روايات

رواية قدري الفصل التاسع عشر 19 بقلم حبيبة عيد

رواية قدري الفصل التاسع عشر 19 بقلم حبيبة عيد

رواية قدري الجزء التاسع عشر

رواية قدري البارت التاسع عشر

رواية قدري الحلقة التاسعة عشر

حبيبه فتحت الباب ولقت اللي صدمها والتقرير فلت من اديها من صدمتها
بسمه بغضب.انتي بتعملي اي هنا
ياسمين ببكاء مصتنع.معرفش انا فوقت لقيت نفسي هنا اسألي اخوكي المحترم
بسمه .لا بجد
ياسمين قعدت تعيط
عمر فاق علي الصوت
عمر وهوا ماسك راسه في أي واي اللي بيحصل هنا ده
ياسمين.مش عارف انت عاملت اي فيا اااه ياربي
عمر بصلها واستغرب وجودها .انتي بتعملي اي هنا وانا عملت اي اصلا
حبيبه كانت وقفه ساكته خالص
عمر . حبيبه اتكلمي في أي

 

 

ياسمين ببكاء .انت اتعديت عليا
بسمه. انتي واحده كدابه
ياسمين.وانا هكدب في كده ليه
عمر كان هيمسك ايد حبيبه
فجأة الجميع سكت بسبب صفعه قويه نزلت من حبيبه
حبيبه بقوه .لما تحبي تلعبي العبي على حد غيري ساااااامعه قالت كده وهي ماسكه ياسمين من شعرها وبتشدها بره الاوضه
حبيبه بزعيق.الاوضه دي بتاعتي انا بس انتي ملكيش انك تحطي رجلك فيها ولو فكرتي هكسرها ليكي .وبعد كده لما تحبي تلبسي حد مصيبة ابقي فكري شويه هيتعدي عليكي ازاي وهوا اساسا لابس هدم شغله كامله ولسه مغيرش الكوتش حتي يخربيت الغباء (مين كان مستني حبيبه تضرب عمر 😁)
عمر بياخد ياسمين وينزل تحت
عمر .خااالتي يا خالتي
حنان بارتباك .نعم يا عمر في أي
عمر بسخرية .بجد مش عارفه في أي
حنان بارتباك شديد.لاء وانا هعرف منين يعني
عمر .طب اسألي الهانم بنتك
عمر سبهم واخد حبيبه وطلع

 

 

عمر وهوا بيمسك ايد حبيبه.حبيبه صدقيني انا هخرجهم من البيت ومش هيقعدوا هنا بس متزعليش انا والله ما لمستها ولاحتي كنت فايق
حبيبه شدت اديها من ايد عمر
حبيبه برازانه وجمود .انا مقولتش مشيهم وبعدين ماما فريده هتزعل
عمر .اكيد لما هتعرف حاجه زي دي مش هتزعل
حبيبه.مهما كان دي اختها
عمر .طب اعمل اي طيب
حبيبه.مينفعش تمشي خالتك من البيت هي وبنتها الاحسن تجيب لها شقه تسكن فيها
عمر . تمام انا هعمل كده
حبيبه سابته ودخلت الحمام تاخد شاور تهدي أعصابها
عمر مسح على وشه وشعره .ااااااه يارب انت الاعلم بحالي
عند حنان وياسمين
حنان .كشفك ازاي ده احنا كنا مرتبين كل حاجه
F.B
ياسمين بخبث.انا هحاول بكل الطرق افرق بنهم
حنان .وانا عندي ليكي فكره
ياسمين.اي قولي
حنان .خدي ده حطيه في العصير
ياسمين بخبث وضحكه شيطانية.يخربيت دماغك يا ماما
حنان .عيب يا بت دا انا امك
ياسمين.خد دي كبايه عصير يعني مش حاجه
عمر اخد العصير منها وشربه شويه
ياسمين.كملها بقي
عمر .شربها وكان هيقوم بس حس بدوخه
ياسمين بخبث.تعالي وانا اطلعك الاوضه عمر كان دايخ جامد ومردش عليها ومشي معاها
حنان بسرعه .يلا قعدي هنا ونامي جنبه
ياسمين.حاضر
حنان مشيت وبعد شوي حصل الموقف كله
Back

 

 

حبيبه كانت خرجت وقعدت تذاكر شويه وراحت علي السرير ونامت وكل ده تحت أنظار عمر
في يوم جديد
حبيبه لبست ادناء بيج وعليه خمار احمر كانت قمر وحطت كحل خلي عنيها اجمل وزبده كاكاو لونها احمر
حبيبه لعمر .انا هروح الجامعه
عمر وقف قدامها وقرب منها حبيبه بصت لفوق في عينه نظرا لفرق الطول عمر مسكها.من وسطها وقربها منه
عمر بهمس في ودنها وهوا بيحرك صوبعه على شفايف حبيبه وبيمسح اللي عليها .دا ميتحطش وانتي خارجه تاني
حبيبه بعدت عنه ومسكت منديل ومسحت شفايفها
حبيبه بجمود . تمام بعد ازنك عشان متأخرش
وسبته ومشيت
تحت لقت بسمه مستنيها
حبيبه. يلا
بسمه . بصراحه سليم قالي أنه عايزنا نخرج انهارده
حبيبه بابتسامة.تمام انا هروح وابقي ابعتلك المحاضره
بسمه وهي بتحضن حبيبه.شكراااااااا
حبيبه بضحك . يخربيت المصلحه اللي في دمك .انا همشي بقي عشان متأخرش
بسمه .اشطا تمام . صحيح متنسيش تفطري عشان البيبي

 

 

حبيبه وهي بتخط اديها على بطنها .حاضر
سلام بقي
بسمه .سلام
عند حبيبه كانت بتاخد المحاضره وهي مش مركزه خالص لحد مابيخلص وقت المحاضره وحبيبه بتخرج بس فجأة بدوخ جامد وكانت هتقع بس حست بحد سندها
_انتي كويسه يا انسه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قدري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى