رواية اسيل الصعيد الفصل السادس 6 بقلم كارولين أمير
رواية اسيل الصعيد الجزء السادس
رواية اسيل الصعيد البارت السادس
رواية اسيل الصعيد الحلقة السادسة
مراد بصراخ: ابووووووي
محمد و احمد طلعو جري
وقفو بصدمه 😳😳😳
مراد : اسيل اسيل
اسيل بدات تفوق
اسيل : اااه هو ايه ال
حصل
مراد : اغمي عليكي
اسيل : افتكرت الكلام إيمان وعيطت
مراد: بتعيطي ليه دلوقتي
اسيل : هي ليه بتعمل فيه كده انا عملتلها ايه
مراد : طب هلاص اهدي
اسيل : انا افتكرت كل حاجه علي فكره
مراد بفرحه : بجد
اسيل ابتسمت : اه بجد
مراد : انتي عارفه هتفكي الجبس امتا
اسيل : يوم ٢٣
مراد : طب انهارده كام
اسيل :كام ٢٣
مراد : ايوه
اسيل بفرحه: هيصه هيصه لولولولولولوي 💃
مراد : خلاص انتي في فرح
اسيل : هات الدكتور يفكو دلوقتي
مراد : حاضر
مراد اتصل علي الدكتور وجه
الدكتور : خلصت
اسيل : شكرا
الدكتور: العفو مراد لاح يوصل الدكتور وراح المخزن
في المخزن
مراد بستفزاز : ايه يا حلو ايه ال جابك هنا ي شاطره
إيمان : يعني انت تسبني علشانها
مراد : دي احسن منك
إيمان : احسن من مين دي دي مقرفه
مراد راح ضربها بي القلم
مراد : انتي قليله الادب لا وعامله نفسك محترمه
ولا اكنك عملتي حاجه خالص
إيمان : علشان انا بحبك من صغري و دايما كنت بتلعب معاها وتسبني ودايما كلكم بتحبها هي وانا لا حتي خالتي كنت بتحبها هي وانا بنت اخوها وهي مش بتحبني
مراد : مانتي دايما بتعملي الحاجه وتقولي انهي هي ال بتعملها وهي بتضرب بس انا بروح اقول الحقيقي علشان هي بتضرب ظلم انتي المفروض يكسرو دماغك
مراد ندا علي الحرس
مراد: تمنع عنها الاكل والشرب لمده اسبوع
عايز اشوف حد دخلها اكل كده
الحرس بحترام : حاضر
عند اسيل
اسيل : بقا انتي تعملي في انا كده حاضر انا هوريكي
مراد : مش تعمليلها حاجه
اسيل : لا هعمل
مراد : العبي بس علي الهادي
اسيل : حاضر
اسيل : عايزه اخرج
مراد : تخرجي دلوقتي انتي عارفه الساعه كام
اسيل : الساعه ١١ عادي
مراد : روحي نامي يا اسيل علشان مش اجي ازعلك
اسيل في نفسها : مالو ده
اسيل راحت علي السرير وقعدت استنت لما مراد ينام بعد شويه مراد نام
اسيل راحت جابت ميا
اسيل : انا هوريك
راحت عندو ودلقت علي ميا
مراد : بغرق في ايه ال حصل
اسيل : ههههههههه😂😂😂
مراد بصلها بغضب : اسيييييل
اسيل : يلهووووي وجريت
مراد : جري وراها
هما بيجرو
مراد شدها ووقعو فوق بعض
قعدو علي الحال ده دقيقتين
صحيو من شردهم علي الصوت صريخ
نزلو جري
طلعو كلهم : في ايه
مريم : إيمان مش بترد
مراد بغضب : مين قالك تروحي هناك
مريم : مش وقتو عايزين دكتوره
اسيل : انا دكتوره
مريم : طب تعالي شوفيها يابنتي بسرعه
اسيل راحت
لقت إيمان مغمي عليها
اسيل فوقتها
إيمان : ابعدي عني انتي بتعملي ايه
اسيل: دي جزاتي يعني علشان ساعدتك
ايمان: مش عوزاكي تساعديني انتي اخر واحده عوزاكي تساعديني
مراد: اتكلمي معاها بأدب يا ايمان انتي فاهما…….فين البهايم اللي هنا انا مش قولت محدش يقرب من الاوضه دي تاني
وبص لي مريم
سابوها وطلعو
وكل واحد طلع الاوضه بتاعتو
مراد : ف لسه حساب
اسيل جايه تجري
لبست في الحطه
مراد:😂😂😂
اسيل بغضب و دموع : مش تضحك عليا🥺
مراد : مش قادر😂
اسيل بعيط : بارد
مراد : خلاص مش تعيطي
وقرب منها علشان يحضنها
اسيل : ابعد عني
مراد : اسيل انا جوزك في ايه
اسيل : مش تلمسني تاني انت كل شويه تحضني
مراد : ده من حقي علي فكره كفايه اوي كده
اسيل : كفايه ايه
مراد : كفايه اني سيبك تنامي علي السرير انا جوزك مش صحبك
اسيل : بس انا مش بحبك
مراد : ولا انا بحبك انتي فكراني لما اجي احب احبك انتي ده انتي بيتهيئلك
اسيل بدموع مشيت وسبتو وراحت نامت
مراد طلع البلكونه يشرب سجاير
مراد : غبي غبي مش كان لازم اقولها كده
مراد دخل نام
اشرقت الصباح
واسيل صحيت قبل مراد دخلت تاخد دش و طلعت
ومراد صحي عامل زيها
ونزلو لقو
مراد واسيل : صباح الخير
كلهم : صباح النور
وكلوقعدو يتكلمو في وسط الكلام حد دخل
– جييييت
بيبصو علي الصوت
وفجاه😳
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اسيل الصعيد)