روايات

رواية زواج غصب الفصل السابع 7 بقلم منة محرم

رواية زواج غصب الفصل السابع 7 بقلم منة محرم

رواية زواج غصب الجزء السابع

رواية زواج غصب البارت السابع

رواية زواج غصب الحلقة السابعة

يونس: ايوه يا ماما
لقاء: احنا رايحين نعمل لمرات عمك جلسه كماوي حاول تخليك مع ليان ومتحسسهاش بحاجه
يونس: حاضر يا ماما متقلقيش
لقاء: يلا يا جميله
جميله: خلي بالك من نفسك يا حبيبتي
ليان: هبقا اجيلك انا ويونس اكيد البيت وحش من غيري صح
جميله: طبعا يا حبيبتي بس مرات عمك ربنا يخلهالي قاعده معايا مش بتسبني
ليان: طب يا حبيبتي خلو بالكو من نفسكو
جميله: ماشي يا حبيبتي
تاني يوم
يونس: قاعده لوحدك ليه مالك

 

 

ليان بصتله بعيونها الي مليانه دموع: مش بعمل حاجه
يونس: ليان انتي بتعيطي ليه في ايه حاجه حصلت
ليان: لاا مافيش حاجه
يونس: ليان اخلصي في ايه
ليان: اافتكرت موت بابا عادي هو بيجي عليا وقت افتكر موت بابا فا تلاقيني بعيط وحشني اوي فاكره اليوم الي كنت راجعه من المدرسه بعيط علشان الميس ضربتني ودخلت عليه اصحيه لقيته لقيته
يونس حضنها: ششش متعيطيش هو في مكان احسن من هنا ادعيله
ليان: بس هو وحشني اوي يا يونس
يونس بدموع: وانا كمان بابا وحشني اوي
ليان طلعت من حضنه بسرعه: انت عملت ايه
يونس: مش عارف
ليان:انت حضنتني ازاي
يونس:صدقيني معرفش
ليان:لو قربت مني تاني يا يونس هحدفك من البلكونه
يونس:ودي هتعمليها ازاي يختي
ليان:معرفش انا داخله احضر الغدا
يونس: سبحان مغير الاحوال
ليان وتلفونها رن وكانت مروه
ليان: الو يا مروه عامله ايه
مروه: كويسه الحمدلله انتي عامله ايه

 

 

ليان: بخير الحمدلله
مروه:مجتيش ليه الجامعه امبارح
ليان: اهلي جم امبارح ومعرفناش نيجي
مروه:تمام عايزه اقولك حاجه
ليان: مم قولي
مروه: صاحب دكتور يونس احم شافني في كتب كتابكو وكده وخد معاد من بابا وهيجي يتقدملي الجمعه الجايه
ليان: عااااا احلفي
مروه: اه والله
ليان: مبروك يا روحي
مروه: الله يبارك فيكي انا قولتلك علشان تبقي معايا
ليان: اكيد طبعا هقول ليونس ونيجي
مروه: طيب تمام عايزه حاجه
ليان: سلامتك
يونس: مالك فرحانه كده ليه
ليان: صحبك رايح يخطب صحبتي اهو
يونس:صحبي مينm
ليان: مش عارفه بس الي كان معانا في كتب الكتاب الي كان بيبص لمروه علطول ده
يونس: ااها احمد مقلش يعني
ليان: هيكلمك دلوقتي ا ومكملتش كلامها كان رن
يونس: اده انتي الي قيلالو ولا ايه
ليان: لا والله انا معرفهوش

 

 

يونس: ههههههه طيب
ليان: رد وانا هروح اعمل الاكل
يونس: تمام
بعد شويه
ليان: ااااه ايدي
يونس جري علي المطبخ بخضه: ايه في ايه
ليان وهي رافعها صباعها: اتعورت واوا
يونس ببتسامه علي حركتها: والله
ليان:ااه والله بتوجعني انا غلطانه اني بعملك اكل اصلا
يونس: تعالي ومسك صباعها وحطلها مرهم
بقلمي/menna moharam
ليان بوجع: ااه
يونس: مش تاخدي بالك
ليان: كنت بحاول اقطع الفرخه بس هي بتسبني وتتزحلق
يونس بضحك: بتتزحلق
ليان: اه والله m
يونس: طب وانتي مش عارفه تمسكيها ازاي ده تقطعها سهل
ليان: تؤ بحاول اقطعها بلشوكه والسكينه بس بتتزحلق
يونس: شوكه وسكينه
ليان: ايوه اومال هقطعها بلمعلقه مثلا
يونس وهو بيجز علي سنانه: عندك حق بصي هتنيل اقطعها
ليان: ماشي وانا هعمل المكرونه
يونس: ماشي
بعد شويه
•••••••••••••
يونس: انا خلصت تقطيع ها اعملها ازاي بقه
ليان: احمم احممم
يونس: مالك
ليان: بص هقولك اتصل بامك واسالها وانا كمان هتصل بماما اقولها المكرونه بعد ما بتتسلق بعمل ايه بعد كده اشطا
يونس مسكها من التشيرت بتاعها:اايه

 

 

ليان: ايه يا برنس بس نزل ايدك كده علشان الحته دي غاليه
يونس: حته ايه
ليان: التشيرت
يونس: انتي مين
ليان: ليان وانت
يونس: ليان متهزريش انتي مش بتعرفي تعملي اكل بجد
ليان: لا مش بعرف
يونس: اومال كنتي هتعملي الاكل ازاي انهارده
ليان: هتصدقني لو قولتلك اني كنت هعمله بلبركه هيهيهيهي
يونس: اوعي كده
ليان: استنا بس متبقاش قفوش احنا بنجرب سوا صح
يونس: اومال كنتي هتاكلينا ايه امبارح ده كويس ان اهلنا جابولنا اكل امبارح
ليان: لا مانا كنت هشغل الشيف فاطمه ام حاتي m
بقلمي/menna moharam
يونس: اولا اسمها فاطمه ابو حاتي
ليان: ماعلينا
يونس: عاااا يا مستفززه يعني هناكل ايه
ليان: قولتلك تتصل بامك وانت مش راضي عادي يعني اتصل
يونس: طيب
بعد شويه
لقاء: عامل ايه يا حبيبي في حاجه ولا ايه
يونس وهو بيبص ل ليان: ها
ليان بصوت واطي: اايه يلا قولها
يونس: ماما الفراخ بتتعمل ازاي
لقاء: هههههههههه اده ياحبيبي هتعمل فراخ مع ايه طيب
يونس: ماما بطلي ضحك بقه متتريقيش عليا يلا
ليان: ادهاني يا يونس انا هعرف منها

 

 

بعد شويه
يونس: ساعه وربع يا ليان علشان تعرفي الطريقه
ليان: معلش وبعدين مش كنت بعرف الطريقه يلا بينا علي المطبخ
في المطبخ
يونس: ها وبعد الملح
ليان بتفكير: ممم اه حط البتاع الي شبه الشجره ده
يونس: اه ده وبعدين
ليان: وباين قالت نحط فلفل اسود
يونس: طيب ماشي هاتي الفلفل
ليان: خد انا ملقتش فلفل اسود لقيت اخضر واصفر
يونس: ياابنتي انتي غبيهه قصدها فلفل اسود الي شبه الملح بس اسود
ليان: اااه ماشي استني اهو ده
يونس: وبعد الفلفل
ليان: ممم باين قالت نقطع بصلايه اربعه
يونس وهو بيقلع المريله: باين؟؟ مش اكيد انتي شكلك هتودي الاكله في داهيه اطلعي برا يا ليان مش عامل حاجه هنطلب من برا
ليان: اهو ده الكلام ياعم مش تقولي فلفل اسود واحمر اخرج احنا اصلا مينفعش نخش المطبخ
يونس: يلا ياختي
بعد شويه
ليان: هيييي البيتزا وصلت
يونس: افتحيها بسرعه هموت من الجوع
ليان: يلا اهو فتحتها m
يونس: احم ثواني هرد علي موبايلي

 

 

بقلمي/menna moharam
ليان: تمام
عدت ساعه ورا التانيه وليان مستنياه ومكلتش واضايقت ودخلت اوضتها نامت
يونس: انا اسف جد اده لياان انتي فين وراح قدام اوضتها احم ليان انا اسف بس كانت يارا فا كنت برد عليها
ليان كانت سمعاه: كل يا يونس انا مش جعانه تصبح علي خير

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج غصب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى