رواية اغتصاب بالقوه الفصل الخامس 5 بقلم هديل المعداوي
رواية اغتصاب بالقوه الجزء الخامس
رواية اغتصاب بالقوه البارت الخامس
رواية اغتصاب بالقوه الحلقة الخامسة
سيف بصدمه امل؟؟؟
امل و نظرت له و لاحظته سيف؟؟؟
هايدي بغيره و غضب انتوا معرفه قديمه بقي
سيف اه و مد يده ليسلم علي امل اذيك ي امل
امل الله يسلمك ي بشمهندس بس انا مش يسلم
هايدي بإستهزاء ليه هياكل ايدك
امل لم تنظر لها و لم تتحدث يلا ي بشمهندس عشان نبدا الاجتماع
دخل حازم ايف علي التأخير ي جامعه
سيف بحزن لا يفهمه البشمهندس حازم كمان
حازم سلم علي سيف اذيك ي بشمهندس الظاهر أنه تعاقد زي العسل
ضحك الجميل اكيد إن شاء الله
خلص الاجتماع و كل شركه وافقه علي شروط التانيه
سيف يبقي تمام اتفقنا هنبدا شغل ک شركه واحده من بكره أن شاء الله
امل تمام و مضوا جميع العقود
و غادر سيف و هايدي
حازم اكتر عقد حبيته بجد شركه البشمهندس سيف جميله
امل الحمدلله على كل حال يلا بقي هروح
حازم لسه بدري
امل حاسه اني تعبانه
حازم الف سلامه عليكي انا هخلص الشغل و و هبقي ارن عليكي
امل تمام سلام
هايدي بغيره مين امل دي
سيف بنت كانت شغاله في الشركه عندي
هايدي و انت اي واحده بتشتغل عندك بتفضل فاكرها كده
سيف قصدك ايه ي هايدي هاتي من الاخر
هايدي قصدي اني مش عايزه العقد ده
سيف انتي اتجننتي ي هايدي ده احسن عقد اخدناه الشركه شغاله بقالها أقل من شهرين و المبيعات و التقدم كل يوم في زياده اكبر و اكبر و بقت من اعلي الشركات في السوق
هايدي فين شركات كتير كويسه و لا دي عجباك عشان بتاعت الهانم
سيف بغضب هايدي متتعديش حدودك و اوقف السياره
هايدي شكرا و نزلت من السياره و اغلقتها بغضب
أما سيف فظل يدور بسيارته و هو يتزكر الماضي
فلااااااش بااااك
سيف السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
امل و عليكم السلام ورحمه الله وبركاته في حاجه ي بشمهندس سيف
سيف اه البشمهندس جمال قال ليا ..
امل حضرتك هو قالي و انا رفضه
سيف طب ايه سبب الرفض
امل بخجل نظرت إلي بعيد انت بحب واحد
سيف بفرحه بجد
امل اه
سيف انا بحبك ي امل
امل وقفت بصدمه ثم قالت لو سمحت ي بشمهندس سيف انا هنا موظفه عندك و بس
سيف بإحراج انا انا فكرتك قصدك عليا
امل و هي تنظر في الأرض و تفرك في يدها لا
سيف علي العموم شكرا ي بشمهندسه ربنا يوفقك
و غادر سيف و قلبه كان يكأد أن يتمزق من رد امل و لكنه قرر أن ينساها
اما امل ف جلست علي مكتبها تبكي ف هي بالفعل تحبه جدا ف كان اول لقاء لهم جميلا بالفعل عندما ضربها بسيارته و لم يتركها و اخذها الي المشفي و عندما علم انها مهندسه لم يتركه بل اصر علي ان تعمل في شركته و دبر لها راتبا عاليا مما اظهر شهامته
باااااااااااااااااك
سيف بحزن مش قادر انساكي ي امل ليه رفضتي انا شوفت الفرحه في عينك لما قولتلك بحبك ليه رفضتي ليه
في بيت امل
وفاء حمد الله على سلامتك ي حبيبتي مضيتي العقد
امل بحزن ملحوظ اه
وفاء في ايه ي حبيبتي مالك
امل مفيش محتاجه انام بس و دخلت غرفتها دون ان تسمع الرد و ظلت تبكي و هي تقول في عقلها جاي تدخل حياتي تاني ليه ي سيف ليه مش خوفت علي صورتك مني جرحتني بكلامك اويي كنت بتكذب لما قولتلي بحبك ااااه اعمل ايه ي ربي و ظلت تبكي حتي ذهبت في النوم
استيقظت امل عصرا علي صوت حازم
حازم ي طنط صحي امل بس
وفاء اقعد ي ولا كل الاول
حازم عامل مع امل
وفاء طيب عيال محن
حازم شكرا ي طنطي هههههه
وفاء ام….
امل خلاص ي امي صحيت
وفاء ماشي ي حبيبتي
بعد شويه خرجت امل
امل السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
حازم و عليكم السلام ورحمه الله وبركاته كنت عايز اقولك اني بفكر الغي العقد مع شركه البشمهندس سيف في شركه تانيه افضل
امل بغضب لا احنا خلاص مضينا العقود
حازم مش مشكله هدفع انا الخساره المكسب في الشركه التانيه اكبر
امل برفض و زعيق انا مش عايزه مكاسب انا مش عايزه غير العقد ده
حازم بحزن قام وقف كنت عارف انك هترفضي من زمان و انا عارف انك بتحبيه و ده كان سبب رفضك لجمال
امل بحزن وقفت حازم انا
حازم انا عمري ما هكون تقيل علي حد و قلع دبلته و وضعها علي السفره انا كده حررتك مني و بكره هقدم استقالتي و هم بالذهاب
اما امل فلم تنتظر تعليق من امها و ذهب إلي غرفتها تبكي بشده
تاني يوم في شركه القضايا
راحت امل الشركه و هي تعبانه جدا من كتر الدموع و مش عارفه تعمل ايه
اول ما دخلت الشركه اتصدمت
امل بصدمه …. ها….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصاب بالقوه)