روايات

رواية تزوجتها غصب الفصل السادس 6 بقلم كنزي محمد

رواية تزوجتها غصب الفصل السادس 6 بقلم كنزي محمد

رواية تزوجتها غصب الجزء السادس

رواية تزوجتها غصب البارت السادس

رواية تزوجتها غصب الحلقة السادسة

بعد أن تناولو الفطار أدهم طلع لبس وراح الشغل وجميله وزين في البيت في القسم عند أدهم
الشويش. حضره العميد أدهم اللوه عايزك
أدهم. تمام روح وانا جاي وراك
*عند اللوه*
دخل أدهم وقدم التحيه العسكرية
اللوا: اتفضل ياحضره العميد
أدهم: يزيد فضلك يافندم
اللوة :في مهمه انا وكلتك ليها وملف التفاصيل هتبقي دلوقتي علي مكتبك
أدهم. تمام يافندم
اللوه. اتفضل ياحضره العميد
قدم أدهم التحيه العسكريه ومشي
*******************

 

 

*نروح عند جميله*
جميله كلمت ساره وقالتلها تيجي وساره جايه في الطريق
جميله قامت حضرت الاكل وروقت البيت وغيرت لزين
والباب خبط وكانت ساره جميله فتحت الباب
جميله. ساره وحشتيني اوي اوي مش شوفتك من امبارح يا فوزي
ساره. وانتي كمان وحشتيني اوي اوي يا ابراهيم
ودخلوا
ساره. زين حبيب عمتو وروح عمتو عامل اي
جميله. الحمد لله كويس انتي عامله اي يا حبيبتي
ساره. يارب دايما انا الحمد لله طابخه اي النهارده
جميله. دايما همك علي بطنك طابخه. رز وفراخ وصنيه بطاطس تاكلي
ساره. ياريت والله اصل انا جعانه خالص
جميله: جهزي السفره وانا هجهز الاكل
ساره. تمام
نروح عند ادهم ويوسف
يوسف. أدهم تسمحلي اجي اشرب النهارده معاك قهوه
أدهم. تنور ياخويا
هستناك الساعه ٦بليل
يوسف. ماشي
أدهم. سلام انا هروح بقي
يوسف. تمام سلام
أدهم مشي

 

 

*********** *
*عند جميله*
جميله في البيت بعد مخلصوا اكل ساره مشيت
زين عمال يعيط ومش راضي ينام جميله غنت ليه (لما الشمس تروح و تيجي بدلها نجوم ,, يبقى الوقت دا ايه
يبقى دا وقت النوم
نامي يا عصفورة نام يا عصفور يلا بينا يلا ,, يلا نطفي النور
وبعد خلاص ما حطينا هنروح للأحلام
ومانفتحش عشان اللي حكاها ينام
نامي يا عصفورة نام يا عصفور يلا بينا يلا ,, يلا نطفي النور)
أدهم كان واقف وشايف حنيه جميله علي زين وقال في سره. اي ي زين انت هتاخد مني مراتي ولا اي
أدهم. احم احم
جميله. اتفضل يا أدهم زين لسه نايم اوعي تصحيه روح غير هدومك لغايه لما اجهز ليك الغداء
أدهم. تمام
عندما ذهب أدهم رأت حقيبه ساره فالظهر ان ساره نسيتها
جميله في نفسها :اكيد البت ساره المسطوله هترن عليا عشان تيجي تاخدهم وذهبت للخارج لتجهيز الغداء
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨
نروح عند المجهول وسها
سها. عملت اي
المجهول. ولا اي حاجه (المجهول في سره عايزه تقتلي ابن عمي انا هخليمي تشوفي النجوم في عز الضهر)
سها. انت حم**ر مش بتفهم ازاي مش اتقتل لحد دلوقتي
المجهول. مش تقلي أدبك عليا بدل متخليكي تشوفي الوش التاني
سها:تمام بس اخلص منو في أقرب وقت

 

 

*******************عند أدهم وجميله*
كانو يجلسون على السفره لتناول الغداء وأثناء تناولهم رن هاتف جميله وكانت ساره ولكن جميله مسجله ساره (فوزي ❤️😂) وعندما رن ذهبت للغرفه لترد عليها لعدم ازعاج أدهم أثناء الاكل ولكن لا تعلم أن أدهم استغرب من هذي الحركه
***********×********
*في الغرفه*
جميله ردت علي ساره
ساره:سامو عليكوووووو
جميله :عليكم السلام ورحمة الله وبركاته اي يا فوزي ينفع تنسى شنطتك كده
ساره بضحك:معلش يا ابراهيم هاجي اخدها دلوقتي
جميله:لا يا حبيبي خليها بكره بعد ما أدهم يمشي على الشغل عشان نقعد مع بعض براحتنا
ساره :تمام يا ابراهيم اقابلك بكره
جميله:تمام يا فو… ولم تكمل الكلمه بسبب انها رأت أدهم يقف بجوار الباب وينظر لها بأعين تكان ان تنفجر من الغضب فأغلقت الهاتف تلقائيا التبرير قبل أن يظن شيئ خطأ بهها وانها ليست سوي اسماء ينادون بعضهم على شكل مزاح
جميله بأعين دامعه:قسما بالله انت فاهم غ…قاطعها أدهم بصفعه قويه حتى او شفاه جميله جرحت… و…….
نكمل بكره 😂❤️
*************/**
يا ترا ممكن أدهم يعمل اي في جميله؟؟؟؟
ويا ترى ردت فعلو اي لما يعرف انها كانت بتكلم ساره؟؟؟
يا ترااا جميله هتسامح أدهم على هذه الصفعه؟؟؟؟

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تزوجتها غصب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى