روايات

رواية اسيرتي الصغيرة الفصل الثالث 3 بقلم يارا عبد العزيز

رواية اسيرتي الصغيرة الفصل الثالث 3 بقلم يارا عبد العزيز

رواية اسيرتي الصغيرة الجزء الثالث

رواية اسيرتي الصغيرة البارت الثالث

رواية اسيرتي الصغيرة الحلقة الثالثة

أسر : انا ودى قسيمة الجواز

حور بصدمة: انا اتجوزتك امتى

محمد بعصبية: القسيمة دى مزورة اكيد

أسر بعصبية وصوت عالى: بقولك ايه انا ساكتلك من الصبح احتراماً لابوك وجدك اللى واقفين

كمال: انتى هتطلقها ودلوقتي

أسر ببأتسامة سخرية : اطلقها انت بتحلم حور دلوقتي مراتى وتخصينى وانا مش هطلقها واعلى ما فى خيالكوا اركبوه

محمود بعصبية وكان رايح يضر’به : انت لما تكون بتتكلم مع ابويا تتكلم بأدب

أسر ببرود : تمام هتعقدوا مع مراتى تعقدوا باحترامكوا غير كدا انا ممكن احرمكوا من انكوا تشوفها تانى

محمد بعصبية: هتطلقها يا اسر لو مش برضاك هيبقى غصبن عنك انت عارف انى انا اللى احق بحور لانها بتحبنى أنا

أسر راح عنده وضر’به جامد

محمود وكمال حاشوه عنه بالعافية

أسر بعصبية شديدة: والله العظيم لو فكرت بس انك تبصلها بعينك لكون شايلهم’لك بأيدى انت فاهم

كمال بخوف على محمد لانه عارف أسر : خلاص يا اسر احنا هنمشى بس على الاقل متبعدناش عن حور

أسر : تقدروا تيجوا تزروها فى القصر زى ما انتوا عايزين وكمل وهو بيشاور على محمد بعصبية بس دا مش هيدخل بيتى

محمد : انت بتقول ايه

كمال بمقاطعة: محمد خلاص ويلا اتفضل امشى

محمد : يا جدو

كمال: انا قولت كلمتى

محمد خرج وهو متعصب

كمال وهو بيبوس راس حور : احنا هنمشى دلوقتي وهنبقى نيجى نشوفك

حور بعياط وترجى: متسبنيش معاه يا جدو انا عايزة اجاى معاكوا

كمال بوجع: غصبن عنى يبنتى يلا يا محمود

أسر بص على حور اللى كانت بتعيط

أسر بعصبية وصوت عالى ارعب حور : بطلى عياط

حور بخوف : حاضر

أسر وهو بيرمى الشنطه فى وشها: امسكى غيرى هدومك عشان ماشين كفاية عليكى دلع لحد كدا

حور اخدت الشنطه

حور : طب ممكن تخرج عشان اغير

أسر راح عندها وق’بلها بعنف وحور حاولت تبعد بس مسك ايدها

أسر وهو بيبعد عنها: انا جوزك فاهمة يعنى ايه جوزك اتعاملى معايا على اساس كدا

حور بخوف و رقة : يعنى اعمل ايه انا مش هعرف اغير قدامك

أسر وهو بيقوم : خمس دقايق وتكونى خلصتى لو اتأخرتى عن كدا هدخل

حور بخجل وهى بتبلع ريقها فى حركة جننت اسر: ماشى

أسر با’سها من رقبتها ومن خدها: بسرعة

أسر كان قريب من الباب

حور بصوت منخفض: واحد قلي’ل الادب

أسر ببرود: بتقولى حاجه يحبيبتى

حور: هاا لا لا مش بقول حاجه

اسر ببأتسامة على شكلها: تمام

بعد خمس دقايق

أسر: خلصتى

حور : ااه

أسر راح عندها وسندها: طب يلا

حور بخجل: انا هعرف امشى لوحدى

أسر اتجاهلها ومردش عليها

حور بصوت عالى نسبياً: بقولك انا هعرف امشى لوحدى

أسر: ما هو يا اسندك يا اشيلك عايزنى اشيلك مفيش مشكلة يلا

حور : لا هو انا قولت حاجه اسندنى

اسر ضحك عليها وكان شكله وسيم جدا

فى الڤيلا

توحيده: حمد لله على سلامتك يا ست حور

حور برقة : الله يسلمك يا دادة

أسر بصرامة: ابعتى حد ياخد حاجه الهانم اللى فى العربية

توحيدة: تمام يبيه

أسر: انتى رايحة فين

حور : دخالة اوضتى

اسر وهو بيشاور على اوضته: من انهاردة اوضتك هى دى

حور : دا اللى هو ازاى يعنى

أسر وهو بيشيلها وبيدخلها اوضته: اللى هو كدا انا هقولهم ينقولوا حاجتك هنا ومن هنا ورايح انتى هتنامى فى اوضتى وحسك عينك تتكلمى وتتعترضى

حور بخوف : تمام

اسر: …………………..

حور بصدمة شديدة: بتقول ايه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اسيرتي الصغيرة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى