رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الفصل الثالث عشر 13 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الجزء الثالث عشر
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني البارت الثالث عشر
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الحلقة الثالثة عشر
مالك بغضب طفولي اعتذر الاول وانا افكك
ضحك فارس بسخريه قائلا دا بعدك يا ابن احمد فكني ياض احسنلك
مالك وهو يلعب حاجبيها قائلا لا
فجاه يدق الباب
مالك هروح افتح واجيلك
فارس بغضب ولا ولاااااا فكني يلااااا
ذهب مالك ليفتح الباب
مالك بفرحه عموو عدي ثم قفز بين أحضانه بفرحه
عدى بضحك هههههههههههه عامل ايه يا قرد
مالك الحمد لله ادخل ادخل
عدى ابوك فين ياض
مالك في المطبخ ثم اكمل بخبث تعالي اوريك انا عملت ايه في عمو فارس
عدى باستغراب عملت ايه ياض اوعي تكون عملت مصيبه
مالك تعالي بس ثم امسك يد عدى وذهبوا لفارس
وجدوا فارس يجلس بغضب ويديه مقيده بالكرسي
بمجرد رؤيه عدى له وقع علي الارض من الضحك
عدى بضحك ههههههههه مش قادر يا لهووووووي بقي فارس باشا يتعمل فيه كده هههههههههههههه يا لهووووووي علي الضحك استني استني والله لاخدلك صوره دا يوم تاريخي ثم اخرج هاتفه واخد يصور فارس عده صور قائلا دا ابوك هيفرح بيك اوى ههههههه
فارس بغضب خلصت ضحك فك البتاع دا يا حيوان
عدى وهو يرفع احد حاجبيه صدق كنت هفكك بس بعد حيوان دي هسيبك كده ثم ضرب كفه بكف مالك قائلا جدع ياض
خرج احمد من المطبخ يحمل بين يديه عده اطباق وخلفه رقيه
احمد اهلا عدى باشا عندنا ايه دا فارس مين اللي عمل فيك كده
فارس هيكون مين غير العفريت ابنك
رقيه متقولش علي ابني عفريت لو سمحت مالك دا عسل
مالك حبيبتي يا ام مالك متثكرين
فجاه رفعه احمد من ثيابه قائلا انت ياض مش هتبطل اللي انت بتعمله ده
مالك وهو يلعب حاجبيه لا يا ميدو ونثلني بقي جعاااان
احمد اعتذر لعمك فارس الاول
مالك بشهقه مين دا اللي يعتذر انا ماااالك اعتذر مث هيحثل ابدا ابدا
احمد بصراخ ماااااالك
مالك بنفس الصراخ احمددددددد
أنزله احمد قائلا بهدوء روح عند امك ياض
مالك رايح اهو متزقث
نظر احمد لعدي ثم نظروا لفارس الغاضب لحظه لحظتين وقعوا علي الارض من الضحك
احمد بضحك والله واتعلم عليك يا باشاااااا
عدى بضحك لا ومن مين مالك مش قادر ههههههههههه
فارس انت يا كلب منك ليه حد يفك الزفت دا
ذهب إليه احمد وهو مازال يضحك قائلا لحظه بس ثم فك قيد فارس
احمد موجه كلامه لعدي سجلت اللحظه
عدى عيب عليك من بدرى
فارس بمجرد أن فكه احمد ضرب بوكس يمين وواحد شمال واحد من نصيب احمد والتاني من نصيب عدى اوقعهم الاثنين علي الارض ثم ذهب باتجاه رقيه ومالك الذي يحتمي برقيه قائلا بخوف الحقيني يا ماما
فارس تعالي هنا ياض
مالك لا
فارس انا مش هضربك هعرفك غلطك بس
ترك مالك والدتك وطلع يجرى وفارس خلفه
فارس بغضب خد يلاااا والله ما هسيبك
بعد دقيقتين
نجد احمد ورقيه وفارس وعدى جالسين علي طاوله الافطار ومالك متعلق علي الحيطه
مالك وربنا انتو عالم ظلمه قاعدين بتاكلوا وثايبني نثلني يا فارث
فارس هششششش مش عايز دوشه
رقيه نزل الواد يا فارس
فارس لا
احمد خلاص ياعم بقي نزله الله
فارس بتنهيده ماشي ثم وجه كلامه لمالك بس والله لو عملت حاجه تاني هعلقك هنا وطول اليوم كمان
انزل فارس مالك
مالك يااااااه الدنيا فوق غير تحت خالث
فارس بضحك طب اقعد يا لمض
نسيبهم بقي ونروح لبلاك وزينه
تجلس زينه في الجنينه وتقرأ كتاب ما
وجدت من يجلس بجانبها قائلا بابتسامه ماذا تقرأين حبيبتي
زينه بلاك هو انت ممكن تأذي حد من عائلتي بجد
بلاك بابتسامه أجل إذا كانت هذه هي الطريقه الوحيده حتي تكوني معي سافعل
زينه انت مش طبيعي انت مجنون
بلاك بابتسامه مجنون بكي جميلتي ما رايك ان نذهب لمكان ما فبعد عده ايام سأكون مشغول كثيرا
لم يجد رد
بلاك زينه زينه زيييينه
زينه بخضه هااااا في ايه
بلاك مابك
زينه ماما وبابا وحشوني اوى
بلاك امممممم حسنا تعالي ثم امسك يدها وذهب بها حيث مكتبه
بلاك اجلسي هنا حبيبتي
زينه ليه
بلاك افعلي فحسب
زينه ماشي
ضغط بلاك علي زر ما فظهرت شاشه أمامهم لحظه وظهر
بيت زينه وعائلتها من خلال الكاميرات التي وضعها بلاك
زينه بمجرد رؤيتها لوالدتها ووالدها انفجرت في البكاء
بلاك بحزن لما تبكين حبيبتي أردتي رؤيتهم وها هم امامك الان لما البكاء زينه ارجوكي لا اريد رؤيه دموعك هذه تقتلني ارجوك حبيبتي كفي
زينه وهي تلمس الشاشه وحشوني اوى
زينه لبلاك ببكاء ارجوك عايزه ارجعلعهم ارجوك
بلاك بعصبيه مره اخرى زينه مره اخرى قولت لكي هذا لن يحدث ابدا افهمتي مكانك بجانبي فقط
انفجرت زينه في البكاء
بلاك بتنهيده حسنا انا اسف لا تبكي لا تبكي
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني)