعيا”ط وهي بتشم ريحته بقوة:معرفش
مالك حضنها وقال:انتي غريبة وامرك غريب
جميلة بصتله بدموع وهو رفعها لمستواه وبقي يمشي شفايفة
علي وشها و…..
بعد ساعتين
جميلة كانت نايمة في حضنه وهو بيلعب في شعرها وجميلة
قالت:مالك
مالك بص لعيونها وهي قالت:انا حامل
مالك ضحك وحضنها بقوة وبا”س راسها وقال:بتتوحمي عليا
جميلة بحب:انا بحبك قوي
مالك قال بهمس قام وشها:انا مالك الجميلة
النهاية ♥️♥️

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مالك الجميلة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى