روايات

رواية خادمه الوحوش الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم سارة محمد

رواية خادمه الوحوش الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم سارة محمد

رواية خادمه الوحوش الجزء التاسع والعشرون

رواية خادمه الوحوش البارت التاسع والعشرون

رواية خادمه الوحوش
رواية خادمه الوحوش

رواية خادمه الوحوش الحلقة التاسعة والعشرون

عند فارس واميره

اميره هو الجو ممل كده ليه

فارس بابتسامه بالعكس الجو حلو اوي

اميره يا بني دا فرح فرح عايزين نرقص ونهيص

فارس ايوا ما احنا بنرقص اهو

اميره بتنهيده مش فاهمني بص ثانيه وراجعه

فارس باستغراب اتفضلي

 

 

 

اختفت اميره لدقائق

بعدها اشتغلت اغنيه مافيااا

جاءت اميره قائله اهو كده الفرح يكمل

فارس بضحك مجنووووونه

ثم بداوا يرقصون

نظر لهم الجميع باستغراب

عند جاسر وهند

هند بفرحه اييه هو دا الكياااام تعايي تعايي يا جاسي

ثم ذهبوا واخذوا يشاركون فارس واميره الرقص

وهم يضحكون

عند رعد وليلي

رعد ههههه ايه الجنان دا ثم نظر إلي ليلي قائلا العيال اتهبلواااا ولكن تفاجا بها ترقص وتغني معهم

رعد بص*دمه حتي انتي

 

 

 

قاطع حديثهم مجئ هند قائله انتو يسه قاعدين تعايوا تعايوا

وسحبتهم هم ايضا حتي يرقصوا معهم

ومن الجهه الاخري ذهبت اميره حيث فاطمه وادهم

اميره محتاجين عزومه يعني ولا ايه ما تقوم انت وهي الله

وسحبتهم ايضا معاها

اخذوا يرقصون جميعهم ويضحكون والجميع ينظر لهم باستغراب هل هؤلاء هم الوحوش هل هؤلاء من كان يهاب منهم الجميع الان يرقصون ويضحكون

بعد انتهاء الحفل

خادمه الوحوش

بقلم sara mohamed

وذهاب المدعوين

هند طيب احنا هنيوح بقي

جاسر طيب استني هاجي اوصلكم

اميره لا متتعبش نفسك احنا هنتصرف

 

 

 

فاطمه بالظبط احنا هنتصرف يلا يا بنات

ليلي مش هينفع تروحوا لوحدكم في الوقت دا يا فاطمه ثم وجهت كلامها لجاسر قائله جاسر لو سمحت وصلهم

جاسر يلا يا جماعه

ذهب جاسر والفتيات

امسك رعد يد ليلي قائلا طيب نستاذن احنا بقي يا جماعه وهم بالذهاب ولكن اوقفه ادهم قائلا علي فين يا بوص

رعد باستغراب علي فين ايه عايزين نلحق الطائره

فارس بت*وتر لا ما احنا لاغينا الحجز

رعد بصد*مه نعم ليه

ادهم بمرح يعني قولنا تقضوا شهر العسل معانا هنا

رعد انتو بتهزروا صح دا مقلب مش كده

رعد يلا يا ليلي هنتاخر

جاء ليمشي ولكن امسكه الاثنين قائلين استني بس دا هتبقي سهره زي الفل تعالي احنا عاملين برنامج هايل هيعجبك اوي تعالي بس

رعد سيب ياض انت وهو ولا ولااااا

 

 

 

 

ثم ذهبوا تاركين ليلي واقعه علي الارض من الضحك علي منظر رعد

في سياره جاسر

جاسر انتو بيتكم فين

فاطمه بت*وتر نزلني هنا

جاسر بيتك هنا

فاطمه بت*وتر اه هنا

جاسر باستغراب هنا ازاي مفيش اي بيوت هنا

هند ادخي من الشايع دا يا جاسي ثم وجهت كلامها لفاطمه بطه متخافيش احنا معاكي مش هيعميك حاجه ويو قيب منك بس كيميني وانا اعيقه( بطه متخافيش احنا معاكي مش هيعملك حاجه ولو قرب منك بس كلميني وانا اعلقه)

جاسر باستغراب مين دا اللي خايفه منه يا فاطمه

فاطمه وهي تنظر لهند بغض*ب مفيش حد يا استاذ جاسر لو سمحت نزلني هنا البيت قريب خالص من هنا

جاسر ماشي ثم اوقف السياره ونزلت فاطمه بعد ان ودعت اصحابها ثم ذهبت وهي تدعي ان يكون ذلك الح*قير نايم الان

بعد ذهاب فاطمه

 

 

 

جاسر ممكن تفهموني مين اللي كنتو بتتكلموا عنه دا وليه فاطمه خايفه منه

خادمه الوحوش

بقلم sara mohamed

هند دا ابن عمها حاجه كده استغفي اييه داهيه تاخده

جاسر وهي خايفه منه ليه

تكلمت اميره هذه المره قائله دايما بيض*ربها ويب*هدلها علي اقل سبب وفوق دا كله بيقول إنه بيحبها وعايز يتجاوزها

جاسر وهي كمان عايزه تتجوزه

اميره لا بالعكس دي مش بط*يقه بس تعمل ايه مفيش حد يقفله

جاسر بغضب واحنا روحنا فين يعني

هند فاطمه يو عيفت اننا قوينا حاجه هت*موتنا هي مش بتحب حد يتدخي في حياتها

جاسر بهمس بس في حد الموضوع يهمه ولازم يتدخل

 

 

 

 

بعد ان قام جاسر بإيصال اميره وهند

هند شكيا يا جاسي سيااام

جاسر هند هند استني

هند خيي

جاسر بابتسامه مستني ردك

هند ماشي ماشي امشي بقي

جاسر بضحك ماشي

ثم ذهبت هند وانطلق جاسر الي القصر

في القصر

نزلت ليلي بعد ان بدلت ثيابهم وجدت الباقين بعد انضمام جاسر لهم يلعبون بلاي استيشن

رعد شوت شوووووت تعالي تعالي يا ليلي

ليلي انتو بتعملوا ايه

 

 

 

 

رعد تعالي دا انا مق*طع الواد ادهم اربعه صفر لحد دلوقتي

ادهم والله انا مش لسه مق*طعك الماتش اللي قبله سته صفر

رعد طب بص دي بص دي جووووووووون

ليلي وانت يا استاذ انت وهو قالتها لفارس وجاسر

جاسر احنا ملناش فيها بنشجع بس

ليلي هههه ماشي هقوم اعمل حاجه ناكلها اصلي جعانه اوى

جاسر تعالي بس يا ليلي عايز اكلمك في موضوع كده

ليلي خير يا جاسر

جاسر بخصوص فاطمه

خادمه الوحوش

بقلم sara mohamed

ليلي مالها فاطمه هي كويسه حصلها حاجه

 

 

 

ادهم انتبه لكلامهم قائلا في ايه يا جاسر فاطمه مالها

جاسر ابن عمها

ليلي اوعي تقول عملها حاجه انا نسيت اكلمها اطمن عليها

ادهم بعص*بيه ما تفهموني

جاسر حكي له مايعرفه هو وليلي

جاسر انا بقولك الكلام دا لانها لو تهمك فعلا لازم تحميها منه باي شكل

رعد جاسر معاه حق يا ادهم لو فعلا فاطمه تهمك لازم تحميها

تركهم ادهم بع*صبيه ومشي

رعد الله ينكد عليكم يا شيخ انت وهو زي ما نكدتوا عليا يوم فرحي ثم وجه كلامه لليلي قومي يا بت قومي

الجميع ههههههههههههه

ثم ذهب هو وليلي

 

 

عند فارس وجاسر

فارس وانت يا استاذ ايه حكايتك

جاسر حكايه ايه

فارس انت وهند

جاسر بابتسامه عرضت عليها الجواز

فارس بص*دمه انت بتهزر يا لااا

جاسر بابتسامه تؤ مش بهزر عرضت عليها الجواز النهارده

فارس وهي وافقت

جاسر قالت هتفكر

فارس ههههههه مش بتضيع وقت انت

جاسر عيب عليك

 

 

 

جاسر خلاص ما بقاش في حاجه نخاف منها نعيش حياتنا بقي هند البنت اللي بحلم بيها طول عمري خوفت تتضيع من ايدي قومت طلبت ايدها

ثم اكمل بابتسامه بنوته لطيفه اوي واللدغه بتاعتها دي حلوه بتعرف تضحكني باقل كلمه منها

فارس يا سيدي يا سيدي معقول انت جاسر

جاسر هههههه سيبك مني انت بقي ايه الحكايه

فارس قصدك انا واميره مش كده

جاسر اسم الله عليك اعترف بقي

فارس ههههههه بنت مجنونه وطيبه اوي فيها شبه من ليلي كبير

جاسر شكلنا وقع*نا يا شق

فارس ههههههههههههه

لحظات ونزلت ليلي بعصبيه ورعد خلفها يحاول إيقافها

جاسر باستغراب مالكم

ليلي انا عايزه اطلق

 

 

 

فارس وجاسر نعم يا اختي هو لعب عيال

رعد قولولها

ليلي انت تسكت خالص

فارس مالكم وانتو لحقتوا

جاسر حصل ايه

رعد محصلش حاجه

ليلي لا حصل

فارس وجاسر اتكلموا

ليلي وهي تخرج ورقه من ثيابها قائله اتفضلوا اقروا وشوفوا اخوكم بيخوني والنهارده فرحنا

امسك جاسر الورق واخذ يقراها

ينظر الورقه ثم ينظر لرعد ينظر الورقه ثم ينظر لرعد

فارس فهمني في ايه

جاسر بمرح مين اللي بتنام دي قصدي باكينام دي

 

 

رعد معرفش انت بتبصلي كده والله ماعرفها طلعنا الاوضه لقينا بوكيه ورد وفيه الجواب دا معرفش مين اللي حطه فوق ولا اعرف حتي حد بالاسم دا اصلا

ليلي بردح والله اومال مين اللي حطها في الاوضه يا اخويا

رعد ليلي متعليش صوتك احسنلك

فارس ليلي اهدي طيب اطلعي انتي ارتاحي واحنا هنشوف الموضوع دا

ليلي انا مش هتحرك من هنا غير لما اعرف كل حاجه

قاطعهم ادهم قائلا جاسر هات عنوان فاطمه

جاسر بص*دمه انت بتهزر انت كمان الوقت اتاخر جدا

ادهم اخلص يا جاسر

رعد يا بني اهدي هتروح تعمل ايه دلوقتي

ادهم مش قادر اهدي عايز اطمن عليها

ليلي طيب انا هكلمها دلوقتي اهدي

اخذت ليلي هاتفها وهاتفت فاطمه ولكن فاطمه لا ترد

حاولت مره واتنين وثلاثه حتي ردت والدتها

ليلي ماما خديجه عامله ايه

 

 

 

 

……………

ليلي مالك حصل ايه

…………….

ليلي فاطمه حصلها ايه

………….

ليلي بص*دمه ايه في المستشفي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية خادمه الوحوش

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى