روايات

رواية طفلتي الغامضه الفصل الخامس عشر 15 بقلم شوشو

رواية طفلتي الغامضه الفصل الخامس عشر 15 بقلم شوشو

رواية طفلتي الغامضه الجزء الخامس عشر

رواية طفلتي الغامضه البارت الخامس عشر

رواية طفلتي الغامضه الحلقة الخامسة عشر

كمال رفع أيديه ولسه هيضرب كنان دخل البوليس
كمال باستغراب: في ايه
الضابط: مطلوب القبض علي كوثر الحديدي
كمال بصدمه: أيه. ليه
أسيل بقوه: عشان بتاجر في المخدرات ياعمو ومش بس كده أسيل لفت وقربت من كوثر واتكلمت بقوه وخبث: ولا انتي أيه رأيك ياكوثر هانم، اللي قوليلي كده أيه علاقتك بملجأ****
كوثر بتوتر وخوف ساكته
لتكمل أسيل بقوه؛ أقولك انا بقا عشان شكلك مش فاضيه تتكلمي
لتكمل بصوت عالي: أختك ياعمو كمال هي اللي خطفت بنتك نور
كمال بصدمه: مش ممكن، ليه تعملي كده
كوثر بحقد وجنون؛: عشان انت السبب
كمال بصدمه: انا
كوثر بغل: ايوه خدت كل حاجه الفلوس والشهره والزف*ته اللي انت بتحبها ومدلعها، كل حاجه انت عاوزه خدتها
وبدأت تتحرك من علي الكرسي

 

 

الضابط بجديه؛: خدها ياعسكري
العكسري فك كوثر وكلبشها
كوقر بجنون: هقتلك ياكمال انت وأبنك
كمال بصلها بصدمه
معفول دي أختها تعمل فيه كل ده، أختها اللي كان بيعملها كل حاجه حلوه في الدنيا
معقول.
كنان: ماما
فاطمه كانت قاعده علي كرسي ومصدومه ودموعها نازله أسيل طانت طلعت بره مع الضابط
كنان قرب منها واتكلم
كنان: طب مش عاوزه تشوفي نور
فاطمه بلهفه وكمال: هي فين
في نفس الوقت دخلت نور وأسيل
كمال وفاطمه بيصبوا لنور ونور بتبصلهم

 

 

بعد مرور عده دقائق
نور قربت من فاطمه وكمال وحضنتهم
نور بدموع: ماما، بابا
فطوم بدموع: ياروح قلب ماما، كمال انا مش مصدقه
كمال بحب: تعالي في حضني ياقلب أبوكي
نور فصلت حضنهم كتير أووي
كمال بجديه: عرفت دي كله منين.
كنان حكي لكمال كل حاجه
كمال بصدمه: دي حربابيه، ليكمل بحب ربنا يجبر بخاطرك يا أسيل ويفرح قلبك زي مافرحتي قلبي
قطع لحظتهم
أسيل بمرح وصدمه: البندقيه ياعم إبراهيم، لزام نغسل عارنا بأدينا
، الدنيا اتقل خيره، فعلاً خيراً تعمل شرا تلقي
كنان بضحك: هو أي كلام وخلاص ربنا يهديكي
أسيل بمرح: أي هبد في الجبل ياحلو انت
كمال مش سامعهم وفاطمه كمان باصين لنور
حمزه دخل
حمزه بمرح: أزايك ياابونسب

 

 

كنان بغيظ: انت كنت فين ياحيو”ان
حمزه بسماجه ومرح: كنت عند أختي
كنان بعصبيه: بتعمل ايه
حمزه بحب: بقولها أني عاوز اتجوز نور
كنان: أمشي من قدامي ياحمزه
عند رودينا
كانت مع صحابها
واحده من صحابها: ناويه علي أيه مع كنان
رودينا بكدب: قريب هنتخطب، دي ميقدرش يستغني عني
أخري بخبث؛ متنسيناش لما الدنيا تمشي معاكي
رودينا: مقدرش انساكم
عند كنان
فاطمه كانت حاضنه نور
حمزه بغيره: ماخلاص بقا
كنان فهم أنو غيران بس سكت

 

 

حمزه بحب؛: عمو كمال انا طالب أيد بنتك نور
كمال بحب: الرأي رأي العروسه، بس هتعيش هنا معانا لووفقت كمال بص لنور اللي كانت هتموت من الخجل
كمال: أيه رأيك ياحبيبتي
نور بخجل: اللي تشوفه يابابا
كمال: يبقا علي بركه الله
حمزه من القرحه زغرط
كمال بضحك وكنان؛ مجنون والله
كمال بحب: مبروك يانوري، مبروك يابغ*ل
حمزه بفرحه: الله يبارك فيك ياغالي
نور بفرحه: الله يبارك فيكي ياحبيبي
أسيل بفرحه: مبروك ياقلبي
نور بفرحه وحضنتها: الله يبارك فيكي ياقلبي
حمزه بجديه: يبقا خطوبتك انت ونور الاسبوع الجاي وأنا وأسيل، أيه رأيك يابابا
في نفس الوقت رودينا كانت داخله القصر وسمعت أخر جمله
رودينا بصدمه؛: أيه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي الغامضه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى