روايات

رواية احببني ابي الفصل السادس 6 بقلم حبيبة ممدوح

رواية احببني ابي الفصل السادس 6 بقلم حبيبة ممدوح

رواية احببني ابي الجزء السادس

رواية احببني ابي البارت السادس

رواية احببني ابي
رواية احببني ابي

رواية احببني ابي الحلقة السادسة

مشيت انا مش عارفة رايحة فين بس فضلت ماشية بفتكر اال حصلي وبعيط لحد متعبت وقعدت سرحت ف ال انا ف.. كنت بفكر هعمل اي وهل احمد بيحبني او لاء لحد ملقيت نااس فتحو العربية سودة اخدوني فيها وحطو اديهم ع بوقي ومحستش ب الدنيا
=ايوا ي باشا.. استاذة ليلي اتخطفت
-انتت بتقول اي يحيوان انتتت وانت كنتت فين
=انا كنت ماشي وراها زي ما حضرتك قولتلي و لقيت عربية نزلو منها اتنين اخدوها وجريو ملحقتهاش..
-دا انا هخرب بيتك اقفللل
قال وهو بيكسر كل حاجة حولية
اعمل اي دلوقتي.. قولتلك متنزلييش مسمعتيييش الكلام ليييي انا غلطان ان سبتك لوحدك.. دا انا مصدقت لقيتك.. هجيبك ي ليلي هجيبك لو كنتي فين.. فين الزفت التليفون
-ايوا ي مااهر انت فين
……..

 

 

-طيب طيب انا جايلك حالا خليك مكانك
فتحت عيني ببطيء حاسة حاجة تقيلة ع دماغي، اةةة انا فين كانت ف اوضة مكركبة و وحشة تخنق كنت مربوطة من ايدي ورجلي ومرمية ف الارض.. اي دا انا اتخطفت.. فين احمد بدات اعيط وانادي بصوت عاالي
انا فين وخطفني لي.. انا معملتش حاجة انا غلطانو ان مسمعتش كلامك ي احمد انت فين ي جماعةة حد يفتحلي انااا هنا
دخل واحد ضخم وشكلو يخض قال بصوت يخوف
‘ف ايييي ي بت انت هتشتغلي ع دماغنا وتصدعيناا ولا اييي
انا فين
‘وانت ماالك انت تخرسي خالص
انت عبيط ولا اي انت مش عااارف بتكلم مين
‘بقولك ايييي انا دماااغي وجعااااني واقسم بالله كلمة تانية وهكسر البتاعة دي فوف نفوخك
كان بيشااور ع لوح خشب كبير قولت بصوت واطي وبعياط
انا مكملتش حاجة والله انا جيت هنا لي
‘بصي اسكتي كدا وخليكي زيك زي الكرسي دا سامعة مسمعش صوتك
يعني انا هفضل هنا كتيررر ولاااي
‘بقولك اي هو انا مش قولت مسمعش صوتك اتخرسيي بقاأ
بقولك عااااوز اطلع من هنااا
قال وهو بيضربني ع وشي
‘شكلك مش هتخرسيي ف ليلتك ال سودة
دخل واحد وراة بسرعة وقال بزعيق
•انت اي ال بتعملو دا الله يخربيتك انتت هتودي نفسك ف داااهية دي متوصي عليها ان محدش يلمسها شكلك عاوز توحش عيالك
‘انت مش شااايف صدعتنا ازاي
•تقوم تضربهااا يغبي
‘بقولك ايييي سكتها بدل ماا هزعلها
•اطلع يعم اطلع انت شكلك ال عاوز تزعل النهاردة تعالة معايا، وانت متخاافيش مش هنعملك حاجة والله خليكي ساكتة لغااية منشوف هنعمل اي
طلعو وسابوني لوحدي..بصيت لقيت الاوضة كلها مفيهاش شباك واحد ومقفولة من كل حتة.. ببص بعيني لقيت حديدة ف الارض حولت افك نفسي معرفتش بس خبتها ومسكتها ب ايدي..
_اي ي احمد ف اي
-بقولك ي ماهر ليلي اتخطفت
_ليلي مين
-ال حكتلك عنها ي ماهر
_ايوا ايوا ومتعرفش مين ال خطافها
قال بزعيق

 

 

-معرفش اومال انا جتلك اي اتصرف واعمل بلاغ هو مش انت ظاابط
_طيب اهدا اهدا.. حد شااف اتخطفت ازاي او انت عرفت منين
-كان واحد من رجلتي ماشي وراها وشااف عربية اخدتها
_طيب فين الراجل دا
-ثواني هجيبو
بعد وقت
-اتااخرت لي
=معلش ي باشا
_ركز معاايا انا العربية كان شكلها اي
=كانت سودة وعالية ي بية
_شوفت الارقاام
=كانت الدنيا ضلمة ومكنتش شايف بس اناا صورتها ع الموبيل اتفضل الصورة
-ماا كان من الاول يغبي
_اهدا ي احمد
-هتعمل اي
_هخليهم يكشفو ع العربيه دي بتاعت مين خليك هنا انت لحد ما اجيلك
-الو مين معايا
*انا سعاد عمة ليلي
-اهلا ي استاذة سعاد
*ازيك ي احمد.. انا كنت برن ع تلفون ليلي بس هي مش بترد
-ليلي.. ليلي اتخطفت
*يعني اي اتخطفت اي ال انت بتقولة دا
-دا ال حصل
*ازااااي وانت كنت فين
قال بنفااذ صبر

 

 

-حضرتك انت ف القسم دلوقتي وهجبها متخافيش حضرتك
*طمني ي احمد
-حاضر مع السلامة
فجاءة لقيت الباب بيتفتح براحة وبيظهر من ورا الباب واحدة ولابسة حاجة ع وشها
بصت عليا لقت وشي متعور.. لفت وقالت بصوت عالي يخض
_مين الحيوااان ال مد ايدو عليها
اتلمو كلهم بسرعة
_اناا بقول مين ال مد ايدو عليهااا ي اغبية
قال بخوف
-انا.. اناا ي ريسة
_هو انا مش منبها ان محدش يجي جمبها
-حصل.. اسف والله
_وانا مفيش حد يكسر كلمتي
طلعت المسدس من جيبو وضربتو ف دماغو طب ساكت..
_شيلو الغبي دا من هنا يالة

 

 

انتتي بتعمل كداا لييي انت قتلتو..!
قربت مني وقال
_علشان حاول يقربلك بس
انتتت مين
ضحكت ضحكة مستفزة وقالت وهي بترفع ال ع وشها
_انا اكتر حد بيكرهك..
سعادد؟!!

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببني ابي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى