رواية تفاجات بزواجي الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد أحمد
رواية تفاجات بزواجي الجزء الحادي عشر
رواية تفاجات بزواجي البارت الحادي عشر
رواية تفاجات بزواجي الحلقة الحادية عشر
نور. اخدت ريان وطلعت علي غرفته وخلته يقعد علي الكنبه وقالت وريني الجرح
ريان. شدها قعدت جانبه وقال متخفيش جرح بسيط وهيخف
نور. بصوت عالي نسبيا ريان انا مش هقول تاني وريني الجرح ولي ايدك التانيه علي بطنك هيا متعوره ولا اي ولسه هتحط اديها
ريان. ااه
نور. خلته يقوم ينام على السرير ورفت التشيرت وشافت الجرح وقالت ل ريان واضح اوي انه جرح بسيط
ريان. نور انا
نور. ولا كلامه مش عايزه اسمع صوتك وراحت جابت علبه الإسعاف الاوليه ونادت علي الخادمه تطلب الدكتور
ريان. نور
نور. ولا كلمه تعرف تقعد ساكت ولا اقعدك بطريقتي وقعدت تعمل الجرح بتاع أيده ولفت أيده بالشاش والقطن بعد ما عقمتها وحطت مرهم جروح
ريان. كان موجوع بس مكنش عايز يخلي نور تحس
نور. عارفه انك بتتوجع ومش عايز تقول
ريان. وعرفتي منين بقا
نور. من نظره عنيك وتعبير وشك ي ريان باشا
ريان. نور انا
نور. ولا كلمه ي ريان انا زعلانه منك بقا بتخبي عني وجعك وجات تقرب من الجرح اللي في بطنه اتوجع
ريان. اااه براحه
نور. بدموع حاضر
ريان. طيب انا موجوع انتي مالك بقا بدمعي وعلي تكه وتعيطي لي
نور . علشان انت موجوع اهي
ريان. اهدي انا كويس
الخادمه خبطت علي الباب وقالت مدام الدكتور وصل
نور. خليه يتفضل
الدكتور. دخل وشاف الجرح بتاع ريان اللي في بطنه وفضل يعالج فيه و
نور. كانت جانب ريان ومسكه أيده وكانت بتحاول تخلي ريان مش يحس بالوجع واخيرا الدكتور خالص وقاله كام يوم والجرح بيخف
ريان. تسلم ي دكتور
الدكتور. عن اذنك
ريان. اتفضل
نور. للخادمه وصلي الدكتور
الخادمه. حاضر مدام
نور. ارتاح شويه وانا هروح اقولهم يجهزوا ليك اكل وكانت ماشيه
ريان. نور
نور. اي مالك لسه موجوع
ريان. لا بس خليكي معايا ومسك اديها
نور. قعدت جانبه وقالت أنا معك اهو يلا نام شويه
ريان. فضل ماسك اديها ونام وبعد شويه نور نامت جانبه
عند ام نور واحمد
ام نور. احمد
احمد. نعم ي ماما
ام نور. حصل اي لما الناس خطفوك ولي ريان متعور
احمد. اصل كان في واحد كان هيضربني وريان وقف قصاده واتلم عليه شويه ناس وكانوا عايزين يضربوا وهو كان بيدافع عني والشرطه جات ومسكت الناس اللي كانت موجوده.
ام نور. اه
وبعد شويه احمد طلع يجري عند اوضه ريان وفضل يخبط لحد ما نور فاقت وقالت مين
احمد. انا احمد ي نور افتحي الباب
نور. حاضر جايه
احمد فضل يخبط علي الباب
ريان. صحي وقال في اي
نور. مفيش ي حبيبي ده احمد وراحت فتحت
احمد. دخل لقي ريان نايم على السرير بس صاحي
قاله عامل اي ي ريان
ريان. انا كويس انت عامل اي
احمد. انا كمان كويس
نور. امم طيب وانا محدش هيقولي عامله ايه
احمد و ريان في صوت واحد حبيبي عامله اي
الاثنين بصوا لبعض ونور ضحكت وقالت وانا كويسه
احمد. ههي كلنا كويسين ورجع قال ريان
ريان. نعم
احمد. انت بتقول ل نور حببتي لي أنا بس اللي اقول دي اختي
ريان. لا بقا انا بس اللي اقول دي مراتي
احمد. دي اختي
ريان. ومراتي واقول اللي انا عاوزه وابوسها كمان
احمد. لا نور بتبوسني انا وبس
ريان. لا انا
احمد. لا انا
نور. بصوت عالي بسسسسس
احمد. نور انتي حبيبتي وهتبوسيني انا وبس
ريان. لا انتي مراتي وحبيبتي وهتبوسيني انا وبس
نور. بسسسس بسس انتوا الاثنين بحبكم وهبوسكم انتوا الاثنين انت اخويا وحبيبي و هو جوزي و حبيبي
احمد. من امته ده ي نور
نور. من انهارده ي احمد
احمد. امم طيب هتبوسيني انا وهو لا
نور. راحت باست احمد وقالت حلو كده
احمد. حلو
ريان. بص ل نور وقال لا مش حلو وانا
نور. بس كده وانت وراحت باسته
احمد. زعل وقال بوسيني انا وبس انا اخوكي
ريان. وانا جوزها
نور. اووف خلاص انا مش هبوس حد انا نازله وانتوا اتخانقوا براحتكم وكانت هتنزل بس ام نور نادت علي احمد
ام نور. احمد ي احمد
احمد. سمع صوتها جري علي عندها
ريان . نوري
نور. نعم
ريان. انتي بتحبيني انا صح
نور. اه ي ريان بحبك ومش تعمل عقلك بعقل طفل
ريان. حاضر
نور. يلا تعال ننزل علشان تاكل
ريان. يلا واخد نور ونزلوا لقيوا ام نور ماسكه احمد واول ما شافت ريان قالت حمد الله على سلامتك وشكرا على انك رجعت احمد ل حضني تاني
ريان. العفو ي امي احمد اخويا برضوا
ام نور. تسلم ي ابني ودلوقتي لازم امشي
ريان. تمشي على فين
إم نور. لازم ارجع بيتي
ريان. ما ده بيتك كمان ولا اي ي نور
نور. …….
ي ترا نور هتقول اي؟
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية تفاجات بزواجي)