رواية أحببت حبك لي الفصل السابع 7 بقلم ريهام رفاعي
رواية أحببت حبك لي البارت السابع
رواية أحببت حبك لي الجزء السابع
رواية أحببت حبك لي الحلقة السابعة
ريم لاحظت أن الكلام عليها وبدأوا كلهم يبصولها و اتوترت جامد وبدأت تهز ف رجلها من كتر التوتر والدكتور عمال مكمل ف كلامه
الدكتور : أنا مقصدش حد معين طبعا انا بتكلم ع العموم عمتا أن شاء الله الدرجات كلها هتتصحح من جديد عشان ميكونش حد واخد درجات اكتر من الي الدرجات الي يستاهلها و اعملوا حسابكم ان فيه امتحان المحاضره الجايه عشان احدد مستواكم
المحاضره خلصت وريم خرجت هي وأصحابها وكانت متضايقه جدا جيه خالد
خالد : صباح الخير يا شباب عاملين ايه مع الدكتور الجديد
_ دكتور تنح بجد
خالد : ليه عملكوا ايه
ريم : دكتور عادي زي إي دكتور مفيش حاجه
صاحبتها نور: كل ده ومعملش حاجه
ريم : خلاص يا نور بس
خالد : فيه ايه معلش ممكن حد يفهمني
ريم : محصلش حاجه بجد ممكن نروح بقي
خالد : تمام يالا بينا
ركبوا العربيه
خالد : كلتي
ريم : بصراحه لا بس شربت القهوه
خالد : يا سلاام خلصانه كده يعني بدام شربتي القهوه
ريم : اه خلاص كده
خالد: بعد اذنك ممكن تاكلي عشان منزعلش مع بعض
ريم : لا ازعل عادي معنديش مشكله
خالد : ريييم
ريم : ايييه مليش نفس تمام
خالد : ليه حصل حاجه
ريم : لا
خالد : اومال فيه ايه ممكن افهم
ريم : مفيش حاجه تمام
خالد : طب اخدك ونروح ناكل ف اي مطعم
ريم :لا
خالد : يخربيت غلاستك
ريم : مش هتخانق معاك عشان مش قدرالك بجد
خالد : الحمد لله ياشيخه يارب دايما
ريم : شكرا
خالد : شكرا !! أنا بدأت أقلق عليكي انتي كويسه ياريم ولا نطلع علي مستشفي
ريم : أنا تمام اسكت انت بس وارحمني شويه صدعتني بجد
خالد : انتي كده تمام أنا كده اطمنت
روحوا البيت و دخلت ريم استحمت ولبست البيجامه و الحجاب وخرجت
خالد : علي فكره ملوش لازمه الحجاب احنا كتبنا الكتاب لو فكره
ريم : لو ليك حاجه عايز تاخدها من الاوضه يالا بسرعه عشان عايزه انام
خالد : دلوقتي ده لسه الساعه مجتش سته ياشيخه
ريم : أنا بحب انام بدري
خالد : طب صليتي الصبح والضهر
ريم: اه
خالد : طب والعصر
ريم : اه
خالد:طب المغرب لسه مأذنه علي فكره لو هتصليها
ريم : شكرا ع المعلومه ممكن تخرج بقي
خالد: خلاص ياست حاضر ايه ده
ريم : أخلص
خالد : الله متزوقيش طيب
ريم : يا بني أنا جيت جنبك
خالد : طب ما تيجي جنبي
ريم : انا هاديه من الصبح بس اقسم بالله ممكن اتحول عليك دلوقتي
خالد : لا لا وعلي ايه انا اسف همشي أنا من جنبك قبل ما تتحولي
خالد مشي وريم واقفه و مبتسمه
ريم وهي بتكلم نفسها : لا لا الابتسامه ديه أنا عارفاها ده لا ده آخر واحد ممكن تعجبي بيه تمام
بعد كام ساعه خالد خبط علي باب أوضتها
خالد بصوت ناعم : ريييم ريم انتي صاحيه
ريم : نعم
خالد :فيه فيلم جامد بيبدأ دلوقتي علي ام بي سي تو تتفرجي معايا انا عملت فشار
ريم : لا شكرا مش عايزه
خالد : طب ده الفيلم الي انتي بتحبيه علي فكره
ريم : انهي
خالد : بتاع الشراب المخطط ده
ريم : me before you
خالد : ايون هو ده
ريم : جايه طبعا
جريت علي بره بسرعه ونسيت تلبس الحجاب
خالد: ايه يا جدع القمر ده
ريم : يا نهار اسوح
خالد مسكها من ايديها بسرعه
خالد : اسوح !! طب استني طيب والله العظيم أنا جوزك خليكي كده عادي براحتك مش لازم تقعدي بأم البتاع ده ما أنا مش قاعد مع خالتي
ريم : طب وحياة خالتك بقي ملكش دعوه بيا أنا مرتاحه كده
خالد: ياريم ما أنا شوفته خلاص بقي وبعدين الفيلم كمان هيبدا وعقبال ما تلبسي هيكون فاتتك كذا لقطه
ريم فكرت شويه وبعدين راحت قعدت ع الكنبه الي قدام التليفزيون وخدت طبق الفشار
ريم : اطفي النور بالله عليك
خالد : حاضر اباشا أي اوامر تانيه
ريم : لا تسلم كده زي الفل أوي تعالا بقي عشان تلحقه من أوله
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت حبك لي)