روايات

رواية أحببتك رغم اختلافك الفصل السادس عشر 16 بقلم هدير بدر

رواية أحببتك رغم اختلافك الفصل السادس عشر 16 بقلم هدير بدر

رواية أحببتك رغم اختلافك الجزء السادس عشر

رواية أحببتك رغم اختلافك البارت السادس عشر

رواية أحببتك رغم اختلافك
رواية أحببتك رغم اختلافك

رواية أحببتك رغم اختلافك الحلقة السادسة عشر

كريم بصلها بصدمه

رنين بعياط هستيري : ماتسبنيش والله وخليني حتي خدامه عندك انا والدتي توفيت وماعدشي ليا حد

كريم بصلها بدموع : اهدي اهدي هي مامتك توفيت

رنين بعياط : ايوا وخلاني طردوني وخدوا البيت

كريم بهدوء: طاب اهدي تعالي اكشف عليكي الاول وبعدين نشوف حوار خلانك دا

رنين مسحت دموعها بكفوف ايدها : لا انا مش تعبانه بس ماتطلقنيش

كريم بحب: اطلقك ليه

رنين بدموع : علشان تعبانه يعني وكدا

 

 

 

 

 

 

كريم : بس انا بحبك ايه يعني تعبانه شويه هاقف معاكي وهاتبقي احسن من الاول كمان

رنين حضنته بقوه : انت تستاهل احسن من كدا بس مش بايدي والله ماليش مكان اعيش فيه

كريم حط دماغها بين ايديه وبص في عينها : يعني متجوزاني علشان مالكيش مكان مش علشان بتحبيني

رنين اتوترت وبعدين افتكرت كلام الدكتور انها مش هاتخف واحتمال تموت قريب خافت تعلقه بيها : ل لا مش بحبك انا بس عايزه مكان اعيش فيه

كريم سكت شويه : تمام يالا علشان نروح لدكتور

رنين : لا انا بخير مش لازم دكتور

كريم : يالا يارنين

وبعد إلحاح رنين راحت معاه علي مضض

اول ماوصلوا للدكتوره رنين جسمها اترعش

كريم حس بخوفها مسك ايدها وفضل يطبطب علي ايدها محاوله تخفيف التوتر

ودخلوا

الدكتوره كانت في انتظارهم

 

 

 

 

 

 

كريم : اتفضلي يا دكتور اكشفي عليها ولو محتاجه نسافر برا مافيش مشكله عندي

الدكتوره بدأت تفحصها وكريم ماسك ايدها علشان يطمنها ورنين مش مركزه غير معاه

الدكتوره انهت الكشف

كريم : طمنيني

الدكتوره باسف : هي للاسف وصلت لمرحله متأخره

رنين عينها دمعت وبصيت في الارض

كريم بهدوء وحزن جواه بس ماحبش يبين كدا ادام رنين : طاب ينفع اخدها اسفرها برا

الدكتوره : العمليه هاتبقا نسبه نجاحها ولسه هاتكمل

كريم قاطعها : تقدري تكتبلها مسكنات بس دلوقتي علي لما نسافر

الدكتوره فهمته : تمام مافيش مشكله

كتبتلها مسكنات

الدكتوره: لازم راحه تامه وتبعد عن أي ضغوطات او اي زعل علشان هاياثر عليها اكتر

كريم : تمام ومسك ايد رنين ومشيوا

رنين طول الطريق ساكته ومش بتتكلم وباصه للطريق وسرحانه

وصلوا للبيت

كريم نزل من العربيه وخدها ودخلوا بيتهم

رنين قعدت على كرسي و مسكت دماغها ودموعها نازله في صمت

 

 

 

 

 

كريم قعد علي الارض ادامها ومسك ايدها : ممكن اعرف بتعيطي ليه

رنين مسحت دموعها : انا عايزاك تبعد عني وعاملني اكني خدامه ليك انا كدا كدا مش بحبك فا مش هاتاخد واحده مش بتحبك.

كريم ضغط على ايده ورنين خافت من شكله

كريم: هاخدك ونعمل العمليه وبعد كدا هاطلقك

………………

مروان حط هدوء في العربيه وفضل يبصلها بحب وهي اتكسفت من نظراته ليها وبصيت من الشباك

مروان حب كسوفها

وصلوا البيت

ومروان شال هدوء

الداده شافتهم وفضلت تدعيلهم

مروان بص للداده :ممكن تجهزي الاكل يا داده وتجبيه فوق

الداده بحب : عنيا ياحبيبي

مروان طلع وحط هدوء علي السرير

وقعد ادامها ومسك ايدها وبصلها بحب

مروان بحب : هدوء

هدوء بصتله وسرحت في عينه

 

 

 

 

 

 

مروان كان فرحان : احم عايز اقولك حاجه

هدوء : اتفضل

مروان : انا بحبك

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتك رغم اختلافك

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى