روايات

رواية خدعه مقربه الفصل الثالث 3 بقلم هاجر العفيفي

رواية خدعه مقربه الفصل الثالث 3 بقلم هاجر العفيفي

رواية خدعه مقربه الجزء الثالث

رواية خدعه مقربه البارت الثالث

رواية خدعه مقربه
رواية خدعه مقربه

رواية خدعه مقربه الحلقة الثالثة

يونس وقف بصدمه وغضب وقال : نعممممم !!! انتى مجنونه عايزانى أطلقها واتجوزك انتي اكيد هبت منك على الاخر

بسنت بغضب : بقولك انا ال بحبك رقيه لاء هي اتجوزتك وخلاص صالونات ومكانتش تعرف عنك حاجه لكن انا حبيتك من زمان اووي

يونس بصلها بقر”ف وقال : حقيقي انتى وحده حقيره وانا ندمان أن كنت اعرفك وضيعت رقيه منى بسببك انا مش عايز اشوفك تاني فى اى مكان

 

 

 

 

 

بسنت وقفت قدامه وقالت تحدي : بلاش تتحدانى يايونس علشان مقلبش الدنيا عليكم كلكم

يونس زقها ومشى من غير كلام

بسنت بحقد : ماشى يايونس متزعلش بقا من ال هيحصل

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أستغفروووا

رقيه بصدمه : بتضر”بينى ياماما

والدتها : وأمو”تك كمان ازاى تقولى كده على أختك

رقيه بدموع : بس دي حقيقه انا شوفتها بعينى و

 

 

 

 

 

قاطعتها والدتها وقالت بغضب وعصبيه : اخرررسى مش عايزه اسمع حاجه منك ولو فضلتى تقولى على أختك كده اعتبرى أن امك ما”تت وانسيني

قالت كلامها وخرجت من البيت بأكمله

رقيه قعدت على الأرض بانهيار وقالت بعياط يوجع القلب : حتى انتى كمان وجعتينى انا مش مسمحاكم كلكم ااااااه ياقلبى يارب يارب

فضلت على حالها لحد مافقدت الوعى من كتر العياط

يونس بعد وقت وصل البيت وهو عنده إصرار أن يخليها تسامحه ومش هيدمر البيت بسهوله فتح الباب واتصدم لما شافها واقعه على الأرض ووشها شاحب شحوب المو”تى اتخض وجرى عليها وحاول يفوقها مفاقتش شالها ونزل بسرعه ركب العربيه وطلع على المستشفى وهو هيموت من القلق عليها

 

 

 

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹صلوا على شفيعكم

بسنت بغل : انا لازم ادمرها هي مش هتاخد حب حياتى مني بكل سهوله انا بكر”هها

الشخص بخبث : انا مش عارف انتى بتكر”هيها كده ليه الصراحه

بسنت بحقد : موضوع قديم ومش عايزه افتكره المهم هتساعدنى

الشخص : والمقابل

بسنت : عايز ايه ؟؟

الشخص : عايز أتجوزها

بسنت بغضب : انت كمان

 

 

 

 

 

الشخص ببرود : انتى مش ليكى تبعديها عن يونس ملكيش دعوه انتى بقا بال هيحصل

بسنت بتفكير وخبث : موافقه

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹أذكروا الله

الدكتوره خرجت ويونس جرى عليها بخوف : هى كويسه يادكتور

الدكتوره بهدوء : ضغط الدم كان مرتفع جدا وكان هيسبب جل”طه بس الحمد لله قدرنا نلحقها

يونس بصدمه : جل”طه !!!

 

 

 

 

 

الدكتوره : ايوه انا عملت اللازم معاها وان شاء الله هتكون كويسه وبخير المهم ابعدوا عنها أي عصبيه وضغط الفتره دى عن أذنك

الدكتوره مشيت ويونس دموعه نزلت بندم وقلبه وجعه عليها وعرف أن هو السبب خبط على الباب ودخل وكانت رقيه نايمه على السرير بتعب يونس قرب منها وقال : حبيبتى انت كويسه

رقيه بتعب : الحمد لله

يونس بتوتر ودموع : انا اسف بالله عليكي سامحيني صدقيني فى حاجات كتير انتي متعرفيهاش والله انا

قاطعته رقيه وقالت : خلاص يايونس انا مش زعلانه

يونس بصدمه وفرحه : يعنى سامحتينى

 

 

 

 

 

رقيه هزت راسها بهدوء

يونس بشك من تغيرها المفاجئ : انتي بجد مسمحانى

رقيه : ايوه

قالت كلامها وغمضت عيونها وهى بتفكر فى خطتها ال جايه وبتحاول تستعيد تفكيرها

يونس بقلق قال فى نفسه : مش مرتاح لهدوئك يارقيه حاسس انك بتفكرى فى حاجه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خدعه مقربه

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى