روايات

رواية حب حد التملك الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم دينا عبدالحميد

رواية حب حد التملك الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم دينا عبدالحميد

رواية حب حد التملك الجزء التاسع والثلاثون

رواية حب حد التملك البارت التاسع والثلاثون

رواية حب حد التملك الحلقة التاسعة والثلاثون

ليلي كانت نايمه وراغب حضنها بس قامت مفزوعه علي صوت فضل بيزعق بتعملو ايه

ليلي تنحت لما شافت ف أيده بند*قيه ومصو*ب علي راغب هدى اعضاءك يا خالى انا معملتش حاجه

فضل وانا هستنى تعمل انا هخلص عليك واغسل عا*ري بأيدي

فجأه صوت صرخه ليلي قوم راهب مفزوع هو و رنا ونزلوا يجروا ولقوا فضل معمر بند*قيه ومصمم يمو*ت راغب

رنا سبتهم ودخلت تغسل وشها وتعمل كوباية قهوه وكأن مفيش حاجه بتحصل ورجعت بالقهوه وكتاب وهي بتتفرج كان فضل متعصب لسه وراغب بيعانده وراهب بيهديه ويزعق ل راغب لحد مراغب استفز فضل وهو بيقول دى مراتي وبا*سها قدام الكل

راهب بغضب وزهول ورعب ف ف نفس الوقت راغببببب

 

 

 

 

 

 

 

راغب طلع لسانه ل فضل ونط من الشباك وفضل عمال يضر*ب عليه بالبند*قيه وهو يبصله ويستفزه

ليلي كانت مصدومه لسه من دخول ابوها الاوضه وتصرف راغب بعناد وبو*سه ليها قدام الكل وحطا اديها علي شفيـ*فها بذهول

رنا كملت طريقها لانها عارفه بانها عايشه ف عيله مجا*نين مفيش بينهم عقل لمل يكونوا سوا وخصوصا لما شافت لبس امها الي هي بتلبسه عشان تعصب فضل

رنا قعدت وكان مغيش حوليهل اصوات وهي بتقرت بكتب الطب النفسي الي فيهل حالات شبه حالت عمتهل عشان تلاقي طريقه تفوقها

اما راهب فتعب من المحاولة انه يهديهم وراح ياخد دش لقي رنا جهزتله ميه سخنه ولبس خد شاور وجهز وكان هينزل بس ابتسم ونده رنا

رنا طلعت بصتله بأنبها وبعدين نطقت رايح فين

راهب قال ايه رايك؟

رنا قربت منه تعدل الكرافته وهي بتهمس شكل يخبل بس…

راهب بس أيه؟

 

 

 

 

 

 

 

رنا ايه الجمال ده لفت وشها بغيره ونطقت مش هتخرج

راهب عندى شغل..

رنا لاء انت ناسي ان فرحنا امبارح؟

راهب مهو الشغل مهم و…

رنا بغيره لو لازم تروح غير الطقم ده

راهب اها…. انتى غيرانه؟

رنا تؤتؤ

راهب قرب وشدها لحضنه غيرانه؟

رنا لاء وابعد بقا روح مشوارك

راهب شدها طب غيرانه ليه دلوقت… مش هخرج

رنا لفت وشهابعدم رضا

راهب حضنها من ضهرها ونطق طب حقك عليا وقرب من ودنها وهمس يا عروسه…

 

 

 

 

 

 

رنا سكتت فراهب لف وشها ليه ونطق حلوه وانتى متعصبه وغيرانه

رنا بعدته ونطقت محصلش

راهب قرب با*سها وبعد بهدوء ونطق بتحلوا اكتر لما بتتكسفي وتقلبي كريز

رنا بتوتر راهب ا… ا.. ا

قاطعﺧا راهب وهو بيقلـ*ع بدلته تانى والكرافته ونطق كنتى بتقولى امبارج ايهة

رنا بتوتر فر.. فرح… فرحنا

راهب بشغف يعنى كانت فى حاجات لازم تتعمل وانتى ضيعتي الليله يعنى انتى والعيله المجنو*نه دى تعبتونى

رنا بسرعه سلامتك من التعب

راهب بتمثيل تعبان قوى قوى

رنا بسرعه قربت منه مالك

 

 

 

 

 

 

 

راهب شدها ونطق وحشاني

رنا ازاى وانا جنبك

راهب قرب منها وهمس ف ودنها فبرقت وشهقت وفجاه زقته بسرعه ونطقت وقفت علي السرير ده ف احلامك انت قليل الا*دب

راهب بدأ يجري ورها وهو بيقول اسمعي بس

كانت بيشدهة ولسه هيبو*سها اتفاجاء بيها بتزقه جامد وبتجري للحمام وبتقفل عليها

فضل يخبط بغيظ وهو بينادى لكن مردتش

راهب ق قدام الباب بعصبيه وهو بينفخ ومن وقت للتانى يندها بس مردتش لحد مزهق وخبط جامد بس مردتش قلق ورز*ع الباب وبردوا مفيش رد راهب قلق زياده وكسر الباب ودخل يدور عليها لقى….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية حب حد التملك

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى