رواية تزوجتك لأجل ابنتي ولكن أحببتك الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم باسنت أشرف
رواية تزوجتك لأجل ابنتي ولكن أحببتك الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم باسنت أشرف
ف لمكااان اللي كاانت فية ريم
نصااار: ريم بن……..
قاطعتوا ريم: اسكت متتكلمش لو سمحت متقوولش الكلمه دي اناا مش بنتك ولوو سمحت امشي من هناااا
نصااار: اسمع…….
ريم: مش عاايزة اسمع حااجه امشي من هنااا لووو سمحت
نصااار: انت متعرفيش ظرووفي
ريم: ظروووووف اية اللي تخلي وااحد يسيب مرااتوا و عيااالوا ويسيب بنااتوا ف عز حااجتهم لية كاان عندي 3 سنين وقتهاا بس لسة فاااكرة دي حااجه متتنسيش ابدااا ده انت حتى مستنتش تشوووف بنتك التاانية سبت مرااتك وانت وهي حاامل لوحدهاااا وعمرك ماا فكرت ختى تسأل عليهااااا ولاا ع بنااتك تشووفهم عاايشيين ولااا ميتين للدرجاادي احناا مش فااارقيين معااك…… وزي مااا احناا مش فااارقين معااك انت كماان مش فاارق معااناا ف بعد اذنك امشي من هناا
نصاار: بس…….
ريم: مبسش يلااااا اتفضل من هنااا
نريماان: معلش اسمعييية بس
ريم: انت باللذاات متتكلمييش و يلااا من هناا بقى
نصاار: اتفضلي بطاقتك
ريم بجدية: شكراااا
اسر: ريمو حبيبتي ماالكم وجرى عليهااا بسرررعه واخدهاا ف حضنه وهي حضنته جاامد كانهاا بتستمد قوتهااا منه وهي بتعيط برضووا
اسر: اهدي بس واحكيلي اللي حصل معااكي بس ي قلبي اهدي متبكييش خلاااص بس……………….طب ردي عليااا ي قلبي متبكييش………..طب يلاااا قوومي نرجع البيت ورااح قومهاا وهي كاانت شايلة لين ع دراااعهاا بس كاانت ناايمه
اسر: اي اللي عوركم كده….طب يلااا نروووح المستشفى
اخدهم اسر و طلع ع Hospital
الدكتور خيطلهم الجرح وبعد كده رجعوا البيت
دخلوا جوه وريم دخلت نيمت لين ع سريرهاا و طلعت اخدت شاااور وبعد كده خرجت
اسر: اية اللي حصل تعاالي احكيلي
ريم: عملنااا حاادثة باالعرربية و…..************* وحكتلوا كل اللي حصل و انهاا شاافت ابووها وكده
اسر: معلش ي حبيبة قلبي بس انت مرضيتيش تسمعيية لية
ريم: بعد كل اللي عملوا كنت هسمع منو اية تااني
اسر: ماا يمكن يكوون لية عزر ولاا حااجه
ريم بغضب: عزر اية يخلي اب يسيب ولاادوا قوولي
اسر: وطي صوتك وانت بتتكلمي معااايا.
ريم: انت بتتلككلي ع اية
اسر: اناا مش بتلكك بس انت اللي بتعلي صوتك عليااا وده مينفعش
ريم: اناا اتكلم برااحتي محدش لية عندي حااجه
اسر: تماام ي ريم لساانك ميخااطبش لسااني تااني واناا مااشي من هناا دلوقت عشااااان لو قعدت هعمل حااجه مش هتعجبك
ورااح مااشي، وراازع البااب ورااه
وريم قعدت تعيط لانهاا زعلتوا وهي مكنش قصدهااا بس برضوا هي كاانت مخنوقه عشااان كده مش عاارفة عملت كده ازاا…. قطع حبل افكاارهاا جرس البااب بيرن كاانت بتحسب ان اسر رجع تااني رااحت مسحت دموعهاا وقاامت تفتح بسرعه بس اتفأجاات ان امهاا و مراات خاالهاا هي اللي بتخبط
ريم: مااما وحشتيني جدااااا وراحت حضنااها وبعدين دخلوا
ريم: ازيك ي مراات خاالي اخباارك اية
سمية: الحمدلله ي ريموو اوماال اي الجرح اللي ف وشك ده
ريم: لاا بس دي حادثه بسيطه
رجااء: ي قلبي ي بنتي و حد جراالوا حاجه
ريم: لاا ي مااما متخاافيش محدش جراله حاجه
رجااء: طب تماام اوماال اسر و لين فين
سمية: اه صحيح فين
ريم: اسر خرج و لين ناامت من شوية
رجااء: طب كوويس ي حبيبتي كده تماام عااملين اي مع بعض
ريم: كوويسين جداا ي حبيتي اخباارك انت اية وخاالو صالح و خالو ايمن و طنط رانياا وولااد اخووالي كلهم اخباارهم اية
رجااء: كوويسين جداا ي حبيبتي بيسلموا عليكي
ريم: تماام سلميلي عليهم
لين: ماامي.
ريم: تعاالي ي قلب ماامي
لين: تيته رجااء وثحتيني.
رجاء: حبيبة قلب تيتة وانت وحشتيني مووت.
لين: ازيك ي تيته سمية
سمية: ازيك ي قمر اانت
وبعدين ريم قاامت جاابت ليهم مشرووب وقعدوا شووية مع بعض و بعديين قااموا مشيوا
وريم قعدت هي و لين وعملتلهاا اكل و نيمتهاا وقعدت تستني اسر لان الوقت اتاخر وهوو لسة مجااش وهي عمااله ترنلوا بس مش بيرد عليهااا
تحفه كملي