روايات

رواية انت قدري الفصل الخامس 5 بقلم هديل المعداوي

رواية انت قدري الفصل الخامس 5 بقلم هديل المعداوي

رواية انت قدري الجزء الخامس

رواية انت قدري البارت الخامس

رواية انت قدري الحلقة الخامسة

مجهول يبقا تموت و التنفيذ بكره

شريف بصدمه اقتل بنتي

مجهول بضحكه استهزاء دلوقتي بقت بنتك هزودك نص مليون جنيه

شريف بطمه ايوه كده تقتلها و اقتل ابوها ي مدام سهر🥲

سهر كده سطور سلام بقا و كل منهم غادر الي منزله

 

 

 

 

أما تاني يوم الصبح صحي كريم بدري و ساب قدر و نزل شغله و وصي أمه تفضل جنبها

ملك ماما ي ماما ي حتت سكره

ام كريم ايه اللي جابك

ملك انا اسفه حقك عليا المره الجايه هبات في الكليه ههههه

ام كريم بضحك تريحي يلا روحي قولي ل ام فتحي تحضر الاكل

ملك لا اكل ايه انا جيبه خير جميل انا وريت تقارير قدر لدكتور عندي في الكليه و قالي أن حالتها بسيطه و عمليه بسيطه و أن شاء الله نظرها يرجع

ام كريم بفرحه بجد ربنا يفرح قلبك ي بنتي ده اخوكي هيفرح اوي

ملك انا هطلع اقول لقدر

 

 

 

 

 

ام كريم لا لا سبيها مفاجأه لحد ما كريم يعرف و يقولها هو

ملك حاضر انا هطلع ارتاح شويه

ام كريم مش هتاكلي

ملك لما كريم يجي بقا سلام

ام كريم سلام

و لكن للأسف هناك عقربه سمعتهم

سهر لنفسها نظرها يرجع لها ده علي جثتي الو شريف

شريف نعم ي مدام سهر

سهر التنفيذ انهارده بليل مش بكره

 

 

 

 

 

شريف ليه السرعه دي

سهر بعصبيه ملكش دعوه انهارده س12بليل هكون سيبالك الباب مفتوح تدخل و تنفذ و تمشي

شريف بس

سهر كمان نص مليون زياده

شريف موافق سلام

سهر سلام

سهر لنفسها لانا ي انتي ي سهر الكلب في البيت ده

 

 

 

 

بعد وقت 🕔🕡🕕🕡🕖🕙

انتهي كريم من عمله و ذهب إلي البيت

و كان متجه نحو غرفته و لكن رأته ملك

ملك كريم استني

كريم بحزن نعم ي ملك

ملك انت زعلان ليه ي حبيبي

كريم ولا حاجه

ملك تمام بس عندي خبر هيفرحك

كريم ايه هو

ملك قالتلي علي كلام الدكتور

 

 

 

 

 

كريم و هو في غايه السعاده بجد ي ملك الف الف شكرا انا هطلع اقول لقدر

ملك ربنا يفرحكم ي حبيبي

كريم ي رب و غادر

كريم قدر ممكن ادخل

قدر اتفضل ي كريم

كريم عندي ليكي خبر حلو

قدر ايه هو

كريم قالها علي اللي قالته ليه ملك

قدر بشعور غير مفهوم ربنا يعديها علي خير

 

 

 

 

 

كريم بعدم فهم انتي مش فرحانه

قدر لا ازاي اكيد فرحانه بس ممكن تنادي ليا ملك

كريم بإستغراب من ردت فعلها حاضر

ملك جت بعد ما كريم قالها اللي حصل و كانت مستغربه برضو

ملك نعم ي قدر

قدر كريم ممكن تطلع برا

كريم ليه

قدر لو سمحت

 

 

 

 

 

كريم حاضر و كان سوف يغادر لو لا أن أمسكت ملك يده و ذهب و فتحت ثم أغلقت الباب و غمزت له أن لا يتكلم

ملك خلاص ي قدر كريم طلع في ايه

قدر و انهارت في البكأء انتي بجد هتخليه يعملي العمليه و نظري يرجع

ملك في ايه ي قدر اه ده حقيقه

قدر ببكي و وقعت علي الارض ارجوكي لا بلاش

ملك في ايه بس ي قدر

قدر هيطلقني لو نظري رجع انا محدش عاملني حلو و بحنيه زيه انا بحبه ي ملك لو بعد عني أو طلقني هموت انا مش عايزه نظري يرجع انا عايزاه جنبي

كريم بإندفاع انا مستحيل اطلقك ي قدر انا كمان بحبك

قدر بصدمه كريم؟؟؟

 

 

 

 

امسك كريم قدر من كتفيها و رفعها إليه

كريم اه انا مخرجتش ي قدر هتعملي العمليه و انا مش هطلقك هنقضي احلي شهر عسل انا بحبك

قدر حضنت كريم بحب و فضلت حضنها جامد جدا

ملك و عيناها مليأه بالدموع انا هحدد الموعد بعد بكره أن شاء الله

كريم تمام

ملك مست و كريم شال قدر و هي لسه في حضنه و نيمها علي السرير

كريم بقا مش عايزه تشوفي تاني عشان مبعدش عنك

قدر و هي برضو حضنه و مش راضيه تسيبه اه

 

 

 

 

 

كريم هو كمان حضنها و انا عمري ما هسيبك و من بعدها ناموا و البيت كله نام

🕙🕡🕕🕔بعد وقت اجت س12

نزلت سهر فتحت باب الخدمين دخلت منه شريف و فضلت ماشيه قدامه تتأكد أن مفيش حد لحد ما دخل غرفت قدر و كريم ورفع السكينه و ……………..

قدر بصويت ………

كريم قددددددددددر

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية انت قدري

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى