روايات

رواية ملك الصقر الفصل الثامن عشر 18 بقلم سلمى حمدي

رواية ملك الصقر الفصل الثامن عشر 18 بقلم سلمى حمدي

رواية ملك الصقر الجزء الثامن عشر

رواية ملك الصقر البارت الثامن عشر

رواية ملك الصقر الحلقة الثامنة عشر

أدهم…لا..ويلا الكل برا
أدهم وهو يمسح على رأسها….معقول انتي نفسها البنت اللي حبيتها في طفولتي وكنت ناوي اتجوزها+ 😞اتغيرتي اوي ياسمر
بعد وقت بدأت سمر تفتح عيونها
سمر بخضة وهي بتبص ع الغرفة عليه
أدهم بسخرية…مبروك
سمر بخضة… اااانت مين وووعايز مني ايه
أدهم ببرودة…مبروك يابنت سعاد انتي حامل وكمل بسخرية ابن حر***ام مش كدا
سمر بغضب…وانت مالك ابن حرام ولا حلال شي مايخصك
قرب منها اكتر ومسكها من شعر”ها جامد وقال…قسم بالله لولا انك بنت عمي كانت دفنتك حيه
سمر بصدمة…ااااانت اااادهم
أدهم بجبروت …اه يارو**ح ام**ك
سمر بزهزل..ازي انت مش كنت ميت

 

 

أدهم بزهول اكتر…ميت مين اللي ميت انتي اتهبلتي يابنت
سمر…مش انت وبابا متو في حادث سير
أدهم بصدمة… انتي شاربة حاجة+ مين اللي قالك الهبل دا
سمر…يعني بابا عايش
أدهم…اه
سمر بصدمة..ازي + ماما قالت انه انتو متو
أدهم…اوووو دلوقتي فهمت + يعني سعاد هانم هي اللي زرعت في مخك الهبل دا
سمر…بابا فين انا عايزة أشوفه
أدهم..بس هو مش عايز يشوف وحده باعت شرفها رمه كلمه اللي كان زي الخنجر وطلع
سمر عيطت على حياتها اللي كانت كلها كدب في كدب
____________
عبد الرحمان…انت بتقول اية
أدهم…زي ماسمعت
عبد الرحمان…أدهم انا عايزك تمشي و تجيبها
أدهم..امرك ياعمي

 

 

عبد الرحمان…حسبي الله ونعم الوكيل فيك ياسعاد ربنا ينتقم منك
بعد ٥ سعات كان ادهم وسمر وصلو الصعيد
__________
سمر اول ماشفت أبوها ترمت في حضنه
اما هو فبعدها عنه بقرف
سمر بدموع …انت بطلت تحبني صح اكيد مش هتحب بنت ضيعت شرفها
عبد الرحمان…مممم
سمر بهستيرية…بابا رد عليا
عبد الرحمان…عايزاني اقول اية انتي خلتيلي شي اقولها
سمر ببكاء بهستيري وهي تركع على رجله…هي السبب واللهي هي السبب لو كانت عرفت تربيتي ماكنت هكون كدا
قلبه رق على طفلته فهو يعلم أنها ليست مزنبه
جلس أمامها واخدها فحضنه +انفجرت في العيط بابا حبيبي..وحشتني وحشني حضنك خليني معاك ارجوك مش عايزة ارجع ليها
عبد الرحمان… وانتي كمان وحشتني ياقلبي وحشتيني جامد
باك

 

 

ادهم او يضمها من ضهره…القمر سرحان في اي
سمر لفت وضمته…في زكرايات الماضي المؤلمة
ادهم وهو يشد من أحضانها…كانت زكريات وحشه ونتهت
سمر..بحبك يعوض ربنا
ادهم باسها من شفيفها بشغف..وانا بعشقك

الخاتمة
(ملحوظة…سمر أجهطت الطفل )
_______________
سعاد بضحكة شر…جا دورك يابن**ت نار**مين قالت كلمتها واخد**ت مسدس وطلعت من البيت
______________
فات اسبوع وملك حابسه نفسها في غرفة صقر+ صوره كان مالي الغرفة وهي نايمة ع السريرة ولابسة تشي*رت بتعه
ملك سمعت صوت حاجة فخر*جت بره وقفت مصد*ومة وهي شا*يفة سعاد ما**سكه المس**دس على رأس حنان
ملك بفزع…ماما
سعاد بضحك شر…هلا بنت اختي العزيزة
ملك بخوف..سعاد سيبي ماما
سعاد وهي توجه المس**دس على ملك…مممم متخفيش انا مش هازي اي حد فيكم بس بشرط عايز توقيعك هنا
ملك بجمود…اي دا –
سعاد…املاك صقر هو كتب نص ثروته باسمك انا عايزة ح*صتك من الأ*ملاك + مسكي و**قعي
ملك باستفزاز…تؤ مش هوقع واللي عندك اعمليه
سعاد..يبقه انا قت**لك زي ماق**تلت امك وحبيب القلب والأملك بطريقة او اخره هتكون بتاعي
ملك بصدمة… انتي اللي قت**لتي ماما
سعاد..اه يابنت نارمين انا اللي قت**لت امك وحبيبي القلب كمان ودلوقتي جا دورك تحصليهم انتي عشتي كتيييير وجا وقت النهاية

 

 

ملك بكره…حسبي الله ونعم الوكيل فيكي انتي مش بني آدمة انتي شي**طان
سعاد 👹 ههههه
طخ طل*عت رصاص*ة استقرت في مك*انها المنا*سب
حنان…ملللللك
سعاد…اااااااااااااااا
_______________________________
حنان…صقر
كانت الرصا*صة استق*رت في رجل سعاد
سعاد بصدمة وزهول…صقرر
ملك بصدمة ودموع…صقري
الشرطي…القو القب*ض عليها
سعاد بهستيرية…لالا القصة مش هتنت**هي هنا لالا
الشرطي باستفزاز… يلا ياماما لقصة انتهت وخلاصنا يلا اعتقلوها
سعاد بهستيرية…لالا انا لزم قت*ل بنت نارمين هي لزم تم*وت لا
ملك بدموع…صقري
صقر كان وقف بهيبته المعتاده بس جسمه كله كان عبارة عن جروح
ملك جريت عليه وضمته بشوق…صقري
صقر ضمها اكتر..حشتيني ياقلبي
ملك وهي تحضن وشه بايدها…انت حقيقي
صقر بحنان…باسه ايدها بحب ..اه
ملك ترمت في حضنه كانت ماسكه فيه جامد
_______________________________

 

 

حنان لمست على شعر صقر بحب…اي اللي حصل وانت ازي لسه عايش والاهم ووين كنت
صقر… انا نطين من العربية باخر لحظة بس الانفجار كان قوي المكان كله اتدمر وانا نجيت بااعجوبه + بعد ٦ يوم صحيت لقيت نفسي في مستشفى كنت في العناية والحمد لله ربنا كان كتب ليه عمر جديد
حنان…الحمدلله
_________________________________
فات اسبوعين وملك مهتمه بصقر لحد ما تحسن ورجع زي الاول واحسن
______________________________
في المساء
صقر…ماما وين ملك
حنان باابتسامة…فوق
صقر باس ايدها وطلع لحبيبته
😇😍

 

 

كانت اليه بجامه لبهد الركبه ووقفه تسرح شعرها وهي تغني ( وين محبتك ليا وخوفك عليا وغرامك ويييين حبيبي ال عشقتك تراني افتقدت تماما ويييين وعودك وصبرك اذا ناسي اذكرك كلامك)
قرب منها وهيا واقفه قدام المرايه وحضنها من ظهرها وميل باسها من رقبتها وهمس عند ودنها بحبك ياملك الصقر
ملك بابتسامة عاشقة..وانا بعشقك ياصقري
صقر شالها ولف بيها… اه عزبتي قلبي معاكي بس اخير سمعتها منك ياملاكييييييييييي
انهال على شفت**يها وهو يلتقط**هم بجنون وهو يتعمق أكثر اكثر ثوني وستسلمت لعشقة
شالها وووووو
اصبحت ملك زوجة صقر قول وفعلا
_________________
تمت

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملك الصقر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى