روايات

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل السابع 7 بقلم رنا أحمد

 نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل السابع 7 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل السابع 7 بقلم رنا أحمد

نوفيلا عشق الجارحي 2 الفصل السابع 7 بقلم رنا أحمد

عشق بدموع وهي تحاول الإفلات من قبضه يده القويه /اه سيبني ي فهد حرام عليك .
الفهد بجنون وانهيار/حرام عليكي انتي ليه بتعملي فيا كده انا عملت فيكي ايه لكل ده ده انا عمري محبيه حد قدك ليه كده .
عشق بدموع والم /والي بيحب حد مش بيبقا عايز يفضل معاه علطول ويخلفوا ثمره حبهم وتكبر بينهم انت ليه عايز تحرمني من أبسط حقوقي ليه ي فهد .
فهد بجنون وغضب/مش وقته الكلام ده انا عايزك .
عشق بانهيار ودموع /مش هيحصل ي فهد مش هتلمس مني شعره واحده .
الفهد بنبره غير قابله للنقاش/ي بقي انتي اخترتي .
لم تستطيع الصراخ فقد كبل فمها ليغرس الحبايه في حلقها بالغصب ويكبلها جيدا ليعتليها الفهد بغضب وجنون أما هي فكانت تبكي بصمت تحاول الخلاص تخشا علي جنينها من أن يصيبه مكروه تود أحد انا ينجدها أما الفهد فكان في لا تستطيع السماع لاي شخص شهوته كانت طاغيه علي كل شي ومرات الساعات يليها ساعات ولم يكتفي منها ليبعد عنها واخيرا وهو ينظر لها بانتصار اما هي كانت تنظر إليه بنظره كره يراها في اعيانها ولا اول مره ليتحدث بغروره المعتاد .
/متخلقش لسه الي يقف قدام الفهد رغم معرفتنا بعض السنين دي كلها إلا انك لسه معرفتنيش كويس .
اتركها ويرحل الي الحمام أما هي فكانت كالمومياء تحرك يدها بخوف علي بطنها لتتحول عشق من فتاه تعشق وتتدوب عشقا الي منتقمه ستحرق كل شي أمامها .
في فيلا عاصم .
روز بغضب/لا مش هتسافري لو حصل ايه حتي مش هتسافري .
عاصم /فيه ايه بس مالكم .
انجي بمرح/تعال ي عاصم باشا شوف المزه بتاعتك مالها.
روز بغيظ /احترمي نفسك ي بت انتي مهما تعملي مش هتسافري .
عاصم باستغراب/تسافر فين .
روز بغضب /امريكا الهانم عملالي فيها سبع رجاله في بعض عايزه اروح امريكا تقبض علي مجرم هناك لا تعرف شكله ولا حد يعرف حاجه وهي بقا الي هتسافر تتدور عليه وتعرفه الله يسامحك ي سليم ي اخويا هو الي كبر في دماغكم انتوا وفهد حكايه الشرطه دي وادي اخرتها .
عاصم /اهدي بس ي روز وبعدين بنتك ظابط ودي مهمه زي اي مهمه لازم تقوم بيها.
انجي بمرح /ينصر دينك يا بابا.
روز بغضب/انت بتقول ايه ي عاصم ده كلام طب مايطلعوا راجل بدل بنتي .
انجي بمرح /لو سمحتي ي روز هانم بنتك بمائه راجل وانتي عارفه كده كويس .
عاصم /ربنا معاكي ي حبيبتي .
روز بدعاء/يارب .
في امريكا ..
في فيلا الشبح .
كان يجلس آدم بشرود فيما حدث يفكر في ذلك الحديث ماذا يفعل هل يخطف امراه ليس لها اي ذنب كل ذنبها أنها زوجه ظابط يؤدي دوره بشرف وان لم ينفذ فهو يعلم كام غدر البوص فهو لن يستطيع تحمل فكره ان يمس أخاه اي سؤء ليتنهيد تنهيده عاليه .
سامر بقلق/مالك ي ادم .
ادم /ابدا ي سامر مفيش موضوع كده قولي انت رايح الجامعه .
سامر بقلق/ايوه وعندي ماده رخمه اوي ادعيلي .
ادم /ربنا معاك ي حبيبي واشوفك دكتور قد الدنيا زي مابنتمنا احنا الاتنين.
سامر بحب/ويخليك ليا ي حبيبي انا من غيرك اضيع ي ادم ربنا ميحرمنا من بعض .
ادم بالم /ويخليك ليا ي حبيبي روح علشان متتاخرش .
ليمسك بيده صور عشق ليتنهد بالم .
/انا اسف بس غصبن عني اوعدك اني ميمسكيش سؤء هحميكي مهما كان بس لازم اعمل كده علشان انقذ اخويا الي ماليش غيره .
ليمسك هاتفه ليجري اتصال ل جاك وماكس مساعديه ليخبرهم بكل تفاصيل خطف عشق .
في فيلا الجارحي .
في جناح عشق ورحمه .
عشق بغضب /برضه سعادتك مش هتحضري المحاضره النهارده برضه .
رحمه بلا اهتمام /لا مش هحضر عندي جالسه في الجمعيه .
عشق بحده /بقولك ايه انا مش عايزه اقول ل بابا اي حاجه فاتعدلي احسالك.
رحمه بغضب/اي حاجه الي هي ايه انشاء احنا بنقوي إيمانابنتعلم اصول دينا .
عشق /ماشي ي شيخه رحمه بس خودي بالك انك هترجعي مع السواق  لا أننا وعشق هنروح نشتري شويه حجات .
رحمه /ماشي .
في جناح عشق والفهد ..
كانت تقف عشق بدموع تجاهد لمنعها فهي من الآن فصاعدا ستصبح قويه الي أبعد الحدود .
الفهد بسخرية /صباحيه مباركه ي عروسه .
عشق بانتقام /ماشي ي فهد المره دي كسبت بس صدقني هتخسر من هنا ورايح وخسارتك هتكون كبيره وافتكر كلامي كويس .
الفهد باستفزاز وهو يلمس علي خدها بحنان /تنكري انك اتبسطي في حضني اني كنت وحشك اوي .
لتنفض هي يده بغضب .
/اوعا تفتكر انك هتعرف تأثر عليا تاني انا كرهتك ي فهد كرهتك اوي وعمرك متهكون فهد حبيبي ابدا فهد حبيبي خلاص مات .
فهد باستفزاز /كدابه انا بجري في دمك انا فهدك الي عمرك مشوفتي راجل غيره علي الارض وانتي مهما حصل هتفضل عشقي عشق الفهد اعقلي كده بقا وخودي الدواء علشان نعيش شهر عسلنا الي معشنوهوش .
عشق بقوه /مش هيحصل ي فهد واوعدك الي حصل عمره مهيتكرر تاني.
فهد /براحتك انتي الي بتختاري سلام ي عشق بس خليكي فاكره انك ملك الفهد سلام يروحي .
عشق بغيظ /ماشي ي فهد ماشي وحياتك لوريك عشق جديده غير الي تعرفها والي اتعودت دايما أنها لعبه في أيديك.
في امريكا …
في فيلا البوص وخاصه جناحه ..
كانت تجلس سوزي عاريه علي صدره وهي تفكر في أمر ذلك الفتاه .
سوزي /ماذا تريد من ذلك البنت ي ديف .
ديف بسخريه/ماذا تريدين علي تغيرين عليا ي فتانتي لا اظن .
سوزي بحده /ماذا تقصد هل تقصد أن ذلك الفتاه ستكون للمتعه فقط .
ديف بخبث /نعم ي جميلتي .
سوزي بغضب /ماذا هل تريد الاستغناء عني بعد كل ذلك .
ديف بخبث/ماذا تقولين ي جميلتي هي بالفعل ستكون للمتعه فقط لكن ليس من اجلي بل من أجل البوص .
سوزي بغضب /ادم .
ديف /نعم هي اريد أن أحرق قلب الفهد عليها وفي نفس الوقت ساقدمها هديه للبوص هو من يستطيع التعامل معاها جيدا .
سوزي بالم ووجع وهي تحدث ذاتها/مالك اضيقتي ليه مش انتي السبب مش انتي الي بعتيه بالفلوس استحملي بس لا أما اشوف حكايه الست عشق دي ايه ويانا ي أنها تفكر مجرد تفكير تقرب من ادم همحيها من علي وش الأرض .
في فيلا البوص .
كانوا يجلسون جاك وماكس هذه اسماء مستعاره فهم فهم مصريين تعرفوا علي ادم واصبحوا مساعديه بعد أن أثبتوا جدارتهم لكنهم يطلقون عليهم ذلك الاسماء الامان.
ادم بجدية /ها فهمتوا هتعملوا ايه ى.
ماكس /تمام هي اول مره ي كبير .
جاك /اطمن ي بوص .
ادم /تمام البنت اسمها عشق ومتجوزه فهد الجارحي المقدم علشان ميحصلش لخبطه معاكم ودي صورتها سنها صغير زي مانتوا شايفين عايزها هنا في اقرب وقت .
جاك وماكس /تمام ي بوص .
في الجامعه الخاصه ب عشق ورحمه .
في محاضره للدكتور فارس.
فارس باهتمام /عشق هي اختك رحمه مبتجيش ليه .
عشق بإخراج /انا اسفه ي دكتور اوعدك حضرتك اني اخليها تيجي من هنا ورايح.
فارس /تمام ي عشق ربنا يوفقكم .
في أجتماع
في الاداره …
في مكتب اللواء جلال .
جلال /الاسماء دي ي فهد المشتبه فيهم أنهم مساعدين البوص هنا في مصر .
الفهد بتوعد /ليليه ابواهم سوداء سعادتك .
جلال/دول أصحاب محلات تغديه الي وصلنا أنهم ليدخلوا المخدرات في كراتين الاغذيه دي ودي بقا مهمتك ي فهد .
الفهد بقوه /اطمن سعادتك عيعقوا واحد واحد .
جلال /ربنا معاك ي فهد .
في فيلا عاصم ..
روز بترحيب /اهلا ي عشق ي روحي عامله ايه ي عروسه ي جميله .
عشق بالم /الحمد لله ي طنط .
انجي بحب/اووه اليدي عشق عندنا حبيبتي وحشتيني .
عشق /الحمد لله ي انجي عايزه اتكلم معاكي شويه .
روز /طيب هروح انا اعملكم العصير الفريش .
عشق /تسلم ايدك ي طنط .
انجي بقلق/مالك ي عشق فيكي فهد اتجنن وعمل حاجه تاني .
عشق بدهشة /قصدك ايه بحاجه تاني انتي تعرفي حاجه .
انجي /بصراحه هو حكالي علي كل حاجه انتي عارفه أننا اخوات ومتعودين علي كده .
عشق بسخرية /بس انا مش حاكيه حتي لامي وفهد باشا قالك كل حاجه.
انجي باحراج /اسفه ي عشق إن كنت ضيقتك بس انتي عارفه اني زي اختك .
عشق /طبعا ي انجي علشان كده هتساعديني في الي هطلبه منك .
انجي بحماس /اؤمري طبعا انا اعمل اي حاجه علشانك ي عشق .
عشق /حتي لو طلبت منك انك تزوري امضاءه فهد علي جواز سفري علشان اقدر اسافر طبعا انتي الوحيده الي تقدري بحكم الملفات الي بيمضيهان خلالك انا مبقتش عايزه فهد ي انجي  .
انجي بصدمه /ااايه
يتبع…..
لقراءة الفصل الثامن : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى