رواية عشقت طالبتي الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم منار محسن
رواية عشقت طالبتي الجزء الحادي والعشرون
رواية عشقت طالبتي البارت الحادي والعشرون
رواية عشقت طالبتي الحلقة الحادية والعشرون
عند ياسر رن على زينه وهو مكرر على فعل شئ
ياسر: الو
زينه: الو ازيك يا ياسر عامل ايه
ياسر: الحمدلله بخير زينه تعالي عايز اقبلك حالاً
زينه بقلق: ليه ياياسر في حاجه
ياسر بعصبيه: زينه خالصي عايزك حالاً انتي فاهمه تعالي علي العنوان ده….. يلا ماستنيكي سلام وقفل معاها
زينه بتفكير وخوف من القادم: اكيد المكالمه دي وراها حاجه ربنا يسترها اما اقوم اشوف في ايه بعد لما لبست وجاهزت راحت لي ياسر
زينه وهي تنظر لي ياسر: في ايه ياياسر مالك
ياسر بهدوء: عايز اعرف كل حاجه
زينه بشك: اللي هي ايه
ياسر بضيق: زينه مش عايز استعباط لا تمشي ومش عايز اشوف وشك تاني ويبقا اخر لقاء لينا
زينه بدموع: يبقا اخر لقاء ومش عايزة اعرفك تاني
ومشيت وسبته ياسر نظر لها بمكر ومشي هو كمان
عند وليد وساره
ساره كانت ماشيه فالشارع
وليد فالعربيه: بقولك يا وحش مش هتحن
ساره بستفزاز: لاء هرن مالك ياض عايز ايه مش انا جعفر برضو
وليد نزل من العربيه وهو بيضحك: نازلت على قراري بس حابب اخوض التجربة
ساره بدلع: تجربه حكم صحيح ده انا طوب الارض هااا ركز كده طوب الارض بيجري ورايا وكل واحد فيهم مستني بس إشارة مني
وليد بتصفير: واو انا مبهور بس لحظه طوب الارض بيجري وراكي اولا كده الطوب جماد ومش بيفهم انا مش فاهم فين الثقه والغرور فالطوب😂
ساره بصدمه: ناااااعم يا خوياااا مين اللي مش بيفهم ولو هما مش بيفهمه تبقا انت كمان واحد منهم عادي ماشي تلف ورايا في كل حته
وليد بضحك:طب يا ستي متشكرين عيل وغلط تصدقي لييييه بس النهم انا عايز اقولك حاجه مهمة
ساره بشك:قول عايز ايه
وليد:طب قربي والله متخافيش مش هكلك قربي ساره قربت بقلق وي وليد همس ليها بشيء
ساره بشر:لاء عجبتني اول مره تقول حاجه عادله اه والبقائي عارف
وليد بغرور وهو يغمز لها:طول عمري واعجبك اوووي كمان اه والكل عارف وانا همشي بقا باااي يا جعفورتي
ساره بغيظ: مغرور وباااارد غو*ر وانت شبه مهند وواد حلو كده ياااع حاجه توجع العين يااااع
وليد وهو يقول بصوت عالي وهو بيسوق:سمعتك يااا حقوده وضحك ومشي
ساره:يا شيخ اتليهي احببت عبي*ط وربنا وضحكت ومشيت
في مكان خارج مصر
شخص بعصبيه: يعني ايه هي مش موجوده بقالها يومين
شخص اخر بخوف:معرفش والله يا فندم احنا مش هعارفين هي بالظبط بس بندور ومش سكتين اه وكمان في حاجه احنا بنراقب ياسر وخطبته وشكلهم كده سابه بعض ومش عارفين برضو ايه السبب
الشخص الاول بضيق: لاء انا لازم انزل مصر وخلص كل حاجه انتو اصلا بها*يم وقفل في وشه
في مكان مجهول
شيري بصراخ وتعب: خلاص مش قااادره انااا معملتش حاجه طلعوووووني من هنااا
الشخص بصوت عالي: اخرصي يا بنت شكلك نسيتي نفسك
شيري بخوف: انا معملتش حاجه فيه ايه انت مين وانا بعمل ايه هنا
الشخص لابس قناع وبيكلمها من الشاشه: تؤتؤ انتي هنا لأسباب كتير واولهم نخلص منك يا قطه وضحك بشر
شيري بخوف ودموع: لاء انا معملتش حاجه ارحموووني وهنا الشاشه لغوشت ونور شديد جيه في وش شيري
شيري وهي مش عارفه تشوف بسبب الاضاءه
شيري برع*ب: ايه هتعموني انا عايزه اطلع من هنا ارجوكم
الشخص امامها وفي ايدو سكين*ه وبيتكلم بشر: لاء ازاي لازم نخدك على الآخره مرتاحه ولا اي
شيري بخوف: لاء متقربش مني انا مش هسكت وليا ناس توقفك عند حدك
الشخص ضحك بشر: اووومال طبعا بس انا مش لوحدي وشاور في مكان وظهر شخصين لبسين نفس القناع ونفس اللبس ايه رايك في تاني بس مش تلوقتي بس انا عايز اعرف حاجه وهمس لها بحاجه
شيري بصدمه: ياااااسر وزينه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طالبتي)