روايات

رواية لم اختارك الفصل الثاني 2 بقلم سحر سمير

رواية لم اختارك الفصل الثاني 2 بقلم سحر سمير

رواية لم اختارك الجزء الثاني

رواية لم اختارك البارت الثاني

رواية لم اختارك
رواية لم اختارك

رواية لم اختارك الحلقة الثانية

كنت بجري بجري و مش شايفه قدامي و لا عارفه انا راحه فين انا عايزه اروح عند احمد اخويا
حسيت اني شوفته على كافتريه قدامي
ولسه بعدي فجأه لقيت عربيه في وشي صوتت و بعدها مدرتش بنفسي
طلع من عربيته بلهفه : نهار اسود ماتت انتي انتي يا بنتي نهارر اسود انتي يا بنتي سرح في شكلها لثواني
اسلام : يخربيت جمال امك
قاطعه الناس اللي جايه من علي الكافتريه جري
أحمد بحده : مش تشوف و انت ماشي يا أعمى انت
اسلام : و الله هي اللي طلعت قدامي فجأه
أحمد بحده : يا شيخ منكم لله
و قرب على البنت يشوفها مين
أحمد بصدمه : سحررر….. سحرر
اسلام : انت تعرفها

 

 

أحمد بصدمه : دي سحر اختي يا ولاد ال**
احمد وهو بيخبط على وشها : سحرر سحرر
اسلام وهو بيقوم بخوف : تب استأذن انا
أحمد بحده مسك في خناقه : رايح فين يا ابن ال** على القسم قدامي
قاطعه اسلام بخوف : و ليه القسم تعالا نروح المستشفى وهي هتبقي كويسه و خلااص
أحمد بلهفه شالها ودخلها العربيه
أحمد بحده : اطلع على المستشفى اتحرك.
اسلام : يالا
في عربيه اسلام
أحمد وهو بيحاول يفوق سحر ب العطر بتاع اسلام : انت عارف لو جرا لها حاجه هقتلك
اسلام : ان شاء الله خير
قاطعته سحر بخمول : اااه
سحر بدموع : ماماااا
أحمد بحب : سحوره انتي كويسه
سحر بدموع : احمددد
أحمد خذها في حضنه : بااس اهدي اهدي متخافيش انا جانبك مش هسيبك
سحر بانهيار : بابااا طردني من البيت يا احمد
احمد بعصبيه : هو ازاي يعمل كدا

 

 

سحر بانهيار : مش عارفه و قولت له ان ماما هتزعل منه زهق فياا و قال ان ماما ماتت هو بيقول كدا ليه
احمد بدموع : تب اهدي ممكن تهدي بااس بااس هنروح حالا اهوا
اسلام : هو فيه حاجه
أحمد بحده : ملكشي دعوه اطلع على شارع…………
اسلام : أمري لله حاضر
وصل العنوان و نزلهم عنده
أحمد بحب : يالا يا سحوره
سحر بدموع : وديني عند ماما انا عايزه اروح لها
أحمد : تب اهدي اهدي بس
وفتح الباب بالمفتاح اللي معاه ودخل
أحمد بحب : يالا يا سحوره
سحر بخوف : بابا هيضربني
أحمد : متخافيش انا معاكي تعالي
مسك ايديها ودخلها في اوضتها
احمد بحب : سحوره متتحركيش من الاوضه دي
سحر بخوف : حاضر
أحمد : انا هطلع اجيب حاجه و اجي لك
سحر بخوف : و النبي متسبني انا خايفه اوي
احمد بحب خدها في حضنه : باااي متخافيش اخوكي معاكي مش هيسيبك يالا نامي بقاا
سحر بخوف : حاضر
بعد فتره احمد اطمن انها نامت غطاها بالغطا و طلع راح عند الاغاني اللي طالعه من اوضه ابوه
أحمد بحده : افتح الباب….افتح الباب
قاطعه منصور بحده : اطلع برا يا ابن الكلب
أحمد بحده : لا مش هطلع اطلع لي انت والا هخش انا
قاطعه الباب اللي اتفتح
منصور بحده : برااا يا أبن الكلب
أحمد بغضب عارم : لا مش براا انت ايييه فوق لنفسك بقااا رايح تتجوز واحده قد بنتك و ترمي بنتك في الشارع
منصور بحده : وانت مالك

 

 

قاطعه احمد بانهيار : لاااا مش مالي يا بابا إذا كنت نسيت افكرك ب امي اللي كنت بتعشقها بتخونها بتخون ثقتها
منصور بارتباك : امك ماتت ماتت خلااص
أحمد بانهيار : فعلا انا امي ماتت تب مش عشان امي تب علشان سحر اللي كانت بتموت مننا سحر بنتك اللي بقالها ١٢ سنه محبوسه و عمرها ما طلعت و كل دا علشان موت امها….. سحر بنتك اللي حالتها النفسيه زي الزفت و لحد دلوقتي مش مصدقه انها ماتت… لحد امتى هتفضل كدا مسألتش نفسك سحر بتضيع مننا و انت ولا هنا هو انا بكلم مين بكلم اب المخدرات لحست مخه و المره توهته فووق يا عم فوووق حرااام عليك حسبي الله ونعم الوكيل فيك و في كل اللي زيك
منصور : ماتولعوا ولا تخفوا اطلع برا يالا انت و اختك يالاا
أحمد بانهيار : مفيش فايده فيك
و دخل اوضه سحر
أحمد قعد جنب سحر على السرير
أحمد بدموع : سامحيني يا سحور انا مش هسيبك ابدا انا معاكي و مش هسيبك تاني
وراح على الكنبه اللي قدام سريرها و بيحاول ينام
عند منصور و عصمت
منصور : ولاد كلب متربوش
قاطعته عصمت : منصووررري

 

 

منصور بحب : جايلك يا وحش ودخل لها
عند منصور و عصمت
عصمت : في ايه
منصور : ولاد الكلب مش عايزيني اعيش انا لازم اطلعهم من هنا في أسرع وقت
عصمت : وانا عندي الحل
منصور : اي هو
عصمت :……………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لم اختارك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى