روايات

رواية احببت اربعيني الفصل التاسع 9 بقلم عشق كاتبة

رواية احببت اربعيني الفصل التاسع 9 بقلم عشق كاتبة

رواية احببت اربعيني الجزء التاسع

رواية احببت اربعيني البارت التاسع

رواية احببت اربعيني
رواية احببت اربعيني

رواية احببت اربعيني الحلقة التاسعة

منى : بجد يا بابا الله عليك ماانت تطبخ وانا مش عارفة

زين : خلاص يا منى تعالوا نفطر وانا وادم و وسيم نروح الشغل ونجيب المسا المادون عشان يكتب كتاب منى على وسيم

وسيم : بالسرعة دي يا عمي

زين : ايوة اهو عندك مانع

 

 

 

 

 

وسيم : ايوة عشان انا مش عاوز اتجوز من منى دلوقتي قبل ما شوف عمي زين متجوز

زين : ايه الكلام العب*يط ده يلي بتقولوا

منى : ارجوك يا بابا اتجوز من كيان وانا اتجوز من ابن عمي

ادم : منى ووسيم معاهم حق اتجوز يا خوي وكيان اكيد موافقة

كيان : انا اتجوز من زين بيه لأ مستحيل

منى : والله يا كيان وحياتي عندك اتجوزي بابا

زين : يعني انت عاوزين نتجوز انا وكيان

 

 

 

 

 

منى ووسيم وادم كلهم مع بعض ايوة عاوزين زين وافق وراحوا كلهم الشغل بعد مدة رجع زين ومعاه المادون وكتبوا كتاب منى على وسيم وزين على كيان بأوظة وسيم كان قاعد بالفون ويتكلم فيه ومنى طلعت من الحمام وكانت لابسة قم*يص نو*م وكانت حتنام بس وسيم مسك ايدها

وسيم : اهو كده يا منى انت مش عاوزاني ال*مسك

منى : ايوة ارجوك يا وسيم اب*عد عني

وسيم : قصدك ايه

منى : انا بكر*هك

وسيم : ماكنت الصبح فرحانة هو حصل معاك حاجة قولي يا منى

منى : لأ بس انا مش عاوزاك

وسيم : فهمني انت مش عاوزاني ليه

منى بخوف : عشان انا…انا

 

 

 

 

 

وسيم : انت ايه يا منى

منى : عشان انا م*ش بن*ت

وسيم : ايه الكلام ده يلي بتقوليه

منى : انا مكنتش عارفة ونسيت ايه يلي جرالي قبل جوازي منك يعني قبل أسبوعين او تلاتة

وسيم : ازاي يعني انت م*ش بن*ت مين الحي*وان يلي عمل كده

منى : هو شخص كان معايا بالكلية

وسيم : انا حعمل ايه دلوقتي حقل ايه لعمي انت حامل

منى : ايوة وانا كنت سكر*انة مع صحابي وزمايلي عشان دده نسيت واليوم انا حسيت

وسيم : خلاص بقى انا زقهت منك ومن قر*فك حقول لعمي ايه اني اتجوزت بنت م*ش بن*ت قولي

منى : ارجوك متقلش لبابا

 

 

 

 

 

وسيم : حيقول عمي ايه لو طل*قتك دلوقتي

منى : ابوس ايدك متقولش لأي حد

وسيم : خلاص يا منى انت بنت عمي بس اسمعني كويس ماانت مراتي ولا اي حد مهم بحياتي

منى : طيب

وسيم : انا حنام عالكنبة وانت حتنامي عالسرير

منى : حاضر

وسيم نام عالكنبة و منى عالسرير عند كيان كانت نايمة بح*ضن زين يلي كان عا*ري الصد*ر قرب من راسها وبا*سها وهي كانت نايمة

زين : انت بجد حبيتيني يا كيان زي ما انا حبيتك

 

 

 

 

 

كيان فتحت عيونها ودف*نت راسها حولين رق*بته وفضلت دا*فنة راسها حولين رق*بة لمدة

كيان : بجد انا حبيت اربعيني يا زين

زين : اوعدك اني مش حسيبك ابدا بس انا حقولك حاجات كتيرة

كيان : انت حتقول ايه

زين : انت اغلى حاجة على قلبي من بعد بنتي منى

كيان : وانت كمان يا زين

 و ضمها اكترليه بالصبح فاقت كيان وغيرت هدومها ونزلت ومنى ك

فاقت و فضلت تبص على وسيم يلي بجد وسيم

منى : انا والله مكنش قصدي اكسرك يا وسيم

 

 

 

 

 

وقربته منه وقعدت جنبه وبا*ست راسه فاق وسيم ومسك ايدها

وسيم : انا عارف انه مكنش قصدك بس انت يلي اجبرتيني على كل ده

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببت اربعيني

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى