رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الفصل السابع 7 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الجزء السابع
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني البارت السابع
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الحلقة السابعة
فارس سيبني في حالي يا رافت بقولك
رأفت بتنهيده طيب ايه رايك نطلع نشرب حاجه ونتكلم شويه
رأفت بعيد عن الشغل والضغط دا قوم تعالي يا عم وهنكلم الواد رامز يجي كمان قوم
فارس اوووووووف ماشي
في القصر
في غرفه حنين
الباب يدق
حنين وهي تمسح دموعها ادخل
اميره بحزن وبعدين يا حنين بقالك كتير مش بتروحي الكليه مش هينفع كده يا حبيبتي
حنين وهي تحتضن والدتها مخنوقه يا ماما مش طايقه البيت ولا الجامعه ولا اي مكان من غير زينه حاسه اني لوحدي يا ماما هو ليه كده معقول يحصلها كل دا تتخطف يوم فرحها هي وفارس كنا فرحانين اوي يا ماما اوي فجاه اليوم يقلب وزينه تختفي ليه ليه
اميره بحزن اهدي يا حبيبتي اهدي اكيد بابا واعمامك وفارس ورامز مش هيسكتوا غير لما يرجعوها بس اهدي
حنين بجد يا ماما هيرجعوها طب ليه خطفها ومين دا اصلا انا انا سمعت بابا واعمامي كانوا بيتكلموا في المكتب كانوا بيتكلموا عن المافيا وابن الشيطان وحاجات مفهمتهاش
اميره وهي تنظر أمامها وتفكر في شئ ما
حنين ماما ماما سرحانه في ايه
اميره مفيش يا حبيبتي علي الاقل قومي كلي حاجه عشان خاطري
حنين حاضر يا ماما
خرجت اميره واتجهت الي غرفه ليلي
في غرفه ليلي
ليلي ادخل
اميره عايزه اتكلم معاك يا ليلي
ليلي تعالي يا اميره في ايه
اميره فارس كان حكالي قبل كده أنهم كانوا متوطين مع مافيا وكده الكلام دا بعد ما اتجوزنا بفتره قوليلي اللي حصل زمان ليه علاقه بخطف زينه
ليلي اوامت لها ليلي بحزن ثم قالت رعد قالي أنه ابنه ابن نفس الشخص اللي دمر حياتهم زمان
اميره وهو جاي ينتقم خطف زينه عشان ينتقم مننا صح
اوامت لها ليلي
اميره هو هو ممكن يأذيها ممكن يعمل حاجه لزينه
ليلي مش عارفه يا اميره انا خايفه اوى
اميره اكيد هيرجعوها صح
عند بلاك وزينه
بلاك وهو يقبل رأس زينه حبيبتي هناك أمر ما علي إنجازه ساعود ثم أشار لعدي هيا عدي
عدي جاي جاي سلام يا قمر قالها وهو يشاور لزينه
ثم خرج خلف بلاك
انتهت زينه من طعامها ثم بدأت بالتجول في قصر بلاك
زينه باستغراب هو ليه كل حاجه لونها اسود كده اوووف
عند بلاك وعدي
عدي مش شايف اللي انت بتعمله دا غلط
بلاك لا افهمك
عدي خطفك لزينه حبسها واجبراها أن تتقبلك
بلاك بسخرية من يتحدث انت الم تقم بنفس الشئ مع ملك
عدي لا ملك بتحبني يا بلاك
بلاك وانا احب زينه هي ملك لي ولن لن اتركها مهما حدث
عدي اعمل اللي أنت عايزه
بلاك هيا سنتاخر علي الاجتماع
عند فارس ورأفت ورامز
رأفت ايه يا جماعه وانتو جايين عشان تقعدوا ساكتين كده ايه يا رامز انت جاي تشرب القهوه بس ولا ايه
رامز ببرود عايزني اقول ايه
رأفت ايه البرود دا يا اخي المهم هنعمل ايه
فارس فجاه انا عرفت هو فين
رافت بصدمه انت قولت ايه طب ازاى وفين
فارس في ايطاليا لازم اسافر في اقرب وقت مش عايز حد يعرف مفهوم
رامز حتي عمى رعد
فارس حتي ابويا دا اول واحد هيعارض
رافت انا هاجي معاك
فارس لا يا رافت مش هعرض حياه حد تاني كفايه كده
هروح لوحدي ومش هرجع غير وزينه معايا
رافت وانا مش هسيبك هروح معاك
رامز وانا كمان
فارس هو في ايه مينفعش تروحوا معايا خصوصا انت يا رامز انت هتغطي علي غيابي
رامز بردو مش هعرف اسيبك لوحدك
فارس اسمعوني بقي انا هسافر بكره لوحدي ومش عايز كلام كتير
ليلا في قصر بلاك
بلاك موجها كلامه للخدم اين زينه
في غرفتها سيدي
بلاك حسنا جهزوا العشاء
حسنا سيدي
اتجه بلاك الي غرفه زينه
ثم دق الباب
زينه ادخل
بلاك بابتسامه هل تاخرت
زينه لا
جلس بلاك أمامها قائلا بابتسامه غدا سنذهب في رحله
لقد اعددت كل شئ متاكد انها ستعجبك
زينه بتعمل ليه كل دا قولتلك قبل كده اني بحب فارس سيبني في حالي ارجوك عايزه ارجع لعائلتي ولجوزي كفايه كده
بلاك وقد أظلمت عينيه لا تكررى هذا مره اخرى زينه فهمتي فقط جهزي نفسك للرحله غدا
ثم خرج
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني)