روايات

رواية غلطة عمري الفصل الثالث عشر 13 بقلم نورة عبدالرحمن

رواية غلطة عمري الفصل الثالث عشر 13 بقلم نورة عبدالرحمن

رواية غلطة عمري الجزء الثالث عشر

رواية غلطة عمري البارت الثالث عشر

رواية غلطة عمري الحلقة الثالثة عشر

دفعته عنها بقوة..وصوتها يعلوا..انت اجننت ياعبد الرحمن ..
جذبها اليه مرة اخرى انتي مراتي ياراما عارفه يعني ايه يعني ده من حقي..
ابتعدت عنها بغضب لا انا مش مراتك انا مرات حد تاني ..امني على بيته وشرفه..
انتي بتقولي ايه انتي مراتي فاهمه مرايتي..
راما بالم امشي من هنا .. امشي عشان عمري ما هغدر بكرم واخونه واخون ثقته فيا..جذبها محاولا تقبيلها غصبا لتصعفه بقوة وتجلس على الارض بانهيار هادرةً اطلع برااا..برااا..ارجوك اطلع…
رمقها بنظرة توعد وغادرا وهو يهددها بالعوده..اما راما فقد زاد بكائها اكثر..و تعالت شهقاتها..
عودة💫
استيقظ من شروده على رنين هاتفه…ليجده عمار..
كرم بغضب مش قولت مش عايز اسمع صوتك..

 

 

عمار كرم ارجوك خلينا نتفاهم والله .. مكنش قصدي ازعلك..والله وحشتني قعدتك..ياصاحبي..خلينا نتقابل ونتكلم..
كان كرم بحاجة للخروج من تلك المتاهة التي هو بها..لذلك.وافق..
كرم ماشي اشوفك فين..
عمار بنفس المكان..
كرم لا مش هجي هناك تاني..تعالي نمشي عالنيل عشان انا بحاجه اتكلم مع حد
عمار بالوقت المتأخر ده..
كرم لو مش عايز مفيش مشكله..
عمار لا ياعم ماشي هشوفك هناك..
__________
عند تمارا
الخادمه مالك يا ست هانم
تمارا بضياع……
الخادمه امسكت الهاتف وسألت مين ..لكن كان الخط قد قطع..
الخادمه انتي كويسه .
تمارا بدموع طلعيني اوضتي..عايزه ارتاح..
الخادمه ياس..
تمارا بصراخ طلعيني اوضتي..
الخادمه حاضر حاضر..
وبعد فترة كانت تستلقي على سريرها…
تبكي وهي تتذكر ماحدث في ذلك اليوم…
فلاش باك..💫

 

 

تمارا دي رساله من آسر عايز يشوفني….
صديقتها مش كنتوا مع بعض من شويه…وودعك قبل مايسافر .
تمارا بقلق ايوا ..انا هتصل بيه..لكنه كان يفصل المكالمات..لتأتيها رسالة منه..
^^متتصليش ياحبيبتي مقدرش ارد عليكي عشان معايا ناس.تعالي بعد عشر دقايق هستناكي بالعربيه عشان في حاجه مهمه جدا.متتأخريش عشان ماأتأخرش عالطيارة بتاعتي.^^
تمارا بقلق تفتكري في ايه..
صديقتها ان شاء الله خير..
تمارا يارب…
وبعد فتره
اقتربت من سيارته..فتحت الباب لتصعد لكن فجأه تلقت ضربة على رأسها لتسقط مغشيا عليها…
وبعد يومين استيقظت في إحدى المشافي ..
وعلمت بأنه تم أغتصابها وقد خسرت نظرها..
لم ترى ملامح عائلتها ولكنها كانت تشعر بألمهم وانكسارهم من خلال صوتهم..
مرت عليها ايام وشهور خسرت والدتها ووالدها فلم يحتملا ماحدث لابنتهم وكلام الناس عنها.. كانت راما..تنتظر الموت تعيش بلا روح ..لديها أخوين اثنين اخوها رؤوف.من والدتها ووالدها ..وأخيها عبد الرحمن من والدتها فقط…يحبانها جدا ومتعلقان بها لذا قررا الانتقام.
باك💫.
استيقظت من شرودها على يد عبد الرحمن الحانية تمسح شعرها بحنو..
عبد الرحمن مالك ياحبيبتي بتعيطي ليه..
تمارا…..

 

 

عبد الرحمن عرفتي ان الك***رجع والله لذله واهينه ياتمارا وبعد كده هاخد لك حقك منه..
تمارا تتلمس حتى امسكت يده ..ارجوك ياعبد الرحمن ارجوك ياحبيبي انا عارفاك انت حنين..وطيب متمشيش ورى رؤوف وسيب البنت بحالها..
نفض يده منها..انتي بتقولي ايه انتي اكثر وحدة عانت بسبب اخوها ال*****بس والله لناخد لك حقك منه واذله وافضحه كمان..
تمارا بصرخ مش عايزه حقي مش عايزاه .. البنت مالهاش ذنب..وانا عارفه ومتاكده انك بتحبها..
عبد الرحمن مدام بتعرفي اني بحبها ليه خليتي كرم يتجوزها..
عشان عارفه انك عايز تفضحها.وتنتقم من اسر وبتهرب من حبك ليها.وانا مش عايزه اي بنت تمر باللي مريت فيه عشان خاطري ياحبيبي..
عبد الرحمن لا انا هخليها تتمنى الموت وهذل اخوها فيها..
تمارا انت بكده مش بتنتقم من أسر ..انت بتحرق قلبك وقلب وراما معاك..
عبد الرحمن واحرق الدنيا كلها واخليه يعيش الغصه اللي عشناها انا واهلك ده ابوكي وامك ماتوا بحسرتهم عليكي.
تمار ببكاء كفايه حرام عليكو كفايه..
ليأتيها صوت رؤوف من بعيد مش كفايه ياتمارا زي معيشنا القهر والكسره هنخليه هو وعيلته يعيشوها هناخد حقك ونكسره ونذله فاخته.. وهنخليها يحس بالضعف اللي حسيناه ياتمارا بالعجز اللي كنا فيه وانت بتموتي بين اديني..واوعدك بعد.كده نسيبهم فحالهم..
تمارا زاد بكائها..
__________________
عمار بعد ان اخبره كرم بكل شيء مع الاحتفاظ بخصوصيات وسمعت راما..
عمار يعني مراتك جوزها الاول طلع عايش..
اوما الاخر برأسه بضيق..
عمار هتعمل ايه دلوقتي..
كرم بتعب مش عارف ياعمار حاسس اني متلخبط ومش على بعضي..
عمار انت بتحبها..
كرم بحب مين انت ..واعي للي بتقوله انا عمري كله محبتش الا نورهان هي الوحيد اللي فقلبي ومش قادر انساها..
عمار اومال مالك متلخبط وتايه كده..

 

 

كرم معرفش ياعمار معرفش..
ربت على كتفه عمار ربنا يعينك ياصحبي..دي حاجه مش سهله..
____________
في الصباح عند راما وكرم..
استيقظ كرم بتعب فطوال الليل لم ينم..ليجدها تجلس بمكانها المعتاد تسحتسي قهوتها بهدوء..
ذهب واغتسل واعد فنجان من القهوه..ليأتي اليها
كرم بهدوء صباح الخير..
راما بابتسامه باهته صباح النور..
كرم هنزل الشغل ..تحبي اوصل
قاطعته راما طلقني..
كرم….
راما….

يتبع …

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية غلطة عمري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى