رواية زواج خارج ارادتي الفصل الثامن 8 بقلم عبير شوقي
رواية زواج خارج ارادتي الجزء الثامن
رواية زواج خارج ارادتي البارت الثامن
رواية زواج خارج ارادتي الحلقة الثامنة
في فيلا هاشم السباعي.. وصل هاشم و كوثر ومعاهم ادم ومريم..
ادم كان ماسك ايد مريم و هو بيتوعد لها بالو.يل..
_يارا شافت ادم و هو ماسك مريم.. الله الله يا ادم نفذت الي ف مخك و عملتها مش كدة
_ادم بضيق.. مش وقته يا يارا
_يارا راحت ناحية مريم ومسكت.. انتي السبب في كل ده ضحكتي عليه عشان يتجوزك و اتهمتي الي ف بطنك انه ابن ادم عشان يتجوزك و يحلالك اللعب ولا اي يا ست مريم
_كوثر.. ياراا عيب كدة.. وبعدين مريم حامل ولازم ترتاح
ونادت ع الشغالة عشان توديها مريم اوضتها
_ياراا.. حامل حاامل مش لما نتأكد الاول هو ابن مين.. و بعدين مسكت مريم من كتفها ابن مين هااا قوليلي انطقي الي ف بطنك ده يبقي ابن ميييين
_هااشم بضيق من تصرف ياراا… يارااا الزمي حدودك😡 اي قلة الادب دي.. وانتي يا مريم يابنتي روحي مع الست امل وهي هتوديكي لاوضتك..
مشيت مريم مع الست امل (دي تبقي مدبرة المنزل )
_يارا.. انا اسفة يعمي مقصدتش ازعجك
_هاشم.. طيب خلاص الموضوع انتهي مسمعش حد يتكلم فيه تاني
_يارا بغضب مكتوم.. حاضر
ادم سابهم و راح وراء مريم
_الست امل.. دي اوضتك يا هانم اتفضلي ارتاحي و ان احتجتي حاجة ناديني وانا ع الغداء هبلغك
_مريم.. شكراً لحضرتك بس هو ممكن تجبيلي الاكل هنا معلش لان مش حابه انزل
_الست امل.. حاضر يا هانم هي مشيت من هنا دخل ادم من هنا
_ادم.. اي مبسوطه دلوقتى
_مريم.. لا أبداً كدة هضطر اشوفك كل يوم
_ادم.. ههه لا هتشوفيني كل يوم وكل ثانيه من هنا ورايح
_مريم.. الله المستعان..
_ادم.. مش هتقوليلي ده ابن مين بقاا ولا نكمل تمثيل
_مريم.. ابني..!
_ادم بسخرية.. لا والله فجأتيني صراحه..!
_مريم.. من الاخر انت عايز ايي انت عارف هو ابن مين.. و بعدين مش مصدق ال DNA(فحص الحمض النووي،الي بيحمل المادة الوراثية للاب والام)… انت فاكر الكل ذيك
_ادم مسكها من دراعها ولواه.. طيب نحترم نفسينا عشان قلة القيمة ولا اي
_مريم.. طيب ممكن تسيبني وتمشي عشان عايزة انام
_ادم.. امم ده بيتي ودي اوضتي وانتي مراتي وانا حر ههههه.
_مريم.. طيب سيب دراعي لو سمحت وجعني
_ادم.. تمام.. و فلت درعها وقعد ع الكنبة و هو بيراقبها
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ في مكان تاني….. . .
سلوى.. انت قصدك اي ب انك مش هتيجي تتطلب ايدي من بابا
_حازم.. الي سمعتية
_سلوى.. ازي ده انت بتحبي و وعدتي بأنك هتتجوزني
_حازم.. مش الكل بيوفي بوعوده
_سلوى.. بس احنا متجوزين
_حازم.. ده عرفي ياماما عرفي يعني محدش يعرف بيه غير انا وانتي و الشهود ودول تبعي يعني لامن شاف ولا من دري
_سلوى.. انت ازاي تعمل فيا كدة.. انت عارف انا ابق بنت مين
_بالظبط كداا و حفاظا علي سمعة عائلتك.. هتتدفيلي فلوس بدل ما صورك الي معاية دي هتبقي علي كل تلفون في مصر.. وانتي السبب اختاري بقاا يقطة
_انت ازاي تعمل كدة… دانا وثقت فيك و فوعودك لياا كل ده كان كذب وحبك ليا كذب برضو … ووعودك بأننا هنتجوز كله اتنسي
_حازم.. ههههههه اتجوزك اتجوز واحدة فرضت ف شرفها و سمعة اهلها لي مختوم ع قفاياا.. انتي مصنتيش ثقة اهلك عشان تصوني ثقتي انا مستحيل اامن حياتي مع وحدة ذيك.. وانا اي عرفني ما يمكن تعرفي غيري.. و ماشية مع اتنين تلاته
_انااا انا يحازم اعمل كدة..
_و متعملهوش لي
_بس انا مستحيل اخون ثقتك
_لا يا يجدع مانتي خنتي ثقة اهلك و تلقاكي بتحلفي كدة فوشهم
المهم انا عايزز فلوسي مش هديكي درس في الاخلاق انا
_سلوى.. بعيااط انت واحد خاين وكدااب
_حازم.. وانبي بلاش شغل الافلام ده بشوفه كنير اليومين دول
هاتي فلوس احسن ما هي تكت زرار واحد بس و هتتفضحي انتي وعيلتك
_سلوى.. بس انا مشش معاية ففلوس دلووقتي
_حاازم.. طيب هاتي الاسوارة الي ف إيدك دي
_بسس دي هدية من بابااا
_اخلصييي معنديش وقتت للعاطفياات
_طيب اهي خدها
_ايوة كدة اسلكي.. طب سلام دلوقتي اشوفك بعدين يقطة هههه
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
الباب كان بيخبط بقوة كبيرة
وفجأة اتفتح الباب..
_مريم بخوف.. خخاالد
_كان ماسك مسد.س و بيقرب منها
_مريم.. انت عايز مني اي ابعد عني
_خالد.. الي يغلط يتعاقب وانتي عقاابك الم.و.ت.. رفع المسد.س و مع صوت اطلاق النا.ر
_مريم… ااااااااااااهههععععع
_ادم فاق مخضوض .. في اي.؟
_مريم….
…يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زواج خارج ارادتي)