رواية اغتصاب بريئه الفصل الخامس 5 بقلم نورة عبدالرحمن
رواية اغتصاب بريئه البارت الخامس
رواية اغتصاب بريئه الجزء الخامس
رواية اغتصاب بريئه الحلقة الخامسة
بعد أربعة أشهر..
تقى تبكي وهي تحمل طفل صغير.
تيم تنهد بتعب متعيطيش يا حبيبتي مايصحش كده وانتي لسه والده..
تقى ليه بيحصلي معايا كده ياتيم ليه انا عملت ايه عشان كل ده ..طب سيبك مني الولد ده ذنبه ايه يبقى ..يبقى لتنهار بالبكاء وهي تنطق كلماتها بغصه يبقى ابن حرام..
تيم والله لا أدفعه تمن كل دمعه نزلت من عنيكي ..والله لاخليه يعيش نفس شعورنا ده والله لندمه بس اصبري عليا انا الفتره اللي فاتت انشغلت معاكي وبولادتك وخلاص الحمد لله ..بعد ما اطمنت عليكي هسافر..وانتي عندك ام عصام ..هيا كمان غلبانه ومتعرفش حد بالبلد الغريب ده ..هتاخد بالها منك..
تقى ببكاء متسبنيش ياتيم وحياتي عندك انا محتجاك الفتره دي جنبي ….
تيم انا لازم اتصرف مينفعش تفضلي كده ..
تقى إبقى جنبي انا محتجاك..
تيم حبيبتي انا هستنى معاكى كمان شويه و هسافر ..انا لازم القيه..حتى اهله مبيجيش عندهم..ابن ال****
تقى…
_____
حلا بطفولتها ابعد عني يتيم انا مخصماك.
تيم قبلها برقة على خديها طب ليه كده حتى انا جبتلك هديه حلوو قويي..
حلا بسعاده بجد ..احم حتى ولو مش هرضى كده بقالك كتيير مجيتش تشوفني ..
تيم حقك عليا اصلي صرت خال…
حلا بفرحه بجد ياتيم..
تيم .ايواا.
حلا انا عاوزه اشوف الولد.
تيم هتشوفيه بس مش دلوقتي ..بعدين عشان هو اسه صغير..
حلا بضيق ماشي لتبتسم فور. رؤيتها الدب الوردي الصغير بيد تيم..
تيم ده المين..
احتضنته حلا بسعاده ده ليا بجد..
تيم ايوه بجد اسرعت وتعلقت بعنقه ليحملها الاخر ويدور بها وهي سعيده جدا ولا تعلم مالذي سيحدث لها بعد ذلك..
بعد فتره من اللعب مع حلا
تيم نائل ايمتا هيجي..
حلا اصلا ابيه كان هنا امبارح وسافر..
وقعت كلماتها كالسكاكين تغرز بصدره لينهض بغضب انت بتقولي ايه..
حلا بخوف..ودموع انا ماعملتش حاجه والله..
تيم تنفس بضيق واستطاع رسم ابتسامه على وجهه معلش ياحبيبتي بس مش لازم كنتي قولتيلي انه جي عشان عايزه بشغل ..
حلا بدموع منتا ماجيتش بقالك كتير وانا مابعرفش اوصلك..
تيم مسح دموعها بحنان انتي بتعيطي ليه دلوقتي ياحبيبتي حقك عليا ..طيب هو سافر فين المرادي..
حلا مسحت دموعها مش عارفه قالي انه بيدور على عروسه ..مش عارفه سافر فين المره دي..
تيم ممكن يكون سافر مصر مثلا..
حلا لا هو قالي انه مالقاش العروسه اللي عاوزها هناك وهيدور بمكان تاني..
تيم بضيق ماشي ياحبيبتي ..انتي عارفه اني عاوز ناىل بشغل ضروري جدا ..لو جاه او كلمك ..اتصلي بيا هنا..ليعطيها ورقه عليها رقم هاتفه
حلا حاضر..
____________
تيم انا هسافر مصر واشوف اي وسيله تخليني اوصله..وصدقيني هجبلك حقك وحق ابنك متخفيش..
تقى وهتسبني بالغربه لوحدي..
تيم هنزل كل شهرين اقعد هنا المهم اني القيه ياتقى انتي لازم تتحرري من كلا ده وناىل ال***لازم يدفع تمن اللي عمله..سلام ياحبيبتي
تقى ربنا معاك …لا اله الا الله..
تيم محمد رسول الله ..
مرة خمس سنوات وتيم يحاول الوصول الى نائل لكل الطرق ولم يستطيع حتى انه اخر مكان سافر إلىه أمريكا منذ سنتين واختفى بعدها ولا احد يعلم اين هو..يتصل بحلا مكالمات هاتفيه وداىما معها على الهاتف وكل يومه يقضيه معها لكنه لم يخبرها يوما بمكانه..
حتى عاد ذات يوم الى قصره. لتستقبله حلا ابنة الخامسة عشر سنه بالاحضان..
حلا بسعاده وحشتني قوي قوي يا ابيه .كنت فين كل الوقت ده..
نائل كبرتي يا حبيبتي وبقيتي زي القمر..
حلا بخجل شكرا يا ابيه..تحب اعملك حاجه..
نائل لا انا تعبان قوي وعاوز اخد.شور وانام..
حلا ماشي يا ابيه..هسيبك ترتاح..
………
خرجت حلا تتمشى بالحديقه تنتظر صديق طفولتها تيم يأتي لتشعر به يجذبها اليه تحت الشجرة ..
تيم وحشتيني..
حلا بحرج وهي تراه يحتضنها وانت كمان .
تيم عامله ايه بمذاكرتك.
حلا وهي تبتعد عنه كويسه انت كنت فين امبارح ..
تيم بارتباك مفيش كان عندي شغل..وجبتلك ديه..
حلا بانبهار الله دي تجنن دي ليا انا..
تيم وهو يضع السلسه حول عنقها بضحك ايوا ليكي واالله فاكرها ليا..
حلا بسعاده احتضنته شكرا شكرا دي حلوه قويي
تيم مش احلا منك..ليردف..الا قوليلي نائل النهارده مكلمكيش..
حلا بسعاده وهي تمسك القلاده لا اصلو ابيه نائل وصل النهارده من السفر..وقالي هيفضل هنا ومش هيسافر بعد كده.
جفت الدماء في عروقه فور سماعه لكلماتها فها هو انتقامه أصبح قريبا..
وغريمه على بعد خطوات عنه ووووو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية اغتصاب بريئه)