رواية بريئة في عالم المافيا الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك شكري
رواية بريئة في عالم المافيا الجزء الحادي عشر
رواية بريئة في عالم المافيا البارت الحادي عشر
رواية بريئة في عالم المافيا الحلقة الحادية عشر
ملحوظه*انا نزلت البارت ده ناقص ف بعتذر منكو جدا لان كتبت البارت ده امبارح قبل ما انزل. الامتحان ف مكنتش مركزه فيه اوي😂ف كملتو ونزلتهلكو اسيبكو تستمتعو بالبارت♡*
رعد بغضب: نعمممممم
حمزه ببرود:اي مالك جاي تدايق دلوقتي
اداله رعد بالبوكس ف وشه
حمزه بألم: اههه انت غبي ياعم
رعد:انت جاي بروح امك تقولي هجوزها وعايزني اسمي عليك ده انا اموتك فيها
حمزه: مش ع اساس مبقتش محتجلها وكان اعجاب وراح مالك بيها دلوقتي خلاص هي ضاعت من ايدك ياصحبي
رعد قعد ع الارض بضعف وسمح ل دموعه بالنزول: انا محبتش قده ياحمزه ولا هحب حد زيها هي كل حياتي هي علمتني يعني اي حب علمتني يعني اي اخاف ع حد غير نفسي
ادهم: امال سبتها لي
رعد بصوت عالي نسبيا: عشان خايف عليها ياغبي خايف يحصلها حاجه بسببي هي اينعم دلوقتي مش معايا بس عارف ومتأكد انها بخير وامان وهي بعيد عني لكن معايا هتلاقيها من عيون الناس الي بتحقد عليها ف الشركه ولا المافيا ولا اي ولا اي كتير كتير انا بحبهااا انتو مش فاهمني ولا حاسين بيا انا نفسي احضنها وارجعها ليا بس خايف
حمزه: رعد الحديدي عمره ما خاف ارجعلها ياصاحبي وانا عارف ملاك بتحبك ومش هترفض ارجعلها امانها معاك ياغبي ارجعلها ياض
قام رعد حضنهم وقال: اسيبكو انا بقاا واروح ل ملاك الرعد
غمز ادهم: ايوه يارعود ياجااامد
ضحك رعد وجري ع العربيه
قعد حمزه وادهم مع بعض ف الفيلا مستنين رعد
عند ملاك وصحابها كانو بيتكلمو لقو الباب بيخبط
ليان: ده مين الي جاي دلوقتي ده
ملاك: اكيد حمزه هروح افتحله
ملاك وهي راحه تفتح الباب: ايوه ياحمزه جاي…. شهقت ورجعت خطوتين ل ورا لما شافت ابوها واقف بره الباب وبيبصلها بشر
ابوها:كنتي مستنيه مين يابنت ال🐕ياقاد*رههه وطيتي راسي وسط الناس
كل كلمه كان بيقولها كان بيضربها بالقلم ويجرها من شعرها كل. ده وليان وزينه واقفين يصرخو وما باليد حيله مش عارفين يساعدوها
جرها ابوها من شعرها وخدها ع العربيه ومشي بيها وليان وزينه بيحاولو يلحقو
جريت ليان خدت فونها وحاولت تتصل برعد الي فونو مقفول
زينه قامت مره واحده: ادهم جريت خدت فونها ورنت ع ادهم
عند ادهم وحمزه
رد ادهم ع الفون بفرحه: اي يازوزو
زينه ببكاء: الحقنا يا ادهم ابو ملاك جيه وخدها
جري ادهم وحمزه ع بيت ليان وزينه ووصلو بسرعه البرق
رعد كان بيشتري ورد وشوكلاتات عشان ملاك وفونو فصل
عند ليان وزينه وصلهم ادهم وحمزه حكتلهم ليان كل حاجه حصلت بالتفصيل
حمزه بغضب: ابن ال🐕 ورحمه امي ماهسيبه
رعد وصل تحت البيت نزل لقا عربيه ادهم
رعد بستغراب: اي ده عربيه ادهم بتعمل اي هنا
طلع فوق خبط فتحله حمزه استغرب اكتر: اي ده هو في اي
دخل رعد وحكالو ادهم وحمزه كل حاجه
رعد بشر وغضب جحيمي: مش هيطلع على اهله نهاى
وقام خد مفاتيح عربيته ونازل جري وراه ادهم وحمزه
حمزه: يارعد اهدا ده ايا كان ابوها ولو عملتلو حاجه ملاك مش هتسامحك
رعد: حمزه اسكت انت هو ابوها وياخدها بالطريقه دي ويضربها كده ده انا هقتله ادهم الملف الي طلبته منك بتاع ملاك من فتره تجيبه عشان فيه عنوانه
ادهم: تمام
رعد نزل وكان لسه هيركب عربيته
حمزه: يارعد استنى مش هينفع نتسرع احنا نروح الفيلا ع ما ادهم يجي ونشوف هنعمل اي وبعدين ده ابوها واكيد مش هيأذيها
رعد فكر في كلامه وراحو ع الفيلا
عند ملاك وابوها وصلو البيت نزل ملاك وهو بيجرها من شعرها لحد باب البيت طلعها وفتح الباب بالمفتاح ودخلها وهو بيزقها من شعرها
بصتلها روان وصباح بنتصار كبير
ملاك بنهيار وصراخ: انت استحاله تكون اب ايهه ياشيخ حرام عليك
نزل كف على وشها
وجرها ع اوضه روان وقفل عليها الباب بالمفتاح وقال من بره: في عريس جاي يكتب كتابه عليكي وهيربيكي من اول وجديد يابنت ال🐕
ملاك سمعت كده وابتدت تعيط بهستيريه وفضلت تلف ف الاوضه ع حاجه تساعدها تخرج او تكلم رعد
عند رعد ف الفيلا ادهم جيه بالملف وابتدو يتكلمو شويه ويشوفو هيعملو اي
عند ملاك لقت فون روان الي كانت سيباه ف الاوضه جريت عليه ملاك بسرعه وكتبت رقم رعد الي كانت حفظاه بأيد مرتعشه وبتبص ع الباب عشان محدش يدخل
اتصلت ب رعد بسرعه
عند رعد كان قاعد وهو وحمزه وادهم الي لسه جاي بالملف وابتدو يتكلمو شويه ويشوفو هيعملو اي
رعد كان قاعد بتوتر وخايف ع ملاك ويعتبر مش سامعهم اصلا لقا فونو بيرن برقم مش معروف رعد بغضب: هو انا فايق
ادهم: رد يارعد يمكن حد تبع ملاك
مسك رعد الفون بسرعه ورد: الو
ملاك بعياط هستيري وبتحاول توطي صوتها: ا الو يارعد
رعد قام وقف بالهفه: م ملاك حبيبتي انتي كويسه
ادهم شاورله يعلي الاسبيكر
على رعد الاسبيكر واتكلمت ملاك: ر رعد بابا حابسني ف ف الاوضه وقالي في ح حد جاي عشان يكتب كتابي عليهه
رعد بغضب غير مسيطر عليه: نعممم ملاك انا جاي حالا خليكي عندك ولو الزفت ده جيه حاولي تأخري نفسك وانا مسافه السكه وجاي
ملاك بعياط: رعد انا خايفه
رعد بحنيه: ملاك انا متعود على ملاكي قويه ومش هتكوني غير ليا انا جاي باي
قفل معاها رعد وجري ع العربيه هو وحمزه وادهم
رعد كان بيسوق بسرعه جنونيه ل درجه انه كان هيعمل كذا حدثه
ادهم: يارعد براحه احنا كده مش هنوصلها احنا هنوصل ع المقابر
حمزه بغضب: براحه اي ياجدع انت اقسم بالله لو عملها حاجه لاقتله
ادهم: مش ده الي بتقول ل رعد ميعملوش حاجه عشان ملاك مش هتسامحو
حمزه: بعد الي عملو ده ورحمه ابويا ما هسيبه
وصلو بسرعه وطلعو فوق رعد كان بيخبط جامد على الباب
روان قامت تفتح: اي ياجدع انت في ايه
رعد بغضب: انا الي هاخد روح ابوكي ياروح امك
ملاك اول ما سمعت صوت رعد جريت عليه لانه وصل ف الوقت المناسب لان المأذون والعريس الي عنده تقريبا 50سنه جم
جريت ملاك عليه مسكها ابوها من شعرها: راحه فين يازباله
ادهم زق روان ع الارض: اوعي من وشنا يازباله ل اقتلك
دخلو كلهم وكان منظرهم في هيبه رهيبه
رعد جري ع ملاك خدها ف حضنه ملاك اول ما حضنته فضلت تعيط بهستيريه رهيبه وبتشهق من دموعها
رعد: اهدي ياملاكي انا جيت وانت ياروح امك عايز تجوزها ل راجل قد جدها+عايز تجوزها وهي متجوزه مش عيب عليك
ابوها بصدمه: وكمان متجوزه يابنت ال…. لسه هيجي يضربها مسكه رعد لوا ايده ورا ضهره وتقريبا كسرها: قسما بالله لو فكرت مجرد تفكير تقربلها تاني لأندمك وانا عامل احترام ل ملاك وانك كمل بسخريه: ابوها وانت ياراجل يازباله خد بعضك وغور من هنا قبل ما اتهور عليك
الراجل واسمه حسام: انا دافع ف البت دي مليون جنيه عشان اخدها وتقولي امشي ده ياقاتل يامقتول
حمزه اتكلم بغضب: هتبقا مقتول ياروح امك والمليون جنيه هرميهم على جزمتك طلع حمزه شيك وكتب فيه مبلغ بمليون جنيه
رماه ف وشه وقام الراجل مشي بغضب
اما ابو ملاك: اههه ايدي انت متخلف ياراجل انت
رعد: وكمان متخلف لا لا ادهم خدلي الراجل ده وديهولي على المخزن بتاعنا
ادهم: امرك ياكبير قدامي ياحليتها
روان: انت واخد بابا فين ياجدع انت
رعد: والبت دي كمان ياادهم
حمزه اتكلم: بقولك اي ونبي ما تخليها ف نفسي خد الوليه العقربه الي هناك دي كمان
رعد بمرح: عشانك بس
صباح: اي اي انا مالي
حمزه ببرود: مالك اي ده احنا هنوديكي الملاهي متخافيش اهو تونسي جوزك وبنتك يلا ياادهم
خدهم ادهم ونزل على عربيه البودي جارد الي كانت معاهم ورماهم فيها ونزل قعد ف العربيه يستناهم ينزلو
فوق عند رعد: ششش خلاص متخافيش انتي معايا دلوقتي خلاص اهدي ياحبيبتي
ملاك ابتدت تهدى لحد ما نامت شالها رعد ونزل بيها ع العربيه ركب رعد ورا مع ملاك وحمزه ساق وجمبه ادهم وصلو الفيلا
ادهم: هنمشي احنا يارعد ونبقا نيجي نطمن على ملاك بكره وكمان نقول ل العيال الي مقطعه نفسها هناك دي
رعد: ماشي ياحبيبي تسلمولي يارجاله
حمزه: وهتعمل اي مع الي ف المخزن
رعد: لا دول سيبهوملي بقا اظبطهم بكره
ضحكو ومشيو طلع رعد ل ملاك الي كانت خلاص صحيت
رعد اتكلم: ملاك انا اسف على كل حاجه وهعوضك ونرجع زي الاول والله اسف ياحبيبتي
ملاك بجمود: وانا مش موافقه
رعد بصدمه: ليهه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بريئة ي عالم المافيا)