روايات

رواية عشق المراد الفصل الثاني عشر 12 بقلم نور أيمن

رواية عشق المراد الفصل الثاني عشر 12 بقلم نور أيمن

رواية عشق المراد الجزء الثاني عشر

رواية عشق المراد البارت الثاني عشر

رواية عشق المراد الحلقة الثانية عشر

مراد: اصبري بقَ

نور: اوووف

مراد وقف عند محل مجوهرات

نور: اي دا انتَ جاي هنا لي

مراد: جاين نلعب

نور: لا والله

مراد: اه ومسك أيدها واخدها ودخل

مراد: لو سمحت فرجني علي اغلي حاجه هنا

الشخص: حضرتك في طقم الماس لسه جاي دلوقتي

مراد: هاتوا كدا

الشخص: اتفضل

مراد: اي رائيك

نور: لا دا غالي اوي أنا هخطار حاجه تانيه

مراد بعصبيه: عاجبك ولا لاء

نور بخوف: لا

مراد بهدوء: هو حلو اي الِ مش عاجبك فيه

نور: عاوزه حاجه ابسط من كدا شويا

مراد موجه كلاموا للشخص الِ واقف: عندك حاجه ابسط من كدا

الشخص: كسعر ولا شكل

مراد: لاء شكل

الشخص: اتفضل

مراد: اي رائيك

نور: انت لي مصمم علي الغالي دَ

مراد: نور دَ مش من مقامك اصلا يلا بقَ عشان منتأخرش

نور: ماشي

مراد: عاجبك يعني

نور: اه

مراد: طب لو سمحت هاخد دَ وعطالوا الفيزه

الشخص: تمام

مراد ونور بعد يوم طويل واخيرا خلصوا ووصلوا البيت

مراد: اطلعي اللبسي عشان المأذون زمانوا جاي

نور: حاضر وطلعت ولبست النقاب وكانت جميله جدا ونيرا حطيتلها ميكب خفيف وكانت حقاً ملاك

قال المأذون كلمتهو الشهيره

بارك الله لكم وعليكما وجمع بينكم في خير🥰♥️

مراد اخد نور بالحضن

مراد: خلاص بقيتي مرااتي بس قوليلي اي الحلاوه دي

نور بكسوف: حلو بجد

مراد: قمرر

بعد مرور أسبوع

مراد: اظن كفايه دلع كدا أنتِ وهيا وهتنزلوا الكليه بكرا

نور ونيرا: أن شاءالله

مراد: طب يلا عشان ننام وقامو وكل واحد طلع علي أوضته

مراد: قومي بقَ كل دا نوم

نور: سبني انام شوياا يعم

مراد: يعم!

نور:معلش

مراد : طب قووومي

نور بخضه: اهو قومت

مراد: يلا اجهزي وانا هروح اشوف نيرا

نور: ماشي وقامت لبست وسودتها بس كانت جميله برضو ونزلت وخرجوا ووصلوا عند الكليه

مراد نزل واخد واحده في ايد والتانيه في الايد التانيه وقصد يدخلهم المدرج عشان يعرف كل الموجود أنهم يخصوه ومحدش يفكر يضايقهم

مجهول 2: يا باشا هيا لسه نازله دلوقتي بس معاها حراصه كتير اوي ونازله مع واحد ومعاها واحده

مجهول 1: بس هيا ملهاش قرايب معقول

مجهول 2: معقول اي يا باشا

مجهول 1: بتفكير اتجوزت لاء لاء مش معقول

مجهول 2: هنعرف مع الوقت

مجهول 1 بعصبيه: لاء وقت اي انت تتصرف دلوقتي حالاً وتعرف

مجهول 2:أوامرك يا باشا

نور: مني وحشتيني اوووييي

مني : وأنتِ كمان يا بنتي اي الغيبه دي كلها

نور: راحه بقَ😂😂

مني: طيب يلا علينا دكتور بارد

نور: اه ربنا يعينا يلا ودخلوا وخلصوا اليوم

مراد: أنا هروح الشركه وانتو روحوا علي البيت علطول يلا

نور ونيرا : حاضر

مجهول 2: الراجل الِ كان معاهم مشي وسابهم

مجهول1: مستني أي ما تنفذ

مجهول 2: في حراصه كتير

مجهول 1: اضربوا عليهم نار وهاتوها

مجهول 2: هنحاول وقفل

نور بخوف : اي ضرب النار دَ يا نيرا

نيرا: مش عارفه استني هرن علي مراد

السواق: انزلوا لتحت

نور ونيرا: حاضر ونزلوا ونيرا رنت علي مراد

نور بعيط: بيضربو علينا نار

مراد: هما مين

نيرا: مش عارفه

مراد: انتو فين

نيرا : في الطريق ومروحين

مراد: أنا جايلكوا اهو خلي بالكوا من نفسكوا وقام بسرعه راحلهم وعلي ما وصل كان ضرب النار وقف وكل الحراس مضروبين

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق المراد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى