رواية سأحبك بالتاكيد الفصل السادس عشر 16 بقلم توتة
رواية سأحبك بالتاكيد الجزء السادس عشر
رواية سأحبك بالتاكيد البارت السادس عشر
رواية سأحبك بالتاكيد الحلقة السادسة عشر
عمر : احم … مش جايز بحبك
ميرنا : بتحبني !! … منا كمان بحبك جدا وبحسك أخويا اللي ربنا عوضني بيه
عمر : ابلع … انتي شايفاني اخوكي يعني
ميرنا : واكتر كمان … انت وقفت جنبي اكتر من اي حد وبجد أنا ممتنه ليك جدا
عمر : بس انا مش اخوكي … أنا زميلك
ميرنا : احلي زميل
عمر : عن اذنك … هروح علشان تعبان شويه
سابها ومشي من غير م يسمع ردها
نيره : انتي كنتي فين … برن عليكي وقافله فونك ليه
ميرنا : اعترفلي بحبه
نيره : ايه ده بجد … طب كويس أن مشاعركوا متبادله … انتي كنتي خايفه يكون بيشفق عليكي ومش بيحبك زي م انتي حبتيه
ميرنا : رفضته بس بطريقه شيك
نيره : ايه ده لييييييه … انتي واحده فقر ليه كده
ميرنا : م يمكن يكون حاببني علشان صعبت عليه
نيره : انتي هتفضلي عايشه في الحزن كده كتير … أنا مش هقولك غير حاجه واحده بس الدنيا بتاخد كتير بس في نفس الوقت بتدي فانتي خدي اللي الدنيا بتديهولك احسن م ترجع تاخده منك تاني وساعتها هتندمي … سلام
فضلت ميرنا تفكر في كلام نيره وتفتكر نظرة عينيه لما لمعت أو م قالتله وانا كمان بحبك جدا ولما دمعت اول م قالوله بحسك زي أخويا
رنت عليه كتير جدا بس هو مردش
عند عمر
رجع البيت متنرفز ومش طايق حد وقابل هاله في وشه
هاله : عمر
وقف من غير م يبصلها
عمر : لو هتتكلمي في موضوع مش مهم بلاش احسنلك أنا مش مستحمل وعفاريت الدنيا كلها بتتنطط في وشي
هاله : مش انا اللي عايزاك … عمتو في المطبخ وطلبت مني أول م ترجع اقولك تدخلها
طلع عمر على اوضته ورزع الباب وراه جامد ومامته خرجت من المطبخ
_: في ايه الرزع ده
هاله : عمر جاي متعصب وطلع على اوضته
لين : مقالش ماله
هاله : هيقولي ليه … مهو مبقاش خطيبي … والبركه فيكي
لين : اللهم طولك يا روح … ماما أنا هطلع اشوف ماله ده
طلعت وخبطت ع الباب
عمر : مش عايز اشوف حد
لين : عمر … أنا لين افتح
عمر : امشي يا لين عايز ابقى لوحدي
كانت ميرنا بترن على عمر ورد عليها واستناها تبدأ كلام
ميرنا : عمر
عمر : معلش يا ميرنا أنا مشغول دلوقتي أما أفضى هكلمك
مسبلهاش فرصه وقفل علطول ولقى علي بيرن عليه
علي : انت فين
عمر : في ايه ؟
علي : انت سايب شغلك وسايب الدنيا تضرب وولا في دماغك حاجه
عمر : وانت لازمتك ايه
علي : والله أنا لوحدي مش كفايه … المهم … في فايل ضايع
عمر : نعم … ده اللي هو ازاي يعني ؟
علي : بندور عليه مش لاقينه وده فايل بتاع صفقه مهمه جدا
عمر بزعيق : يعني ايه فايل يضيع يعني … احنا قاعدين في الشارع ولا ايه … وايه الاستهتار ده … أنا جاي
في مكان تاني
_: حلو اوي … يبقوا يوروني هيلاقوه ازاي … خلي الصفقه تضيع عليهم ويدفعوا الشرط الجزائي بقا … مفيش حد شافك وانت داخل او وانت خارج
*: عيب عليكي … احنا عاملين حسابنا كويس اوي
_: كويس … والله لاندمكوا
في مكتب علي
علي : م انت عارف ان ميرنا كانت مسؤوله عنهم
عمر : حلو … كلمها اسالها عنه
علي : طب م تكلمها أنت
عمر : لا … مش عايز اكلمها
علي : هيا في حاجه حصلت
عمر : مش مهم … المهم تكلمها وتعرف منها حطته فين
علي كلم ميرنا
ميرنا : أنا لما عرفت أنه مهم بدلته بفايل مش مهم واخدته معايا علشان ميضعش … بس ازاي الفايل اللي مش مهم ده اتاخد
علي : اكيد في خاين في الشركه كان فاهم أن ده فايل الصفقه المهمه وخده ع الأساس ده … مش عارف من غيرك كنا ممكن نعمل ايه بجد
ميرنا : ده واجبي وشغلي اللي المفروض اقوم بيه
علي : مش هترجعي مكانك بقا
ميرنا : هاجي بكره بإذن الله
راحت ميرنا الشركه تاني يوم واتقابلت مع عمر في نظره طويله من غير كلام
ميرنا : صباح الخير
عمر : صباح الخير … عن اذنك
عدي اسبوع ع الحال ده وعمر بيتعامل معاها بحدود
ميرنا : وبعدين بقا … بقالوا اسبوع مبيتعاملش معايا خالص
نيره : بيراقبك من بعيد وبيفضل يبصلك
ميرنا : بجدد
نيره : ايوه بجد بس انتي غبيه وضيعتيه
ميرنا : أنا مش عايزه حبه لمجرد اني ممكن اكون صعبانه عليه … وده أنا خايفه منه
نيره : تفكيرك كله غلط في غلط … البسي بقا
ميرنا : طب أنا هروح اتكلم معاه
راحت ميرنا تدور عليه وسالت سكرتيرة المدير
ميرنا : هو فين مستر عمر
السكرتيره : في مكتبه جوه
ميرنا : مكتبه … مش مكتبه اخر الممر … ده مكتب المدير
السكرتيره : لاء ده مكتب مستر عمر
ميرنا : ازاي
السكرتيره : ازاي ايه … مش هو المدير … لازم يكون في مكتبه … هيكون فين يعني
يتبع ….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية سأحبك بالتاكيد)