روايات

رواية صقر الصعيد الفصل الثاني 2 بقلم مي محمد

رواية صقر الصعيد الفصل الثاني 2 بقلم مي محمد

رواية صقر الصعيد الجزء الثاني

رواية صقر الصعيد البارت الثاني

رواية صقر الصعيد
رواية صقر الصعيد

رواية صقر الصعيد الحلقة الثانية

ملك ببكاء.. والله حرام عليكم كده حرااااااااااااااااام والله وفضلت تعيط

قلع الچاكت وقرب منها بعد ما رمه الچاكت علي الاريكه.. ممكن تهدي شوية

ملك بصت عليه ببراءه.. اهدا

فهد بابتسامه.. اه تهدي شويه وبنسبه للي مفروض يحصل

فانا هتصرف متقلقيش

وقام دخل الحمام

ملك ف سرها.. هيعمل اي داا ياربي انا تعبانه لوحدي ، شكله مجنون

– عند والد فهد

قاعد والناس كلها مستنيا شرف العروسة

بدر قام وتوجه لزوجته حكمت .. بقولك ايي يامرأة انتي اطلعي شوفي ولدك اتأخر لي إكدة

حكمت بطيبه.. اصبر شوية عاد ياحج ، البنية تعبانه وكان حالها يصعب ع الكافر واللهي

بدر .. عارف حديتك الماسخ ديه ، اطلعي بجولك دلوك عاد

طلعت حكمت عند فهد

– طلع فهد من الحمام

وفي يده قماش ابيض يبان عليه اثار دماء

ملك بخضة.. ايييه دااااا ؟؟؟

بص عليهاا .. دم

ملك بلعت ريقهاا وقامت وقالت ببراءه.. انت اتعورت ولا اييه

فهد بندب.. صبرني يااارب

ملك كادت ان تتكلم ولكن قاطعهم صوت حكمت .. يلااا يافهددد ياولدي عاد ، وين الامانه

فهد بصوت عالي.. حاضر جاااي

ملك بخوف.. هو فيه اييه

فهد.. هششش اخرسي خالص متتحركيش لحد ماجيكي

ملك بتوتر.. حاضر

طلع لوألدتها وأخذت منه المنديل واخذت تزغرت بأعلي صوت معا ضرب الناار

بدر بفرح.. امنيح أكده هاتي ياحجه عنك

واخذه منهاا بفرحه

بدر.. اضرب يولد النااار الناس كلهاا خليهاا تعرف ان فهد الانصاري اتجوز عاد

احدي الفتيات .. لووووي لوووي

– عند فهد قعد علي السرير وأيده وجعاه مكان الجرح قاطعته ملك .. انت كويس

بص عليها وسكت

قربت منه بطيبة وحب ومسكت ايدو وبصت ف عنيه.. انت ليه عملت كده ؟؟

فهد وسرحان ف عيونها.. عيزاني اعمل اي يعني

ملك بحزن.. مقلتش ليا انك هتعور نفسك ، جرحك عميق اوي واكيد نزفت كتير

فهد ربط الشاش وقام .. ولا عميق ولا حاجه ، عادي متقلقيش علياا

ملك قامت.. طيب ارتاح شوية

فهد.. اوكي

ملك بستغراب.. اي دا انت مش بتتكلم صعيدي زيهم

فهد بابتسامه.. انا من شهر بس جيت هنا ، انا طول حياتي برا اصلا

ملك بابتسامه.. بجد

فهد بنوم.. اااه

ملك بتعب.. طيب انا هنام بقي

فهد.. وانا كمان ، تعبان خالص والله

ملك تمددت علي السرير كي تنام ولكن توقفت عندما رأت فهد يقترب من السرير

انت هتعمل اييه ؟

فهد ببراءه.. هنام

ملك.. هتنام فين ؟

فهد بيشاور ع السرير.. هناا

امال معور نفسي وكنت هموت ودايخ ومش قادر اقف وف الاخر تقوليلي هتنام فييين

ملك .. طيب تعال نام وخلاص

فهد قعد بابتسامه وقال.. ماتخديني فحضنك وتكسبي ثواب يا شيخه

ملك بكسوف.. ياريت تحترم نفسك تمم

واعطته ظهره ونامت

فهد بستغراب.. يبت مش بكلمك انا

ملك بسعادة لا تعرف سببهاا.. تصبح علي خير

فهد بقلة حيلة.. وانتي من اهلي ياختي ، اتخمدي

ابتسمت ملك ونامت

– في يوم جديد

صحي بدر وحكمت

علي الفطار

بدر .. امال وين فهد عاد

حكمت بابتسامه.. مش عريس ياحج ، سيبه علي راحته

بدر بضحك.. علي قولك ياحجه

حكمت بضحك.. هههههه

– عند فهد صحي واخذ شاور

وعينه وقعت علي ملك اللي نايمه زي الملايكه

قرب وبعد خصلة الشعر بخفه وعيناه علي شفتيها بحب

فهد ف سره.. دي مراتي

قرب كي يقبلها ولكن تفاجاء ب ملك تفتح عينيهاا وقامت بصدمة.. انتتت بتعملللل اييي

فهد بخضةة .. اييييه ، خضتينيييي منگ لله ، قطعت الخلف بسببك ، هو فيييه كدهههههه ، يااااساترررر

دمي نشف ياشيخه

ملك بضحك.. هههههه ههههه

😂 انت ههههه ، اناا اسفه معلش مش قصدي ههههه

فهد قرب بخبث.. طب صالحيني بقي ، وغمزلها

ملك بكسوف.. لو سمحت بقي متكسفنيش كده

فهد بخبث اكبر.. والله هكون احنين و

ملك بعدم فهم.. احنين ، مش فاهمه ، قصدك اي

فهد وعيونه تبان عليها ارغبة الواضحه.. تعالي اقولك

ملك ضمت حواجبها بستغراب.. اجي فين

فهد.. غمزلها بوقاحه

ملك فتحت عينيها بصدمة وقالت.. انت مشش محترممم

فهد .. نهار ابوكي اسووود انتي بتقولييييي اييي

ملك بخوف رجعت لورا.. ا آ آ انت آآ انت

قرب وحاوطها بقوة.. قولتي ايييييييه ؟؟

ملك بخوف وجسمها

بيتنفض .. م م م

فهد.. متهتهيش

ملك بخضة.. والله انا اسفه مش هقول كده تاني ، انا اسفه والله وفضلت تعيط

فهد بخوف وخضه عليهااا..

ملك ، ملكك اهدي خلاص ، ملكك

ملك بهستريأ .. اناا اسفه آآنا اسفه والله ، م مقصتش والله والله وفضلت تعيط

خدها ف حضنه .. هششش هشش اهديييي خلاص ، انااا اللي اسف خوفتك مني ، حقك علياا مش هعمل كده تاني والله بس اهدي بقي ، ملك

انتي سمعاني

طلعها من حضنه وجدها مغمي عليهاا.. ملكككك ، ملك فوقيي

شالها وسندها علي السرير ببطء .. ملك

حاول يفوقهاا وبعد وقت استجابة وفاقت.. الحمدالله حراام عليكي سيبتي ركبي

ملك بتعب.. آ آآآآآه

فهد بخوف.. انتي كويسه

ملك .. آآآآآ آآآه كويسه

فهد.. متبقيش اخفيفه كده ، اجمدي معاي

ملك بصت عليه..قصدك اي

فهد بكدب.. كنت بهزر معاكي يا ملوكه

ملك بكسوف.. انا بتوتر بسرعة

فهد قرب منها وهي رجعت لورا

انت بتعملل اييييه

فهد ببراءه.. هصالحك

ملك بضحك.. هههه لا لااا خليك بعيد احسن

فهد.. لاا لاا لازم اصالحك ، عيب ف حقي مصلحش مراتي

قرب منهاا مرة اخري وهي ابتعدت وقامت تجري

فهد خلاص ونبيي بقي

فهد..طيب ياختي

ورجع تمدد علي السرير ومثل النوم.. انت هتنام

فهد.. لاا هسافر

ملك .. ها ، هتسافر وتسبني

فهد بص عليها .. يابنتي ارحمي امي ، اناا هناااام ، عشان مش وراكي حاجه

ملك بتسأل.. احم ، ه آآ

فهد.. مالك بتهتهي لي كده

ملك بتعب.. انا جعانه اوي ، انت مش هتأكل

فهد قام .. اه هأكل اكيد ، استني هنا هنزل اناا

ملك بابتسامه.. حاضر

ابتسم ونزل

وأمر الشغالة تطلع بأكل ل ملك

وهو دخل المكتب عند بدر

السلام عليكم

بدر قام بفرحه.. وعليكم

السلام ياولدي ، عامل اي عاد

ابتسم فهد وقبل يد وألده .. الحمدالله تممم

بدر .. والبنت ملك عامله اي ياولدي

فهد..كويسه متقلقش

بدر.. امنيح ياولدي ، يلا اطلع ، حدا عروستك

فهد ضحك.. ههههه حاضر ياحج ، بس كنت عايز اقولك حاجه كده

بدر .. قول يولدي

فهد.. بابا انتي عارفني هسافر اخر الشهر داا ، وني نزلت عشانك لما طلبت مني الجوز ملك

بدر بحزن.. عارف ياولدي

فهد.. تمم ، انا ببلغك بأخر الشهر هسافر ، المكان داا مش مكاني يابابا

بدر.. البنت حلوة ياولدي وغلبانه ، وهتعيش وياك ف اي حته واللهي

فهد اعطاه ظهره وقال… عارف بس مش بحبهاا يابابا

قاطعه وألده.. عارف ومعا الوقت هتحبهاا والله ياولدي ،

اصبر علي البنيه كيف ولد الاصول عاد

فهد بص عليه وسابه وطلع عند ملك

اتصدم لما شافهاا ، م م ملك

بصت عليه بابتسامه وهي ترتدي ذالك القميص الذي كان يرتديه فضل متنح فيها

اقتربت منه ببطء .. انت كويس

بلع ريقه بصعوبه وقال.. اآنتي آحم آ آآنتي

ملك مسكت ايدو.. ممكن تهدأ الاول عشان تعرف تتكلم كويس

فهد ف سره.. انتي خليتي ف عقل اصلا

ملك وبتبص عليه بستغراب.. فهددددد

فهد ف سره… هو اسمي جامد كده ياربي صبرني

احم عايزة ايييه يبت

ملك بزعل.. اسمي ملك

فهد بابتسامه.. تمم يامدام ملك ، ثم أكمل بخبث، قصدي انسة ملك

احمرت وجنتيها خجلا واعطته ظهرهاا وأرجلها تبان بجاذبيه اقترب منها وحاوط خصرها

بعشق همس.. انتي حلوة اوي كده ازاي

ملك بكسوف وبتحاول تفلت منه .. اوعاا شوية كده لو سمحت بقي

فهد صم حواجبه .. اناا جوزك ياماما

ملك بكسوف.. عارفه ؟

فهد وغمزلها.. طب وايه ، هنفضل اخوات كتير

ملك جريت علي الحمام وهو

خلفهاا ولكن كانت قد اغلقت الباب خلفها

فهد بحب.. افتحي يابت هقولك حاجه مهمه والله

ملك بكسوف وضحك.. ههههه امشي بقي ونبي

فهد.. تؤ افتحي شوية كده

ملك…لاا لااا امشييي بلاش غلاسةةة

فهد.. يعني لابسه هدومي وعايزه تمشيني كمان من

اوضتي ، طب ينفع كده بزمتك

ملك ببراءه.. منتاا قليل الادب اوي

فهد بضحك وبيذق ف الباب .. ههههه طب افتحي بقي ، كفاية دلع عاد

ملك بضحك.. هتقلب صعيدي ولا اي

فهد.. لا

ملك.. هفتح بس بشرط

فهد قعد ورا الباب وساكت

ملك.. فهدددد انت سامعني

فهددددد

ملك ببراءه.. اكيد زهق ومشي

فتحت الباب شوية ولكن تفاجاءت بدخوله مرة واحد

وقعت فوقيه .. اعاااااااا

فهد بضحك.. اهديييي الله يخرب بيتك

ملك وبتحاول تقول.. اوعاا طيب

فهد ومحاوطها من خصرهاا بقوة.. تؤ مش عايز

ملك بأحراج.. عشان خاطري بقي

فهد.. هقولك حاجه

ملك بتزق فيه.. لا لا مش عايزة

فهد .. يبت اهدي شوية كده

ملك.. لاااا لااا ، وبتحاول تقوم

ولكن قلب الوضع واصبحت هي تحته .. ف ف ف

فهد بسرحان.. متهتهيش

ملك اغمضت عيونها بكسوف..

قرب وطبع قبلة علي خديها وحدا تلوي الاخرة لحد شفتيها

وكاد يقبلها ولكن قاطعهم صوت وألدته… ياااافهد طق طق طق

فهد ابتعد عنها ..ايووووه

بص علي ملك وقال.. نبرتي فيها ياختي اهوووو

وخرج

ملك بضحك.. ههههههه

وفضلت ف الحمام ..يافهددد فهدددد

ياربي هطلع كده

وبعد وقت خرجت من الحمام بملابسها نفسها تمدت علي السرير كي تنام

– ف جنينة البيت

فهد وسرحان .. ايه يافهد مالك ، البت وقعتك ولا اييه ، اجوزتها عشان لينا فلوس عند ابوهاا ، وبعدين يافهد ، البت ملهاش ذنب ، زي مابابا قال

وانا زنبي اييه اجوز واحده مش عايزهاا ، كان نفسي اعيش قصة حب حلوة

خلاص يافهد اصبر لاخر الشهر وبعدين طلقها وكل واحد يروح لحاله ، انا هسافر اصلا

– قام من مكانه وذهب الي عمله فهو مهندس ف احدي المصانع الخاصة به

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صقر الصعيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى