رواية أحببت قاصرا الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم شيماء الديب
رواية أحببت قاصرا الجزء الثاني والثلاثون
رواية أحببت قاصرا البارت الثاني والثلاثون
رواية أحببت قاصرا الحلقة الثانية والثلاثون
سيف بغيره وغضب وحب وكل المشاعر الملخبطه جواه نادي علي ملك // ملك انتي يابت ياملك
ملك سامعه ومطنشه وواقفه بتهز كتافها علي الاغنيه اللي شغاله
سيف بعصبيه // انتي يازفته يلي اسمك ملك
ملك عملت نفسها مش سامعاه من صوت الاغاني راحت بصتله وبتشاور علي نفسها // بتنادي عليا ياابيه سيف
سيف // اومال بنادي علي امي خدي تعالي هنا
ملك // نعم ياابيه سيف اديني جيت اهو 😏
سيف // بدل ماانتي واقفه تتمايعي كده ادخلي اعمليلي كوباية شاي
ملك // مش هعرف اعملها ممكن تطلب من سمر
سيف // لا انتي اللي هتعمليها ودلوقتي
ملك بتذمر. // اوووف هو مفيش غيري في البيت ده وراحت علي المطبخ
ولسه بتاخد البراد من علي النار ايديها اتهزت واتدلقت المايه الساخنه علي ايديها وقضلت تصرخ
سيف سمع صوت اللي وقع في المطبخ وصراخ ملك قام من الكرسي المتحرك وجري علي المطبخ بدون مايحس انه مكنش بيقدر يوقف علي رجليه
الكل ملهي في كتب الكتاب والمعازيم ومني بس شافت سيف بيجري علي المطبخ راحت وراه
سيف بصربخ // ملك ملك مالها ايدك وريني كده
ملك شافت سيف واقف قدامها علي رجليه وقفت تنحت ونسيت اللي جرالها😳
سيف // انطقي ياملك ياخراابي ايدك احمرت خالص
مني بلهفه // مالها ملك ياسيف
سيف // المايه المغليه اتدلقت علي ايديها يامرات عمي ناديلي يوسف بسرعه
جريت مني علي يوسف جابته لسيف علي المطبخ
يوسف شاف سيف واقف تنح ومقدرش يتكلم😳
سيف // انت لسه هتنحلي يايوسف اجري علي الصيدليه هات مرهم حروق
يوسف واقف فاتح بوئه ولسه مزهول 😳
سيف قام وقف وراخ ضربه بالقلم علي وشه
يوسف // اي اي مين اللي ضربني
سيف // اكيد انا اجري يازفت هات مرهم حروق من الصيدليه ملك ايديها اتحرقت بسرعه
تزل بسرعه يوسف يجيب المرهم
سيف // ملك هو انتي مش بتردي ليه
مني // اه صحيح مالك ياقلب ماما فيكي ايه اتكلمي قولي ايه اللي واجعك
ملك لسه مزهوله ومتنحه وبتشاول لامها علي سيف
مني // مالو سيف ياحبيبتي عملك ايه
ملك بتهته // ابيه سيف وقف علي رجله ياماما
مني انتبهت لسيف واتصدمت // اي ده والله مااخدت بالي سيف انت رجعت تقف علي رجليك 😳😳
سيف بص لرجليه وبابتسامه // اي دا انا بمشي انا بمشي ياملك انا بمشي يامرات عمي
مني // حمدالله علي سلامتك ياحبيبي الف حمد وشكر ليك يارب
يوسف بينهج من الجري // خد ياسي سيف المرهم
سيف اخده وبدا يدهن لملك وملك بتتوجع ومش مستحمله لمسته علي ايديه وفي نفس الوقت لسه متنحه لسيف وباصه في عيونه
سيف // هتفوقي انتي كمان ولا اضربك كف يفوقك زي يوسف
يوسف // مع ان ايدك كانت تقيله بس فرحتي بيك نستني الوجع ياصاحبي حمدالله علي سلامتك
ملك وعيونها مدمعه من الفرحه// حمدالله علي سلامتك ياابيه
سيف // انا اسف ياملك كل ده حصلك بسببي ياريتني ماطلبت منك حاجه ياريتني انا اللي اتحرقت
ملك بسرعه وحطت ايديها علي شفايفه عشان ميدعيش علي نفسه
ملك // بعد الشر عنك ياابيه دا انا بشكر الظروف اللي عملت كده عشان ربنا يشفيك وترجع توقف علي رجليك من جديد
سيف // الفضل يرجع ليكي بعد ربنا ياملك لولا خوفي عليكي مكنش هيحصل كده
يوسف // ها واي كمان ياهدهد الجناين 😏
اييييه هنفضل قاعدين في المطبخ كتييير 😡
مني ضحكت // ههههههع ونبي صدقت يايوسف يابني قومي ياملك نطلع عشان الجماعه ميقلقوش علينا
ملك طلعت وجدها شافها مش بتحرك ايديها راح نادي عليها
خالد // مالها ايدك ياست البنات
ملك // ابدا ياجدو البراد اتدلق عليا
خالد بزعل // مش تخلي بالك يابنتي تعالي نروح المستشفي نتطمن
ملك طبطبت علي ايد جدها // جدو بص كده مين اللي واقف عن المطبخ
خالد بيبص اتصدم // سيف سيف ياولاد سيف حفيدي رجع وقف علي رجليه
الكل بص عليه وفضلو يزرغطو ويباركو وجري خالد واسعد واحمد وامال وفضلو يحضنو ويبوسو فيه
خالد باعلي صوت وبفرحه // يااسعد بكره الصبح هات اكبر عجل علي حسابي وادبحه ووزعه لله حلاوة شفاء حفيدي سيف الغالي ابن الغالي
امال فضلت تزرغط // ربنا يديك الصحه يارب يابابا ومايحرمنا منك
خالد حضنها وباس علي جبينها // ندراً عليا ياامال لادبح عجل كمان لما يخرج حفيدي علي من المصحه ونوزعه لله كمان
عادل // ربنا يخليك لينا ياحمايا العزيز وبالمناسبه السعيده دي انا عازم العيله كلها علي العشا بكره في احسن واكبر مطعم فيكي يابلد
خالد // لا يابني بلاش تكلف نفسك انا هعملكم احلا عشا هنا
عادل // لا والله ياحاج انا سبقتك وخلاص
خالد // ماشي يابني ربنا يوسعها عليك
يوسف بخباثه // يانهار ابوك اسوح بقي البت اميره الوتكه دي مقدرتش تخليك توقف علي رجليك وملك اللي قدرت
سيف // انت اش فهمك في الحب انت ولو علي الشكل ملك احلا منها بكتيييير
يوسف بسهوكه // الصراحه معاك حق ياض ياسيف دي صارووووخ
سيف بغضب // يووووسف
يوسف بضحكة رجوليه /// هههههههه ياعم بهزر وربنا طب وبما اني اتطمنت عليك وربنا شفاك كده مهمتي خلصت
سيف بصله بجنب عنيه //🤔😒😒😒
يوسف خاف من بصته اوي // طب خلاص سكت اه نسيت اقولك اذن الزيارة لمنه طلع وبكره هنروح نقابلها
سيف // بتتكلم جد يايوسف
يوسف // وانا من امتي وكان بيني وبينك هزار 😏😏
سيف بضحك // ياخي انتي مشكله اقسم بالله وفضلو يضربو في بعض ويضحكو
امال // يلا ياولاد العشا جاهز يلا الكل يتجمع علي السفره
وبالفعل الكل اتجمع علي السفره ومني وامال جهزوا كل حاجه وقعدو
سيف فضل مستني لما ملك قعدت وجري بسرعه قعد علي الكرسي اللي جمبها وشد يوسف من قفاه وراه وقعده في الكرسي اللي جمبه
يوسف // يابن الايه ياسيف موقع ممتاز جمب حبيبة القلب بظبط
سيف // والله ماحد هيفضحني غيرك يازفت كُل كُل وانت ساكت
يوسف عمال يلعب برجله في رجل سيف عشان عارف انه بيغير من رجليه وسيف بيحاول يبعد رجليه عنه راح لزق في ملك
ملك بتبص لسيف بغيظ وبتكلمه بصوت واطي // ابعد رجليك عني
سيف // والله انتي فاهمه غلط اصل ……
ملك قطعت كلامه // انا علي طول فهماك غلط 😏😏
يوسف مات علي نفسه من الضحك
سيف // عاجبك كده طب والله حسابنا لما نطلع فوق بس اصبر
والكل متجمع علي الاكل وبيتكلمو وبيضحكو وفجأه الباب خبط 😱
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت قاصرا)