روايات

رواية خادمه الوحوش الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم سارة محمد

رواية خادمه الوحوش الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم سارة محمد

رواية خادمه الوحوش الجزء الرابع والثلاثون

رواية خادمه الوحوش البارت الرابع والثلاثون

رواية خادمه الوحوش
رواية خادمه الوحوش

رواية خادمه الوحوش الحلقة الرابعة والثلاثون

رعد بغض*ب ح*فر قب*ره بايده مش هر*حمه
فارس استني نطمن علي ادهم الاول وبعدين هنتصرف معاه ثم وجه كلامه لفاطمه انتي ملكيش دخل يا فاطمه انت كنتي ضح*يه
لم ترد فاطمه فقط تب*كي
هند خياااص بقي يا بطه ادهم هيقوم وهيبقي كويس إن شاء الله
فاطمه وهي تمسح دموع*ها إن شاء الله
مرت ساعات
الجميع يقف امام غرفه العمليات ينتظر خروج الدكتور
واخيرا خرج الدكتور
اتجه له الجميع بل*هفه
رعد خير يا دكتور

 

 

دكتور الحمدلله قدرنا نخرج الرص*اصه حالته مستقره ننقله غرفه عاديه وتقدروا تتطمنوا عليه حمدالله علي سلامته عن اذنكم
الثلاثه حضنوا بعض قائلين بفرحه الحمدلله الحمدلله
فارس ليلي ليلي فين
رعد ليلي كويسه متقلق*ش كنت لسه عندها
فارس وصل البنات علي البيت
فاطمه لا انا مش همشي هفضل مع ادهم مش هسيبه
رعد خلاص ماشي
ثم تركهم وذهب
ولكن لحقه جاسر قائلا انت رايح فين
رعد بغض*ب هدور علي الزف*ت اللي اسمه مدحت ده
جاسر متتعبش نفسك الحراس مسكوه وهو في القصر دلوقتي عملوا معاه الواجب
رعد كويس جدا
ثم ذهب
خادمه الوحوش
بقلم sara mohamed
اميره انا هروح اشوف ليلي
اوام لها فارس
في غرفه ليلي
اميره للممرضه هي هتقوم امته
الممرضه دقائق وتفوق عن اذنك
اميره اتفضلي
دقائق وبدات ليلي في فتح عينها
ليلي ااااه يا دماغي انا فين

 

 

اميره ليلي انتي كويسه
ليلي اميره انا فين فجاه تذكرت ما حدث ادهم ادهم فين هو كويس صح حصلها حاجه
اميره اهدي يا حبيبتي ادهم كويسه وحالته مستقره متخافيش
ليلي بدمو*ع الحمدلله الحمدلله عايزه اشوفه
اميره انتي لسه تعبانه
ليلي انا كويسه عايزه بس اشوف ادهم
اميره طيب تعالي
في غرفه ادهم
ادهم بصر*اخ ااااااه يا بني ابعد عني هتم*وتني
فارس وهو يضربه خضتنا عليك يا رخم
ادهم يا جدعان والله لسه خارج من العمليات تعب*اااان دي رصا*صه مش دور برد الله يخ*رب بيوتكم
جاسر بالم ودني وجعت*ني
ادهم بصدمه لا يا شيخ ادهم وقد لاحظ وجود البنات في الغرفه وحاله فاطمه وقل*قها عليه
ادهم بمرح ايه دا يا فض*حتي عندكم تيووووف
فارس بق*رف تيووووف
الجميع هههههههههههههههههههه
هند هههههههههههه واييه انت عسي يا ادهم
جاسر نعم يا عنيا مين دا اللي عسل سمعيني كده
هند احم احم انت طبعا يا جاسوووويه
جاسر ايوا كده اظبطي احسنلك
ادهم اومال رعد فين
فارس وهو يغمز له هيكون فين يعني ما انت عارف
ادهم ههههه ما ينامش وحقه بره ابدا اخويا وعارفه

 

 

لحظات ودخلت ليلي وهي تستند علي اميره
ادهم يا مص*يبتي مالك يا اختي عملوا فيكي ايه
ليلي هههههه وانا اللي جايه قلق*انه عليك ما انت زي ال*قرد اهو
ادهم الله اكبر انا ادهم بردو مش اي حد ولا ايه
ليلي هههههههههههه صح الف سلامه عليك يا ادهم
ادهم بابتسامه الله يسلمك ايه اللي حصل
فارس والله ما نعرفش فجاه وقع*ت واغم*ي عليها
بعد مرور دقائق رجعت ليلي الي غرفتها لكي ترتاح
ادهم وهو يغمز لجاسر وفارس عشان يخرجوا
ولكن لاحظته هند
هند باستغراب مايك يا ادهم هي عينيك فيها حاجه قاعد تعمي كده كده واخذت تقلده بشكل مضحك
ادهم ههه اصل عينيا بتو*جعني شويه بس
هند اه ايف سيااامه عييك
ادهم الله يسلمك
ادهم بقولكم ايه ما تقوموا تروحوا احسن
فارس لا مش هنسيبك لوحدك
ادهم اممممم طيب اطلعوا بره وسيبوني مع فاطمه شويه
فارس نعم يا اخويا انت بتط*ردنا
ادهم ايوا
خادمه الوحوش
بقلم sara mohamed
جاسر الواد دا عايز يتربي
فارس معاك حق
ولكن قبل ان يقتربوا منه صرخ ادهم قائلا الحقوني الحقووووني
ولكن اسرع جاسر ووضع يده علي فم ادهم قائلا يخ*رب بيتك وطي صوتك
هند يعني يعمييكم ايه وهو يعيني تعبان كده
ادهم شايفين العاقله

 

 

هند اي خدمه
قطع حديثهم دخول رعد
ادهم يا كبير انا اتبهد*لت في غيابك يا كبير الحقني
رعد ذهب باتجاه ادهم واحتضنه قائلا حمدالله علي السلامه يا وحش
ادهم الله يسلمك يا رعد ثم اكمل بهمس هاااا خلصت عليه
رعد هههههههه مت*قلقش انا حليت الموضوع
ابتعد رعد عنه قائلا ليلي فين
جاسر راحت اوضتها ترتاح شويه صحيح الدكتور قالك ايه بخصوص ليلي
رعد بابتسامه هبقي اب
الجميع بصد*مه نعم
رعد في ايه يا جدعان بقولكم هيبقي اب
فارس وجاسر انق*ضوا علي رعد واحتضونوه قائلين بفرحه مبرووووووووك يا ابو فارس
رعد هههههههه الله يبارك فيكم
ادهم بفرحه مبرووووووك يا رعد
رعد الله يبارك فيك
رعد انتو قاعدين هنا ليه كل واحد ياخد مراته ويروح يلا
ادهم حبيبي والله يا رعد
ذهب جاسر وفارس واميره وهند الي البيت ورعد ذهب كي يطمئن على ليلي وبقي ادهم وفاطمه
ادهم ساكته ليه يا فاطمه
فاطمه بدم*وع ادهم انا اسفه اوي
ادهم باست*غراب اسفه علي ايه
فاطمه كل اللي حصل بسببي
ادهم بابتسامه لا يا ستي مش بسببك وبعدين انا كويس اهو زي الفل وكلها يومين واخرج من هنا بطلي عيا*ط بقي
فاطمه وهي تمسح دمو*عها حاضر
عند رعد وليلي
رعد يا ليلي خذيني جنبك ضهري وجعني من الكنبه
ليلي رعد انا تعب*انه شوفلك مكان نام فيه
رعد يعني دي اخرتها يا ام فارس
ليلي ايوا اوعي بقي
رعد كده طب اهو
ليلي يا رعد بطل رخ*امه بقي
رعد لا
ليلي رعد
ليلي رعد
رعد بحبك
ليلي بابتسامه وانا كمان
خادمه الوحوش

 

 

بقلم sara mohamed
بعد مرور ثلاث سنوات
يجلس الثلاث بنات في القصر وياكلون الفاكهه
هند اااه امييه هاتي طبق اللي جنبك دا
اميره بعيد اوي يا هند مش طايلاها
فاطمه هههههههههههه دا جنبك يا اميره مش بعيد
اميره بقولكم ايه انا خلاص علي اخري انتو مش شايفين بطني قد ايه
هند مش يوحدك يا اختي
في المطبخ
ليلي باست*غراب وهي تنظر لابنها فارس
ليلي مالك يا فارس واقف كده ليه
فارس بخ*وف خايف من طنط اميره وطنط هند وطنط بطه
ليلي ليه
فارس بياكلوا الاطفال الصغيرين خاي*ف اروح عندهم ياكلوني شايفه يا لولو بطنهم كبيره ازاي في جوه اطفال صغيرين
ليلي ههههههههههههههه مين اللي قالك كده
فارس عمو ادهم
ليلي ههههههههههههه ماشي يا ادهم لما اشوفك بس
فجاه سمعوا صوت صر*اخ
فارس الصغير عااااااااااااااا هياكلوني عااااااااااا يا بابا يا ادهم يا جاسر يا فارس عاااااااا وطلع يجري علي الجنينه عند والده واعمامه
ليلي بصدم*ه هو في ايه
خرجت ليلي علي صوت الصر*اخ
ليلي بخض*ه في ايه
فاطمه وهند واميره في صوت واحد اناااااا بولد
ليلي عااااااااااا يا رعد
اتي رعد والباقين
ليلي وهي تشاور عليهم بيولدوا
جاسر وادهم وفارس في صوت واحد ايه
رعد انتو لسه هتستغربوا كل واحد يشيل مراته وتعالوا ورايا يلااا
اوام له الجميع
في المستشفي
الجميع امام غرفه العمليات
خرج الدكتور قائلا عايزين مدام ليلي جوه
ليلي حاضر

 

 

جاءت تدخل ولكن سبقها كل من جاسر وفارس وادهم
وبقيت هي
ليلي ورعد هههههههههههه
رعد تعالي اقعدي يا بنتي تعالي هههههههههه
فارس الصغير بابا هي طنط اميره وهند ربطه هيجيبوا نونو
رعد ايوا يا حبيبي
فارس الصغير الله هلعب معاه
ليلي هههههههه ايوا يا حبيبي
بعد مرور ساعه
يجلس الجميع في غرفه واحده
وامامهم فاطمه واميره وهند وكل واحده جنبها طفلها
فارس الصغير الله حلوه اوي بنتك يا طنط بطه لما تكبر انا هتجوزها ماشي
فاطمه ههههههههههه ماشي يا حبيبي
فارس الصغير هي اسمها ايه
ادهم بابتسامه اسمها زينه
فارس الصغير الله اسمها حلو اوي اهلا زينه انا فارس هروح اسلم علي الباقين وارجعلك تاني ماشي
وقف عند هند قائلا اسمه ايه
هند ياامز
فارس الصغير ايه
هند ياامز يامز يا فايس
فارس الصغير رامز
هند ايوا

 

 

فارس الصغير اسمه حلو يلا اكبر بسرعه بقي يا رامز عشان تلعب معايا
ثم تركها وذهب الي اميره
فارس الصغير طنط اميره سمتيها ايه
اميره بابتسامه حنين يا فارس
فارس بابتسامه اهلا يا حنين يلا بقي اكبروا بسرعه عشان نلعب مع بعض
ثم ذهب إلي زينه قائلا بفرحه مش كده يا زينه
ادهم موجه كلامه لرعد هههههههههه ابنك اختار من دلوقتي يلا بقينا نسايب يا وحش
نظر له رعد وابتسم

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خادمه الوحوش)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى