رواية المعذبة اليتيمة الفصل السابع 7 بقلم نور الحويطات
رواية المعذبة اليتيمة الجزء السابع
رواية المعذبة اليتيمة البارت السابع
رواية المعذبة اليتيمة الحلقة السابعة
في الفيلا بعد
كانت نور بتلبس وخلصت لبس وسمعت صوت جاي من تحت راحت عشان تشوف مين لقيت كل اخوتها تحت وشهد ولينا طلعو لي نور
لينا / مت يلا يا نور بقااا انتي خايفه تنزلي
نور / بصراحه انا مش عاوزه انزل انا خايفه اوي
شهد / خايفه من اي يابنتي واحنا معكي وانتي مزه كده 😂
نور / ده والله انتو الي مزز بس برضو خايفه اوي
راحت لينا شدتها وقالت يلا بقااا هيسبونا وراحوا نزلو هم الــ3 وكانو زي الاميرات وخصوصا نور كانت عسوله اوي وشعرها الحرير مفرود علي ضهرها و مكيجها الخفيف وكانت عسوله بمعني الكلمه
محمد في نفسه / يخربيتك يا شيخه دانتي قمر
صقر بهمس لي شهد / اي العسل ده والله العظيم عسل
شهد بأحرج / شكرا يا صقر ده من ذوقك
مسك محمد ايد نور وفهد مسك ايد لينا
( ملحوظه… لينا خطيبه فهد)
لينا بزعل / اي وانا كمان مش هتعكسني زيهم 🥺
فهد بمسكاسه / لا ودي تجي ده انتي مزه المزز اي القمر ده بجد والله انا مش عارف اخوكي هيجوزنا امتا بقاا الوحد نفسو يدوق الفروله دي
لينا بكسوف / بس بقا يا فهد الله ياعم بتكسف
فهد / 😂😄 خلاص سكت اهو
و مشيو كلهم
في الحفله
كلهم كانو بيرقصو سلو وكانت شهد قاعده لوحديها
جه صقر وقال / تسمحيلي بل رقصه دي يا شهد
ابتسمت شهد وقالت/ تمام ماشي
وكلهم فضلو يرقصو بعد 4 سعات روحو البيت صقر وهو ينزل من العربيه
صقر /يا محمد عايزك في موضوع بكره الصبح
محمد / ماشي بكره لمي اصحي تعللي المكتب
صقر / ماشي
في غرفه محمد
محمد / انتي بتعملي اي يا نور
نور / هنام يا محمد
محمد / لا والله قدمك دقيقه و لقيقي علي السرير
نور بخوف / لا معلش انا هنام هنا
محمد / انتي خايفه مني لي يانور انا مش هعملك حاجه وبعدين انا جوزك برضو
وراحت نور نامت جمب محمد وهي خايفه منو اوي
محمد بحنيه / متخفيش مني يانور انا عمري ما هضربك تاني
نور / اي بجد ولا انا بحلم انت محمد الي اعرفوا
محمد / ايوه انا محمد ووعد مني اني مش همد ايدي عليكي تاني
نور بعين دمعه🥺 / ماشي يا محمد بس مش هتحكيلي انت مريت بايه
محمد / حاضر يا ستي هحكيلك بس بكره عشان انا هموت وانام
نور / ماشي تصبح على خير
محمد/ وانتي من اهل الخير ياحبي
وهم الإثنين نامو نوم عميق
✨في الصباح✨
كان الكل بيفطر واتكلم صقر وقال
صقر / بقلك ايه يا امي اي رايك في شهد اخت نور
الام / جميله وطيبه يابني لي مالها ياحبيبي
صقر/ انا بفكر اني اخطبها
محمد / يعني هو ده الموضوع الي انت عايز تقولهولي يا صقر
صقر /اه يا محمد بصراحه شهد عجبني اوي
محمد / تمام انا هحدد معاد مع مهران ونروح نخطبها بكره الساعه 8 بليل
صقر بفرحه / اشطا عليك يا معلم
• في الشركه •
كان مهران قاعد مع محمد
محمد / احنا جيين بكره بليل نطلب ايد شهد لي صقر اخويا يا مهران قولت اي
مهران / تنورونا يا صحبي
في المساء
كان كلهم قاعدين في الصلون وجاء محمد وقال
محمد / السلام عليكم جميعا
الكل بصدمه / وعليكم السلام
الام / اول مره تقول السلام عليكم يعني
محمد / السلام لله يا امي وبعدين نور غيرتني 180 درجه وبقيت اصلي والفضل يرجع ليها
نور / متقولش كده يا محمد انا حاسه بيك واتكلم صقر
صقر بتوتر / ها يا محمد قولت لي مهران
محمد/ متهد يابني شويه في اي 😂 علي العموم مهران وافق انو احنا نيجي نطلب ايد شهد
صقر بفرحه / ايوه كده هو ده اخويا وحبيبي والله
الام / يلا ربنا يتمم بخير يارب
صقر / يارب يا امي
في اليوم التالي . تسريع الاحداث
في المساء كان الكل متجمع في فيلات مهران
محمد / انا هخش في الموضوع علي طول انا طالب ايد شهد لي صقر اخويا اي رايك يا مهران
مهران / وانا مش هلقي احسن من صقر اخوك لي شهد ولا وانك هتاخد مني اغلي حاجه عندي
محمد / طيب بل نسبه لي نور مكنتش غاليه عندك يا مهران . مهران سكت ومردش
صقر / نقرأ الفاتحه بقاا
الكل / بسم الله الرحمن الرحيم …. صدق الله العظيم
محمد/ اي رايك الفرح يبقاا مع فرح لينا وفهد وكمان بل مره
مهران / تسدق فكره وانا موافق يبقا علي بركة الله
بعد كده الكل روح وصقر كان في كمه الفرحه
# في غرفه نور ومحمد #
كانت نور قاعده ومحمد راح نام علي حجرها وقال
محمد/ نور انتي لسه زعلانة مني
نور بابتسامه/ لا والله مش زعلانه منك وانا مسمحاك
ــــــ❤ـــــ❤ــــ❤ـــــ❤ــــ❤ــــ❤ــــ❤ــــ❤ـ
يتبع…
لقراة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية المعذبة اليتيمة)