روايات

رواية عشقت تؤام محبوبتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت تؤام محبوبتي الفصل الثاني عشر 12 بقلم جاسمين محمد

رواية عشقت تؤام محبوبتي الجزء الثاني عشر

رواية عشقت تؤام محبوبتي البارت الثاني عشر

رواية عشقت تؤام محبوبتي الحلقة الثانية عشر

مالك: بس بقا انت وهي انتو صغيرين ولا اي وانت طيب هؤ صغير وانت كبير واللي اعرفه ان فهد المصري صعب جدا وفي ناس بتقول انه معقد وشديد

جاسر: هههه هو فعلا كدا بس مع حور عيل

فهد: وحيات امك مين العيل ده لم دورك عشان معرفكش مين العيل دده

جاسر: يالهوووي خلاص بهزر زي حور

الكل قعد يضحك ويهزر عليهم تلفون فهد رن

فهد: الو

 

 

 

 

 

 

 

 

_الحقنا يافهد باشاااا بسرعه

 فهد: في اي

_مكتبك ولع

فهد: جي اهو بسرعه

مالك: في اي

فهد: المكتب في الشركه ولع

حور: كيف ده

فهد: معرفش انا رايحه

مالك وجاسر ومحمد: خدنا معاك

فهد: خلي حد منكم هنا مع الحريم

مالك: يلا بس متخافش هرن علي حد يجي

فهد: يلا طيب

حور: فهد ابقا طمني بعد متوصل

فهد: حاضر وسابها ومشي هو ومالك وجاسر ومحمد

بعد ما مشو

 

 

 

 

 

 

حور هوف اخير تعالو اسلم عليكم واحضنكم براحتي بقا 😂😂😂

ريتاج: يخربيتك فهد هيتجنن ومش هترتاحي غير لم يتهور 😂😂

حور: سيبيه ان مخليتو قالي بحبك ياحور ويتاسفلي مبقاش انا حور

هاله: بس انتي اي عرفك انه بيحبك

حور: بصي

فلاش بااااك

الدكتور… كويس انك فوقتي وانتي كدا تمام

حور.. هو انا فين

الدكتور: انتي في المستشفى وكانت حالاتك خطيره وجابوكي وفهد باشاا اتبرع ليكي بدم وكلهم لقنين عليكي بر واكتر واحد فهد ده قالي لو حصلك حاجه هيموتني فيها

حور: فهد طيب لو سمحت يادكتور انا همثل اني فاقدها الذاكر

الدكتور: ليه كدا

حور… هعرفك بس مش دلوقتي ولو فهد طلب يشوفني ابقا دخلو

الدكتور… حاضر بعد اذنك

حور والدكتور طلع وانا عملت نفسي لسه نايمه ولم دخل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهد… حور قومي انا بجد مقدرش اعيش من غيرك معرفش ليه وليه حاسس ان قلبي بيتاخد مني لم انتي كنتي بعيدها وفي العمليات قومي وانا ابعدك عن اي حد وخبيكي في مكان محدش يعرفه قومي مش انتي كنتي بتقوليلي انا صحبتك وهفضل دايما جمبك ومستحيل اسيبك اوع تخلفي بوعدك وحياتي عندك انا اول مره اعيط في حياتي وراح باسني علي خدي وعلي راسي ونام جمبي

حور.. وبس ده كله ميقولش انه بيحبني

ريتاج… حب اي ده عشق ياختي

فوزيه… فعلا مافيش راجل بيعيط علي واحدها ابدا غير لو بيعشقها

حور… انا عايزه يحبني بس وافضل جمبه علطول

صوت من ورهم هو هيحبك بس تفضلي جمبه علطول لا الكل لف علي الصوت

حور… انت مين

انا فارس خطيبك اللي حبك وسيبتيه.

حور بصدمه… فارس

فوزيه… عايز اي من بنتي يافارس تاني مش كفايه اللي عملتو ولا اي

فارس.. انا مش بكلمك دلوقتي انا بكلم حور

فوزيه وقفت ووقفت حور ورها

فوزيه… اللي عايز تقوله لحور قوله ليا انا ويلا اطلع من هنا حور دلوقتي متجوزه

فارس… حور هتكون مراتي انا وبس واوعي من طريقي

 

 

 

 

 

 

 

 

فوزيه.. مش هتحرك ويلا من هنا

فارس زاح فوزيه ومسك حور

حور.. سيبني وابعد عني

فارس.. مش هسيبك

فوزيه.

سيب حور يافارس انت مش عارف مالك وفهد حوزها ممكن يعملو فيك اي

فارس… ههههه عقبال ما فهد يجي من المكتب اللي سمع انه بيولع وقفلت عليهم في المكتب اكون انا اخدت حور وسافرنا ههههههه سلام وراح ضرب فوزيه علي دماغها

ريتاج.. اوع عنها وراح فارس ضربها هي وهاله علي دماغهم ووقعو في الارض واغمي عليهم

حور.. ماما ريتاج وماما هاله ابعد عني انت عايز اي مني

فارس.. عايزك انتي ياحبيبتي وراح راشش مخدر في وشها وهي اغمي عليها وراح شايلها

عند فهد في الشركه وصل فهد ومالك ومحمد وجاسر وطلعو يجرو علي فوق في المكتب بتاع فهد اللي بيولع واول ما وصله ملاقوش حاجه

فهد.. اي ده مافيش حاجه كيف ده وراحو دخلو المكتب ومستغربين

مالك.. كدا يبقا في حاجه وبيبصو لاقي الباب اتقفل عليهم

 

 

 

 

 

 

 

 

فهد وجاسر جرو علي الباب وعملين يحاوله يفتحو

جاسر.. الباب مش راضي يتفتح

فهد سكت شوي.. حور ومسك التلفون ورن عليها

مالك.. ها ردت

فهد.. لا

مالك.. كدا يبقا في حاجه لازم نفتح الباب بسرعه ونعرف نوصلهم

فهد.. اه بسرعه يلا

فضلو يحاوله يفتحو الباب لحد ما مالك جتلو فكره

مالك.. فهد انت مش عامل باب سري هنا في المكتب

فهد.. اه

مالك.. طيب يلا نطلع منه

فهد… يلا بسرعه وجرو علي الباب فتحو وطلعو من المكتب ونزلو جري ركبه العربيات وعملين يرن علي حد يرد عليهم مافيش

وصلو البيت ونزلو جري دخلو جو لاقي فوزيه وريتاج وهاله مرمين في الارض

جاسر جري علي ريتاج ومحمد عند هاله ومالك جري يشوف فوزيه وفهد عمال ينادم علي حور ويدور عليها

ريتاج فاقت

 

 

 

 

 

 

 

 

فهد… فين حور

ريتاج.. واحد اسمو فارس خطفها

وفوزيه فاقت.. الحق حور يافهد انت ومالك

فهد.. هي فين طيب

فوزيه.. فارس خطفها وواخدها ومسافر

فهد.. مين فارس ده

فوزيه.. فارس كان خطيبها من زمان وسابه بعض ورجع دلوقتي واخدها

مالك… تعال بس معايا وانا هوديك عندو

فهد.. يلا ولسه طالع لقي التلفون بيرن

فهد.. الو مين

فارس… انا اللي اخدت حور والنهارده هتكون مراتي انا مش انت

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت تؤام محبوبتي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى