روايات

رواية الكوبرا والصقر الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم شيماء

رواية الكوبرا والصقر الجزء التاسع والعشرون

رواية الكوبرا والصقر البارت التاسع والعشرون

رواية الكوبرا والصقر الحلقة التاسعة والعشرون

يوسف بقلق: في اي
صقر بغضب: انت مالكش دعوه بحور ولا تقرب منها انت فااهم
يوسف بإستغراب: ليه
صقر بغضب: من عير ليه اسمع الكلام
مريم بضيق: علي فكره هوا مش هيأذيها ده من فرقها
صقر ببرود: الي قولته هوا الي هيحصل
احمد: ياجماعه لازم نرجع مصر تاني
جاسر: خلاص الكل يجهز نفسه هنرجع النهارده
نور: بالسرعه دي
ياسمين: يابنتي واي الي يخلينا نقعد هنا هرجع بقا عشان شغلنا
خالد: هي حور فين
نور: من ساعت ماخرجت مارجعتش تاني

 

 

جنه: ازاي ربنا يستر
جاسر: هتكون راحت فين
هايدي بهدوء: انا عارفه راحت فين
الكل بص ليها بإنتباه
صقر: ساكته ليه متقولي فين
هايدي: تعالو معايا
وراحو كلهم
__________
حسن: ناهد انا خارج عوزه حاجه
ناهد: شكرٱ ياحبيبي
حسن لسه بيفتح الباب شاف جواب
وخده ودخل
ناهد: هوا مين هنا بيبعت جوبات
ناحد بإستغراب: ماحدش اول مره حد يبعت جواب
حسن: هيكون مين يعني
ناهد: خلاص افتح شوف في اي
حسن فتح وطلع ورقه مرسوم عليها مسدس
حسن بشك: اي ده
ناهد: فيه اي الجواب ده
حسن: ده جواب غريب اوي مافهوش حاجه غير الرسمه دي

 

 

ناهد وريني طده رسمه اي
ناهد بقلق: يعني اي الرسمه دي
حسن: ده تحذير من حد
ناهد بقلق اكتر: تحذير…. هيكون من مين يعني
حسن بتفكير: مش عارف
ناهد بخوف: كلم احمد اطمن عليه
حسن: اطمني احمد كويس
ناهد بقلق: اكلمه بس واسمع صوته
حسن: حاضر ياستي واتصل علي احمد لس احمد ماردش
حسن: مش بيرد
ناهد بخوف: يبقا حصله حاجه
حسن: ياستي اطمني مافيش حاجه هتلفيها الشبكه
ناهد: طب رن تاني
حسن رن تاني بس احمد برضو مش بيرد
حسن: مش بيرد
ناهد بدموع: ابني ممكن يكون حصله حاجه
حسن بإطمنان: حصل اي بس
ناهد بدموع: امال مش بيرد عليا ليه
حسن: ياستي هتلقيه عنده شغل ناسي الفون او فصل شحن مافيش شبكه عادي ممكن اي حاجه تحصل
___________
: هل تخلصتو من فريق الافاعي
الشب: اهم حاجه الكوبرا اما باقي الفريق سهل جدٱ
: هل تظن انا باقي الفريق سهل جدٱ ولكن يوجد بيه قوه كبيره

 

 

الشب: اكيد مش ذي الكوبرا
: حسنٱ اريد التخلص منهم باسرع وقت
الشب: ماتخفش انا بحاول علي قد مقدر
__________
ناهد بخوف: انا خايفه علي احمد
حسن بجمود: ابنك مش صغير وده شغله اكيد في ناس عوزه تخلص منه
ناهد بدموع: وانا مش هستنا الناس دي تعمل فيه حاجه ده الوحيد
حسن ببعض القلق: اطمني ربنا معاه
ناهد بقلق: يارب انا ماليش غيره احفظه ليا
حسن بياخدها في حضنه
_____________
اسر: جنه
جنه: نعم
اسر: عوز اتكلم معاكي شويه
جنه: اتفضل
اسر: جنه احنا هنفضل لحد امتا كده
جنه: في اي يعني
اسر: جنه انا بحبك واستنيتك كل ده وعندي احساس استناكي تاني
جنه اتوترت جامد ورفضت بشده
اسر: طيب انتي بتحبي حد تاني
جنه: لا
اسر بتفكير: امال ليه بتبعديني عنك
جنه بحده: مش عوزه حد معايا
جنه بحزن: اخرج ياسر اخرج بره حياتي
اسر مشي وكله حزن البنت الواحيده الي حبها مش عارف هي رافضه ليه
___________

 

 

صقر: حور
حور بإنتباه: نعم
صقر: هوا انتي تعرفي يوسف كويس
حور: اي السؤال ده
صقر: ردي عليا تعرفي عنه اي
حور: ماعرفش عنه حاجه
صقر بتفكير: طيب
حور: هوا في اي
صقر: مافيش يلا عشان هنرجع مصر النهارده
حور: تمام
_____________
نور: هوا احنا هنرجع مصر امتا
احمد: النهارده
نور: طب كويس
احمد بحب: وحشتني
نور بضحك: علي اساس اني بعيده عنك ما انا معاك علطول اهو
احمد وهو بيقرب منها: انتي بتوحشيني وانا معاكي
نور بدلع وبتلف ايديها حولين رقبته: يسلام
احمد: مش مصدقني
حور من وراهم: لا مسدقك ياحنين
احمد بخضه: حزر انتي هنا
حور بضحك: لا هناك
نور بخجل: جيتي امتا
حور: من بدري المهم جهزو نفسكم راجعين مصر النهارده
______________

 

 

الشب بكره: عملت الي قولتلك عليه
الراجل: ايوا ياباشا كل الي انت طلبته حصل
الشب: كده خلاص مع السلامه ياكوبرا انتي فريق الافاعي بتاعك وضحك ضحكه كل شر وحقد

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية الكوبرا والصقر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى