روايات

رواية رحيم قلبي الفصل السادس 6 بقلم نور

رواية رحيم قلبي الفصل السادس 6 بقلم نور

رواية رحيم قلبي الجزء السادس

رواية رحيم قلبي البارت السادس

رواية رحيم قلبي الحلقة السادسة

غرام… رحيم الباب بيخبط اويي اصحاا افتح شوف في اي انا خايفه..
رحيم بخوف اكتر منها :اول مره باب الاوضه يخبط كده في اي..
رحيم بيفتح لاقي امه وكام نقيب وظابط…. فين غرام السعودي مطلوب القبض عليها..
غرام بصدمة :انا غرام بس انا عملت اي انا مخرجتش من القصر من زمان..
الظابط :تهمت ق*تل احمد الي كان خطيبك ومعايا اذن من النيابه؟؟؟
رحيم :ازي ق*تلت يا حضرت الظابط ونا متجوزها بقالي يومين..
الظابط :هتعرف كل حاجه ف القسم خليها تجهز وتنزل ومتحولش تهرب!!!
غرام ببكاء :يلهوي يلهوي يا حظك يا نوسه من يوم ما اتولدتي ونتي وشك فقر..
رحيم بزعل عليها : متخفيش انا جمبك وعارف ان ملكيش دخل اهدي يا حببتي..
غرام جهزت ونزلت هي ورحيم وراحوا علي القسم وغرام تعبت ومش شايفه قدمها.. عايزه اروح يا رحيم ونبي عايزه اروح….
رحيم حاضر هنعمل الازم ونعرف مين عمل كده دي قضية قتل يا غرام دي فيها سين وجيم اهدي؟؟

 

 

الظابط :احنا عرفنا ان هو كان خاطبها وابوها جوزها ل راجل كبير واحمد اخذ الدهب بتاعه احنا جالنا بلاغ ان احمد مخرجش من الشقة من يوم جوزك ونتي راحه ل جوزك واحده بليل كتب الكتاب كان الساعه سابعه قبل سابعه كنتي فين ونتي مجهزه نفسك كان فستان ومكياج بسيط ده الي عرفته؟؟
غرام بتوتر :انا نمت كل ده وصحيت خمسه لبست وكتبت الكتاب وقعدت معاهم بعد الكتاب لحد ما وصلت عند رحيم؟
الظابط بخبث :انا مش هيضحك عليا يا روح امك بكلمتين دول وقولي كنتي فين عشان وجع الدماغ ده اخلصي..
رحيم اي يا حضرت الظابط وهي هتكذب ليه ما لو عارفه حاجه كانت قالت..
الظابط :انا بكلمها هي يعني تقفل بوقك وتسكت عايز اسمعها..
غرام :والله يا حضرت الظابط ما اعرف مين الق*اتل انا مقت*لتش
الظابط :احنا دخلنا الشقه ولقينا د*م علي السرير مش بتاع احمد واحمد مت*حلل والطب الشرعي قال انه مقتول بسك*نة اسمعي لقينا هدوم واحده ست وكمان السك*نة.
غرام بصدمه :لاء مش انا صدقني يا باشا والله ما انااا..
الظابط انتي هتقعدي في الحاجز علي ذمه التحقيق وهناخد عينه من د*مك..
جت دكتورة تحاليل واخد عينه منها دخلت الحاجز وهي ساكته رحيم :انا هفضل معاكي ومتنسيش انا واثق فيكي يا قلب رحيم.

 

 

غرام بصت ل رحيم اوي نظرة غريبة وقالتله :رحيم طالقني ونا هعترف ان قات*له انا عايزه اروح عند ربنا اي البشر دي انا تعبت اوي من الكل..
رحيم اديق منها وقالها اي الي بتقوليه ده رغم ان عالم بيكي والي حاسه بيه كان زماني دفعتك ثمن الكلمة دي هحاول اخليهم يدخلوكي اوضة لوحدك..
غرام بقولك طالقني سامع طالقني يا رحيم انت متجوزني ليه قولي ده جواز صالونات لا انا بحبك ولا انت بتحبني..
رحيم :انا اعرف كل حاجه عنك انا بحبك من زمان بس انتي مش حاسه بيه اوعي تفكري ان هسيبك حتي لو هقول ان انا الي ق*تلت..
غرام ببرود عكس البركان الي جواها :مبقتش فارقه يا رحيم انا بعاني من صغري مبقتش فاهمه اي حاجه خليهم يطلعوني من هناااااااا..
الظابط قرب منها وقالها الي زيك باين عليهم الطيبة بس من جوه تعابين..
رحيم الظاهر انك اتلدعت من التاعبين كتير بس الي بتقول عليها هتتطلع مظلومه وبكره اقولك..
الظابط :لو طلعت ابقاا تعالي سقف علي وشي

 

 

رحيم من عنيا ونا هخرجها من هنا وهسقف علي وشك..
الظابط :اصلك متعرفش مين الي قال انها ق*تلت؟؟؟؟!
رحيم :مين قال كده؟

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية رحيم قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى