روايات

رواية المغرور والسمينة الفصل التاسع 9 بقلم دنيا

رواية المغرور والسمينة الفصل التاسع 9 بقلم دنيا

رواية المغرور والسمينة الجزء التاسع

رواية المغرور والسمينة البارت التاسع

رواية المغرور والسمينة الحلقة التاسعة

عمر انتي اللي عملتي كده صح.. انا شوفتك علي فكره وانتي بترشيلوا حاجه علي جاكت البدله بتاعتوا بس عاوزه الحقيقه انا فرحان جدا في يستاهل

سلمي بصتلوا بصدمه واستغرب من كلموا فهي عارفه كويس ان عمر صحاب اسر الانتيم وانوا عمروا ميتمنلوا الزا

عمر بضحك بتبصلي كده ليه علي فكره انا عمري ما كرهت اسر انا بس بكرها تصرفتوا وبكرها جدا معملتوا معاكي ففرحت لما انتي بداتي تخدي حقك منه زي لما رفضي الجوز منه وضربك وطردك ليه من الشركه لغيت ابتسم لغيت لما روقتي دلوقتي وخلتي وقف مش علي بعضوا بجد شبوا ليكي

وقفت وقعدوا يتكلموا مع بعض

لغيت لما لقها سرحت في مكان بص علي المكان ده لقه اسر وقف مع بنات جمال عمال يضحك معهم

عمر ميل علي سلمي بتحبي

سلمي فاقت ها

عمر ها اي بقولك بتحبي

سلمي لأ طبعا انا انا احب المغرور ده استحاله

عمر ههه ممكن

اسر لحظ وقفهم مع بعض وديق من اهتمم عمر باسلمي

اسر لنفسه وانت مالك مديق ليه ميضحكوا ولا يولعوا انا مالي

عمر مد ايدوا لسلمي برنسيسة تسمحيلي برقصه دي

سلمي ههههه لأ

عمر ليه

سلمي وهي لسه جوها نوع من عدم الثقه الكافيه بنفس

لأ ياعمر انا مش ارضلك ان حد يتريق عليك لما ترقص مع واحده زي

عمر اي الهبل اللي انتي بتقولي ده طبعا لأ

ويتريقوا عليا ببتاع اي يعني تعالي وشدها من ايدها وبدا يرقص معاها سلمي الاول كانت مكسوفه بس بعدين لما لقت الكل بيبصلها بنبهر من رقصها بدات ترقص بسلسا جدا

اسر لأ ده كتير اوي بقا

اسر راح ليهم

اسر عمر ببك عوزك

عمر تمام اسف ياسلمي هشوف بابا وجاي

سلمي تمام وكانت ريحه تقعد علي طبيزه بس لقت لي بيسحبها من ايديها وبيرقص معاها

سلمي اسر سيب ايدي مش عاوزه ارقص

اسر ارقصي ونتي سكته ومتفكريش اني هفوتلك لي انتي عملتي فيه بقا انا تحطلي بدرت عفريت ياسلمي ماشي سلمي وهي بترقص معا ونسيت نفسها ههههه حلوه صح

اسر وهو مركذ في ضحكتها وغمزتها لي علي خدودها

اضحكي اضحكي والله الطلعوا عليكي بس نروح

سلمي الله مش انت لي ابتديت وحططلي زيت عشان اتزحلق وملين في العصير انت لي ابتديت والبادي اظالم

فتروحي تحطيلي بدرت عفريت يا مفتريه تخليني اقف مش علي بعضي كده شبها الارجوز

سلمي ههههه كانت مسخرا

اسر وهو بيفتكر شكله وهو وقف بيترقص بسببالحكه ومعتز وهو بيهرشلوا مقدرش يبطل ضحك ههههه

اسر ماشي ياسلمي ونبقا كده خالصين

سلمي خالصين…

بقوا يرقصوا مع بعض وسلمي كانت فرحانه اوي وبقت تتميل زي الفرشات بين ايدا اسر لي اول مره يسمح لنفسه انه يشوف سلمي بنت جميله مش بنت سمينه ووحشه زي مكان بيشوفها

خالصوا الفرح وروحوا

سلمي

امم

عنيكي حلوه اوي من غير النطره ياريت متلبيهش تاني

سلمي بعدم استعاب اي

اسر بمشكسه تصبحي على خير يادبدوبه ههههه

وسبها وطلع اوضتوا…

عده شهرين

سلمي حسنت في مستوا الشركه كتير الديون قلت كتير بقا عندها ثقه في نفسها كويسه اما بقا علاقتها هي واسر اتحسنت خالص

 و معملت اسر اختلفت خالص مع سلمي

معتش بيهنا ولا بيحول يقال منها بلعكس خالص بقا لطيف معاها اوي وبقا يتكلم معاها ويجبلها شوكلات

في يوم سلمي كانت قعده بتشتغل علي السرير في اوضتها سمعت صوت خبط علي الباب

سلمي ثانيه يا اسر جايه

طبعا مستغربين مهو اسر كل يوم بليل بيخبط علي سلمي وبيخدها وبينزلوا يقعدوا في الجنينه يتكلموا ويضحكوا وكده

سلمي لبست الشال بتاعها ونزلت لقت اسر قاعد مش علي بعضوا

سلمي مالك في ايه

اسر سلمي انا بحبك

انا عارفه ان الفصل صغير بس بليل هنزل فصلين مع بعض

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية المغرور والسمينة

‫3 تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى