رواية أحببت قاصرا الفصل السابع والعشرون 27 بقلم شيماء الديب
رواية أحببت قاصرا الجزء السابع والعشرون
رواية أحببت قاصرا البارت السابع والعشرون
رواية أحببت قاصرا الحلقة السابعة والعشرون
يوسف // واد ياسيف هما الناس اللي بتحب من اول نظره دي بتحس بأيه ??
سيف // بالمُحن ياجو بالمُحن 😏
يوسف بضحكه رجوليه// هههههههه وده عباره عن ايه لامؤخذه
سيف // هقولك بعدين ياخويا بس اصبر وبلاش فضايح
اميره بابتسامه // شكلكم اصحاب من زمان
يوسف بنحنحه // من زمان بس ده من زمان اووووي
اميره // قول لصاحبك يخف شويه ياسيف عشان اشوف شغلي
سيف // هو انت مش بتستر في مكان كده قولي جاي ليه
يوسف // يعني انا غلطان روحت جمعتلك المحاضرات كلها اهو يكش يطمر
اميره // اي ده انتو لسه في الجامعه دانا فكرتكم اكبر من كده
يوسف // الكبير كبير القلب وانا قلبي كبيييييير تحبي تشوفيه
سيف بانفعال // تعرف تتكتم
احنا في اخر سنه في الجامعه ادعيلنا نتخرج بقي
ملك دخلت وهي ضاربه البوز وماسكه صينية الليمونادا 🤣 // اتفضلو الزفت اهو 😡
يوسف // الله وليمون مشبر كمان والله صاحبة واجب ياملك اخد كوبايه عطاها لاميره الاول // ونبي مانتي كسفاني اشربي انتي الاول
اميره اخدت الكوبايه وشربت شفطه وكانت هترجع // ايه القرف ده
يوسف // قرف ايه دا زفت اقصد ليمونادا 😘 وراح اخد الكوبايه وبيشرب بعشم لقاه حادق اووووووي. يعععععععع
سيف // مالو العصير ولسه بيدوق اتصدم ملك انتي متاكده انك حطيتي سكر ?🙄
ملك // اه حطيت زفت اومال هكون حطيت ايه
سمر لسه داخله عليهم الاوضه وفي ايديها برطمان ابيض // ملك ملك انتي حطيتي في العصير من البرطمان ده
ملك بثقه // اهو شوفت عشان تعرف اني حطيت سكر
سمر // لا ياحبيبتي ده ملح 😳
يوسف وسيف ماتو علي نفسهم من الضحك
ملك بدموع وحست بالاحراج // انتو بتضحكو علي ايه اتصدقوا انا غلطانه اصلا انا هغور احسن وطالعه بتدبدب علي رجليها زي الاطفال
سيف كان نفسه يراضيه بس غروره مسمحش بكده
سيف // عجبك كده انت احرجت البت
يوسف // لا ملك دي حبيبتي هروح اصالحها
سيف بغضب حاد // احترم نفسك يايوسف واعرف وانت بتقول ايه
يوسف // والله ماقصدت ياصاحبي انا بقصد انها غاليه عليا وكنت هراضيها قبل ماتطلع شقتهم
سيف // لا تراضيها ولا تقرب عليها انت فاهم
اميره // شكلها غاليه عندك اوي ياسيف
سيف بيختصر الكلام معاها // لو حضرتك خلصتي عرفيني عشان عاوز ارتاح علي سريري شويه
اميره اتحرجت انها اتدخلت في خصوصياته // اه اه خلصت انهارده وتقدر ترتاح بالاذن منكم انا همشي
سيف // روح وصل الدكتوره لعربيتها وتعلالي يايوسف
يوسف هز راسه بالموافقه واخد اميره ونزل
يوسف // انا اتشرفت بمعرفتك واسمحيلي اقولك يااميره من غير تكاليف دا لو مش هيضايقك
اميره بابتسامه // اه اكيد طبعا وانا كمان اتشرفت بمعرفتكم
يوسف خد تليفونها من ايديها وكتب عليه رقمه // ده رقمي لو حبيتي تكلميني في اي وقت اكون ممنون
اميره // ماشي ولا يهمك سلام واخدت عربيتها ومشيت
يوسف لسه هيطلع لقي احمد جاي بعربيته وقف استناه
يوسف // طمني ياعمي عملت ايه
احمد // اهو لسه جاي من القسم وطلبت التحليل والموضوع هيتعرض علي النيابه وباذن الله خير
يوسف // بصراحه الفتره دي انا مسلط واحد صاحبي يراقب تامر ويعرفلي تحركاته لاني مش مرتاحله وحاسس انه له يد في الموضوع
احمد // وانا كمان حاسس في حاجه غلط وحاسس ان في حلقه مفقوده في الموضوع
يوسف // متقلقش كله هيبان يلا نطلع لسيف
احمد طلع الاول يتطمن علي سيف // عامل ايه انهارده ياسيف لا بس ماشاءالله وشك منور
يوسف بضحكه رجوليه // ههههههه اصل الدكتوره اللي كانت هنا 1000 ڤولت ياعمي انما ايييه الاووووظ 🤣🤣🤣
احمد // ياخساره ملحقتش اشوف
مني جايبه الاكل لسيف ودخلت علي كلمة احمد // عاوز تشوف ايه ياسي احمد
يوسف // اهرب ياعمي بسرعه
احمد مني فضلو يضحكو علي يوسف وجنانه
مني // يلا يايوسف اقعد كل مع سيف وشجعه عشان ياخد علاجه
يوسف // عيوني ياطنط مني
مني // تسلملي عيونك ياحبيبي يلا يااحمد هات ابو سيف وتعالي عقبال متجهز الاكل تعالي ياسمر يلا جهزي معايا
وطلعو كلهم اكلو عند احمد في شقته
يوسف // سيف انت لسه زعلان مني عشان ملك ??
سيف // سيبك دلوقتي من الموضوع ده وقولي هو تامر فين مسألش عني الفتره اللي فاتت دي
يوسف // بصراحه لا وهو ده اللي محيرني حاسس انه له دخل في اللي حصلك
سيف // اممم وانا حاسس بكده بس ليه منه تتهمني بتهمه زي دي
يوسف // عاوزه تنتقم منك وتسوء سمعتك زي ماانت هينتها قدام الكل
بس قولي بصراحه انت قربت للبنت دي
سيف بغضب // انت بتقول ايه انت كمان
يوسف // طب اهدا دا مجرد سؤال بس انا متأكد وواثق فيك انك متعملهاش
سيف // انا اللي محيرني انها حامل بجد بس من مين ??
دخل احمد فجأه عليهم // انا عرفت من مين 🤗
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت قاصرا)