روايات

رواية عشق المراد الفصل الثالث عشر 13 بقلم نور أيمن

رواية عشق المراد الفصل الثالث عشر 13 بقلم نور أيمن

رواية عشق المراد الجزء الثالث عشر

رواية عشق المراد البارت الثالث عشر

رواية عشق المراد الحلقة الثالثة عشر

مراد: أنا جايلكوا اهو خلي بالكوا من نفسكوا وقام بسرعه راحلهم وعلي ما وصل كان ض’رب الن’ار وقف وكل الحراس مض’روبين وفجأه لقي نور ونيرا بيجروا عليه
نور بعيط: عاوزين ياخدوني انا سمعتهم
نيرا بعيط: مراد انا خايفه اوي
مراد: هشششش اهدو كدا هنروح البيت وتحكولي الِ حصل براحه خالص
نور ونيرا: حاضر
ومراد أخدهم ووصلوا علي البيت ودخلهم المكتب بتاعو وقعد
مراد: اي الِ حصل بقَ
فلاش باك
مجهول2: يا باشا والله ضربناهم كلهم وبعد ما وصلنا للعربيه لقيناها فاضيه
مجهول1: مشغل عندي شويه حميررر ازاي يعني يهربوا منكوا طيب خلصوا علي كل الِ شافوكوا عشان محدش يعرف احنا مين
مجهول2: كلهم هربوا
مجهول1: حمير
نور: بسكدا هو دَ الِ حصل

 

 

مراد: طيب خلاص حصل خير وانا هتصرف في الموضوع دَ ومتخافيش يا نور يلا يا نيرا اطلعي نامي يا حبيبتي
نيرا: حاضر وطلعت
ومراد اخد نور وطلعوا
نور : انت ناوي تعمل اي
مراد: عاوزاني اعمل اي انا عيوني ليكي
نور: مش عاوزاك تتدخل عشان متتأذيش
مراد بعصبيه: انتِ شيفاني عيل ولا اي
نور بخوف: لا والله مقصدش كدا
مراد: اسكوتي خالص نامي يلا
نور: مش عاوزه اروح الكليه بكرا ممكن
مراد: دَ خوف دَ
نور: امم
مراد: يبقَ هتروحي طول ما انا عايش انتِ متخافيش
نور: بس انا بجد تعبانه ومحتاجه ارتاح واصلا الامتحانات قربت انت ممكن تجبلي المحاضرات ومعتش اروح واستفاد بالوقت دَ اذاكر فيه هاا قولت اي
مراد: ماشي
نور: انت زعلت ولا اي
مرا: لاء نامي وانا هطلع اعمل كام مكالمه كدا وجايلك
نور بزعل: ماتتكلم هنا
مراد: مينفعش
نور: لي يعني
مراد: هو كدا نامي يلا
نور: انت هتكلم مين يا مراد
مراد: انتِ مش واثقه فيا ولا اي
نور: لاء طبعا واثقه بس انت اهو الِ بتقول مينفعش اتكلم هنا دَ الِ هو جامبي وهكون سمعاك يبقَ كدا في حاجه مش عاوزني اعرفها ولا اي
مراد: انتِ رايقه وانا مش فايق خالص وخرج الفون وعمل مكلماتو وهيا مفهمتش اي حاجه ونامت
ويووووم جديد علي ابطالنا
مراد: نور انتِ لسه نايمه دَ الَ هتذاكري في وقت الكليه
نور: اي دَ انت لابس ورايح علي فين
مراد: لاء يا حبيبتي انا جيت

 

 

نور: هيا الساعه كام
مراد: احنا بقينا العصر ياابله نور
نور: بجدددد
مراد : اه يختي قومي يلا
نور قامت جري علي الحمام
مراد بضحك: مجنونه وقعد فتحت الاب توب وبيشتغل عليه
نور اخدت شاور ولبست بيجامه بينك وخرجت
مرااد سمعها وهيا عماله تدندن
مراد: اي الجمال والروقان دَ ع العصر 😂😂
نور: متفكرنيش بقَ انتَ فاضي دلوقتي
مراد: ولو مش فاضي افضالك يا جميل
نور: افهم من كدا اي
مراد: عاوزه اي يا حبيبتي
نور: تذاكرلي شوياا عشان زهجتت
مراد : بسكدا دَ انا عيوني ليكي هاتي حاجتك وتعالي نروح المكتب
نور: لسه هلبس خلينا هنا
مراد: ماشي يلا وقام قعد علي السرير وهيا ايجت قعدت قدامو وبدا يشرح
نور في نص الشرح: مراد
مراد: ها
نور: عيونك حلوه اوي
مراد: ما بلاها شرح بقَ
نور: لا كمل والله فهمت منك اوي
مراد: ايوا انا مصدقك
نور: بجد
مراد: ماشي وكمل شرح
نور: انا هبطت كفايه كدا
مراد: اهم حاجه فهمتي كويس
نور: ايواا وحفظت كمان
مراد: شااطووره

 

 

نور: انا جعانه اوي
مراد: يلا ننزل ناكُل
نور: تؤ انا عاوزه كريب
مراد: طب اقومي اللبسي ونخرج
نور: لاء اطلبلنا عشان عاوزه انام اوي
مراد: انتِ يا بنتي مبتشبعيش نوم
نور: اه انا بحب النوم اوي
مراد: ماشي يختي ورن علي مطعم وطلب اوردر وبعدين فونو رن
مراد: عملتوا اي
شخص: احنا عرفنا اسمو والمكان الِ هو عايش فيه
مراد: مستنين اي هاتوه علي المخزن
الشخص: حاضر يامراد بيه
مراد قفل معاه
مراد : نوررر
نور: نعم
مراد: سرحانه في اي يا حبيبتي
نور: ماما ومحمد وحشوني اوي
مراد : ربنا يرحمهم يا حبيبتي
نور: يارب
مراد : نور
نور: نعم
مراد: تعرفي واحد اسمو مازن محمد ابو المهد
نور: ابو المهد
مراد: اه قريبك
نور: انا معرفش اي قرايب ليا
مراد: يعني متعرفيش حد ب الاسم دا
نور: لاء
مراد: لو شوفتيه تعرفيه

 

 

نور: لاء
مراد بحيره: اومال هو عرفك منين
نور: دَ مين
مراد: دَ الِ عاوز ياخدك مني
نور بسرحان: هو حد يقدر
مراد: لاء طبعا
نور: اومال خايف لي
مراد: مين قالك ان انا خايف
نور: باين فعيونك الجميله
مراد: واي كمان
نور: بحبك
مراد: قولتي اي
نور: بحبك
مراد بفرحه : قولي تاني
نور بضحك: مش حوار يعم بقَ
مراد: يعم!
نور: امم يعم
مراد: نامي يا نور نامي
نور: طب تمام
مراد:مالك
نور: مقموصه
مقموصه منك

 

 

مراد: اي يختي
نور: مقمووووصه منك نيهااا
مراد: ربنا يهديكي
نور: هو انا معفرته
مراد بضحك: احسن معفرته دي ولا اي😂😂
نور: ماشي ماشي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق المراد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى