روايات

رواية أحببت قاصرا الفصل السادس 6 بقلم شيماء الديب

رواية أحببت قاصرا الفصل السادس 6 بقلم شيماء الديب

رواية أحببت قاصرا الجزء السادس

رواية أحببت قاصرا البارت السادس

رواية أحببت قاصرا الحلقة السادسة

سيف بنظره كلها غضب بص لامه واخد بعضه ومشي بعيد عنهم ووقف لوحده ودماغه مش راضيه توقف عن التفكير بملك
وباحساسه الغريب اللي بيحسه ناحيتها وبيكلم نفسه بعيون مليئه بالدموع المحبوسه// يارب ياملك تطلعيلي بسلامه وانا اوعدك مش هزعلك تاني
فجاه حس انه هيفقد سيطرته علي عيونه وهتخونه دموعه وتنزل
فاق لنفسه وكأنه نفسه يضرب قلبه ويأدبه كمثل ولداً عاقِ لاهله
ايه ياسيف مالك متدهول كده ليه وعامل في نفسك كده ليه وزعلان بشكل ده ليه
وكمان عاوز تعيط اوووووووف يااارب ريحني انا تعبت في حياتي كتير
فاق من شروده وحربه مع نفسه علي صوت الدكتور طلع من غرفة العمليات
طلع جري عليه بلهفه ونسي ان كل العيله واقفه ومعطاش لحد فرصه يوصل لدكتور قبله
سيف // خير يادكتور طمني
خالد // انا جدها يادكتور طمنا يابني بنتنا عملت ايه
الدكتور // اتطمنو ياجماعه هي هتبقي كويسه باذن الله وممكن كمان بكره الصبح نتطمن عليها وترجع معاكم علي البيت
بس اهم حاجه الراحه التامه وبعد 15 يوم هشوفها باذن الله. ;; حمدالله علي سلامتها ياجماعه
احمد // الله يسلمك يادكتور الف شكر
مني بدموع // هو انا ممكن اشوف بنتي ونبي يادكتور

 

 

الدكتور // ااه طبعا يامدام بس لما تفوق من البنج تقدور بعدها تدخلو تطمنو عليها
مني هزت راسها بالموافقه
احمد // بقولك ياسيف يابني خد امك وابوك وجدك ورحوا عشان الوقت اتاخر وكتر خيرك انت من بدري واقف علي رجليك
هاله // اه والله ياسيف عمك صدق واحنا اتطمنا علي ملك خلاص يلا بينا احنا
سيف بنرفزه // انا بايت هنا واذا كنتي عاوزه تروحي اتفضلي مع بابا انا زي مادخلت بملك هخرج بيها
هاله بعصبيه // سيف 😡 انت من امتي وبتتكلم مع امك كده انت نسيت نفسك ولا ايه
أسعد // مش وقته بقي ياهاله اوووف منك يلا لو عاوزه تروحي اتفضلي يلا بينا
هاله بغضب // يلا بينا ياابوسيف عشان لو فضلت هنا كمان دقيقه هيكون ليا تصرف تاني
خالد متابع الاحداث في صمت لحد الاخر وتأكد من احساسه ناحية سيف
خالد بصوت عالي // أسعد ;; خد مراتك وامشي انت يابني وانا هفضل معاهم
أسعد // ماشي امرك ياحاج ;; يلا ياهاله
هاله ماشيه وراه بتنفخ ووشها مطلع نار
خالد // تعالي يااحمد يابني ندخل نتطمن علي بنتك
دخل خالد ووراه احمد ومني وسيف

 

 

مني // ملك حمدالله علي سلامتك ياقلب امك مين اللي عمل فيكي كده
احمد // مش وقته يامني المهم اننا اتطمنا عليها ; متتعبيش نفسك دلوقتي ياحبيبتي وارتاحي
خالد // حمدالله علي سلامتك ياقمر العيله
ملك // الله يسلمك ياجدو
سيف ساكت وبيتطمن عليها بس بعيونه ومش بينطق وجده خالد الوحيد اللي فاهم ومتابع نظراته لبنت عمه
خالد طلع من الاوضه وقف برا لوحده ودماغه اشتغلت في التفكير ومليون سؤال بيدور في راسه
وفي وسط زحام افكاره لقي احمد جاي عليه
احمد // مالك ياحاج اكيد تعبت انهارده تحب اوصلك البيت ترتاح شويه
خالد / لا يابني فاضل شويه والنهار يطلع وبس نتطمن علي بنتك كلنا هنروح
احمد // اللي انت شايفه ياحاج انا هنزل اشتري اكل ومايه عشان سيف زمانه مأكلش حاجه طول النهار وعشان حضرتك كمان تاكلك لقمه
خالد // لا يابني مليش نفس شوف بس ابن اخوك هاتله اكل
احمد // حاضر ياحاج هروح اجيب شوية حاجات وارجعلك
ومشي احمد واحمد كمل وقفه مع نفسه وفضل يشرب واستمر الموضوع شاغل باله 🤫🤫

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت قاصرا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى