روايات

رواية ندم العمر الفصل العاشر 10 بقلم دنيا فادي

رواية ندم العمر الفصل العاشر 10 بقلم دنيا فادي

رواية ندم العمر الجزء العاشر

رواية ندم العمر البارت العاشر

رواية ندم العمر الحلقة العاشرة

زين ويقرب اكتر : يعني مش هتعملي الي بقولك عليه
خلود بتوتر من قربو ليها : تؤتؤ
زين وينظر لشفا*يفها بتشو*ق
زين : مالك خايفه كده لي
خلود : انا !! لا هخاف من اي
زين بيستوعب الموقف ويبعد عنها
زين بزهق : انا مش هخليه في البيت اكتر من كده تمام وعشان انتي متعرفنيش فا انا لما اقول على حاجه لا يبقا لا ومتحاوليش تقنعيني مفهوم ياريت تسمعي الكلام بدل ما نتعب احنا الاتنين وفي الاخر كلامي انا الي هيمشي سامعه ولا مش سامعه ؟؟
خلود بعصبيه بتخرج من الاوضه وتقفل الباب بقو*ه
_____________________________________

 

 

9:00AM صباحاً ✨
مريم بضحك : خلود بجد سكر اوي يا ماما انا حبيتها جداً
هند : لما اخوكي يصحي يبقا نفتحو في الموضوع
مريم : تفتكري هيوافق انهم يعيشو معانا هنا
هند بإستغراب : اي الي يخليه ميوافقش
مريم بإبتسامه : خلود !!
خلود : صباح الخير
هند بإبتسامه : صباح النور يا حبيبتي
خلود : هو انا ممكن اطلب منكو طلب
مريم بفضول : قولي
____________________________________
اسيل بزهق : انتي عايزه مني اي لي بتتصلي بيا تاني مش قولتلك ملكيش دعوه بيا
يارا : لي بس كده
اسيل : هتقوليلي اي؟؟ هتقولي ان هاجر بتقابل عمر تاني !!
يارا : تؤ ،، مش محتاجه تقابلو و عمر بيجيلها بنفسو في الشغل ،، انا بس اتصلت عشان اقولك براڤو عرفتي تتصرفي زي ما قولتلي وعمر وقع في حب هاجر
اسيل : شكرا علي معلوماتك ياريت ملمحش رقمك عندي تاني سلام
اسيل : اي اللزقه دي ياربي
_:..
عمر : لا لا خليه كده
عاطف : تمام يا بشمهندش
عمر بإبتسامه : ان شاء الله نعمل حاجه كويسه

 

 

وبيقاطعو رنه موبايلو
عمر : ايوا
اسيل بإبتسامه : عمر فاضي نتقابل انهارده عايزه اتكلم معاك
عمر : لا مش فاضي
اسيل : طب فاضي امتي
عمر : اسيل انتي عايزه اي
اسيل بعصبيه : عايزه اعرف انت متغير معايا لي يا عمر
عمر : متغير معاكي؟؟ هو احنا لينا كلام مع بعض عشان اتغير معاكي
اسيل : اسأل نفسك انت الي مش فاضي ومشغول علطول
عمر : طيب انا اقابلك لي اي الي بينا عشان اتكلم فيه معاكي
اسيل : واللهِ ،، هو شكل الكلام الي اتقالي طلع صح
عمر بعدم فهم : كلام اي !!
اسيل : انك بتقابل هاجر و في بينكم حاجه
اسيل : الو ،، الو !!!
اسيل بغيظ : ماشي يا عمر
_____________________________________
مريم ببراءه : الله اي اللُطف ده
خلود : شوفتي بريء ازاي ،، اخوكي بقا بيخاف منو
مريم بضحك : يلاهويي ازاي نسيت زين هو فعلا مش بيحب الكلاب
خلود بإستغراب : هو لي مش بيحبهم
مريم : هحكيلك بس الاول انا مروحتش معاكي عشان تجيبه من البيت ها
خلود : اي ده اي ده اومال مين الي جه معايا
مريم : قدام زين انا معرفكيش
خلود بصدمه : ينهار اسود ريكو فين !!
مريم بهدوء : تلاقيه دخل البيت متخاف..
مريم بصدمه : دخل البيت !!!!

 

 

_:..
زين بنعاس : اي الريحه دي !!
زين بيفتح عيونو ويتصدم
زين ويبلع ريقو بصعوبه ويتحرك ببطئ
زين بصوت منخفض : حسابك معايا يا زفته يالي اسمك خلود مش هرحمك صدقيني بس اصبري عليا
ويوصل لعند الباب ويخرج من الاوضه ويقفل الباب بشويش
____________________________________
هاجر : حاضر يا استاذ هوصلهولها حالاً
نعيم : تمام اتفضلي انتي
هاجر : تؤمر بحاجه تانيه
نعيم : لا
_:..
يارا بحزن وتكلم نفسها : هعمل ايي دلوقتي هعمل ايي ،، عملت كل حاجه عشان زين يبقا ليا وفي الاخر بقا لغيري ،، حاولت اكرهه فيه اسيل ومعرفتشش ،، بدلت التحاليل عشان تبعد عنو وبعدت بس اتصرفو
هاجر بتفاجؤ : يخربيتك اي كل ده
هاجر : احم ممكن اتفضل
يارا بزهق : عايزه اي
هاجر : استاذ نعيم باعت لحضرتك الملفات دي
_____________________________________
زين بزعيق : هو انتي لي مبتفهميش لييي
خلود : مبدأيا متزعقش
زين : ازعق براحتي انتي فاهمه؟؟ وبعدين انتي تحمدي ربنا ان انا مستحملك اصلا
خلود بسخريه : فعلاً
زين : انهارده بليل هجيب حد ياخدو طالما انتي مش عايزه تسمعي الكلام
_____________________________________
6:00PM بليل ✨
اسيل : هاجر هو انتي بتقابلي عمر

 

 

هاجر : اه
اسيل بقلق : تمام هسألك سؤال وتجاوبي بصراحه هو انتي بتحبي عمر
هاجر : ايوا يا اسيل
اسيل بعصبيه : اي البجاحه ديي انتي عارفه ان انا وهو رجعنا لبعض
هاجر : بجاحه !!! بجد اسيل هو انتي مش شايفه نفسك ؟؟ انتي سيبتي عمر عشان زين و لما لقيتي زين تعبان سيبتيه ورجعتي ل عمر وانتي مبتحبيش حد فيهم وانا الي بجحه؟؟
اسيل : بس انا بحب عمر بجد
هاجر : لاا انتي عايزاه عشان فلوسو مش عشان بتحبيه يا اسيل
اسيل بضحك : وانتي بقا الي بتحبيه بجد
هاجر بإبتسامه : اسيل عمر يبقا صاحبي من 5 سنين وانا الي عرفتك عليه من سنه عمر كان بيحقق حلمو وانا جنبو وكنت بساعدو وجايه تقولي ان انا طمعانه في فلوسو !!! انا مش زيك انا بحب عمر من زمانن بس انتي كنتي ظهرتي في حياتي وعرفتيه وحبتيها وانا كنت بموتت من جوايا بس بعدت عنو عشان عندي كرامه الي انتي متعرفيش عنها حاجه
وتكمل بجديه : وعايزه اقولك علي حاجه زين مش تعبان زين كويس والتحاليل الي شوفتيها دي مش بتاعتو اصلا
اسيل بصدمه : انتي جيبتي الكلام ده منين

 

 

هاجر بهدوء : سمعت يارا بتقول كده انها هي الي كانت السبب في كده عشان تخليكي تبعدي عن زين وهي تبقا مكانك
اسيل ودموعها تنزل : لا مستحيل
هاجر بتريقه : هترجعيلو صح؟؟ مش متوقعه منك غير كده

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم العمر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى