رواية المعذبة اليتيمة الفصل الرابع 4 بقلم نور الحويطات
رواية المعذبة اليتيمة الجزء الرابع
رواية المعذبة اليتيمة البارت الرابع
رواية المعذبة اليتيمة الحلقة الرابعة
مهران/ انا عايزك تتجوز اختي نور الي هربت دي
محمد بصدمه/ نعمممم يا خويا اتجوز دي الي هربت ويا عالم هترجع ولا لا
مهران / هترجع والله العظيم هترجع انا هرجعها قولت اي
محمد / يا مهران انا بعد أسماء الله يرحمها و مش بفكر في الجواز انا لو اتجوزتها هظلمها معيا يا مهران افهم
مهران /يا محمد عشان خاطري انا مش عارف لي مش بحبها ولا بطيقها يا صحبي فكر بس
محمد بنفاذ صبر /طب ادني فرصه اكلم الست ولدي وانا عارف اصلا انو ولدي مش هطعترد علي جوزي
بكره هرد عليك
مهران / تمام يا صحبي برحتك بس رد عليا في اسرع وقت
محمد / تمام انا همشي دلوقتي
مهران / تمام يا صحبي مع الف سلامة
نرجع لي نور
كانت عامل تجري تجري علي قد ما تقدر وفجاه لقيت نور عربيه جاي عليها ونور مترددتش و شورت ليهم ويارتها ما شورت ليهم
نور / استنو لو سمحتوم اقفو فضلت تشور لحد ما وقفو وفجاه نور اتصدمت وعرفت انهم البودي جارد بتوع مهران
البودي جارد / اخيره لقينا كي ده احنا قلبنا عليكي الدنيا تعالي يا حلوة
نور كانت هتجري بس هم كنو اسرع منها ومسكوها من اديها وركبوها العربيه
نور بعياط / لا لا ابعدو عني نزلوني ونبي ونبي عشان خاطر ربنا نزلوني انا مش عايزة ارجع عند اخوتي دول مش هيرحموني بعد الي انا عملتو كان عامله تعيط وتتوسل ليهم بس هم مش بيردو عليها
البودي جارد / الي كان مسك نور بيقول لي التاني رن علي الباشا قولو انو احنا لقينها
البودي جارد 2/ حاضر حاضر
في الفيلا
كان مهران قاعد هو و علي وفهد تلفون مهران رن برقم البودي جارد مهران بسرعه رد
مهران / الو ايوه يا سامي لقيتوها
البودي جارد سامي /~~~~~~~~~~~
مهران / تمام ه اي هاتوها سلام
علي / في اي يا مهران
مهران /لقيو الست هانم بس قسمأ بالله العظيم ما هخلي حته سليمه في جسمها هخليها تتمني الموت
بعد شويه البودي جارد جابو نور و هي طلعت علي الاوضه بتعتها بسرعه بس اول ما طلعت اتفجأت من الي قاعد في الاوضه كان مهران ومسك الحزام في ايدو بس وشها مش بيبشر بخير
مهران بخبث / حمدالله علي السلامه يا هنام
نور/ بعياط شديد اسمعني يا مهران بالله عليك و سيب الحزام الي في ايدك ده
مهران / ادني سبب واحد يمنع اني اكسر عضمك دلوقتى
نور/ ونبي عشان خاطر ربنا متضربنيش يامـ مكملتش كلمها ولقيت كف ايدو طبعت علي خدها بصفعة قويه خليت الدم ينزل من منخيرها وعلقه موت لي نور طبعا العلاقه دي مطلعتش منها سليمه لا ايدها اتكسرت و الزرقان في كل حته في جسمها و الدم نازل من كل حته في جسمها😣 وكانت شبه ميته
بعد طبعاً ما ضربها قال ليها
مهران/ بكره كتب كتابك علي محمد الي كان عندي
نور بنفس مقطوع/ ل لااالا يا مهران مش هتجوز ااااه و فقدت الواعي للاسف وبعد ما طلع من عندها قال لي شهد
مهران/ شوفي للزفته دي دكتورة
شهد / حاضر حاضر
فهد / انت صح هتجوز نور بكره
مهران / اه هجوزها محمد
علي / طب انت عارف محمد ده عصبي و و قطعو مهران واي يا علي انا عايز اخلص منها ومن قرفها
مهران / انهو الموضوع بقاا
عند نور
شهد / خير يا دكتورة
الدكتورة / البنت مدمره حرفيا هي عندها كسر في درعها و الكدمات و الزرقان ده حطلها كمادات مياه سخنه وهي هتروح و خلو بلكم منهي البنت دي ضعيفه اوي
شهد / تمام شكرا يا دكتورة
الدكتورة/ العفو
شهد /اتفضلي
في فيلا محمد القاسم
محمد دخل لي ولدتو وضتها
محمد/ انتي لسة صاحيه يا ست الكل
الام / ايوه يا حبيبي تعالي اقعد يا محمد
محمد / انا عايز اقولك علي حاجه يا امي
الام / قول يا حبيبي
ومحمد قال لي ولدتو كل الي حصل
الام / طب يا حبيبي متجوزها وكمان اكسب فيها سواب وارحمها من اخواتها دول وانسي يا ابني الماضي انسي انا نفسي اشوف عيلك و اشيلهم بقاا
محمد / بس انا مش بحبها ولا بطيقها
الام / يا ابني اتجوزتها بس و يمكن هي تغيرك يا ابني
محمد / انشاء الله يا امي انا هكتب عليها و هجيبها علي طول
الام / ربنا يتمم بخير يا ابني
في مكتب محمد
محمد في الفون / ايوه يا مهران انا موافق بكرة الساعة 8 بليل هكتب عليها
مهران /~~~~~~~~~
محمد / تمام ماشي مع السلامه وبعد ما قفل الفون قال بصوت 😈خبيث اهلا بيكي في عذبي يا نور
يتبع…
لقراة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية المعذبة اليتيمة)